Ben... En iyisi olmak istiyorum.
Her şeyde değil. Ama genel bakınca bir insan hayatına baktığında "en iyisi oydu" desin istiyorum.Senin için en iyisi olmak istiyorum. Her şeyde senin için en iyisi. Senin geçmişinden de kat kat daha iyi olmak istiyorum, geleceğinden de. Aklına gelebilecek her erkekten daha iyi olmak istiyorum. Beni incitirsen üzül istiyorum, öyle bir etki bırakayım ki beni üzüyor olmanın sana verdiği üzüntü benim seni bir intikamla incitebileceğimden kat kat daha kötü olsun.
Takıntı seviyesinde belki. Her şeyini istiyorum. Her şeyine sahip olmak istiyorum. Her şeyini bana ada istiyorum. Seninle her şeyi yaşamak istiyorum. Bunları yaşamak ve sana varoluşu unutturmak istiyorum. Geçmişinde neler yaşadığını, iyisiyle kötüsüyle hafızandan silmek istiyorum. Geleceğinde neler olabileceğini düşünmeyi bıraktırtmak istiyorum o anlığına. Tamamen şu ana odaklan istiyorum. Şimdiden başka hiçbir şeyin varlığının farkında olma. Ve şimdi geçtikten sonra da geçmişin etkisinden çıkama. Çıksan bile asla unutama. Beni asla unutama. Benim en iyisi olduğumu asla unutama.
Bana aşık ol istiyorum. Tüm kalbinle ve ruhunla. Öyle bir aşık ol istiyorum ki mantığın bile aşık olsun. Vücudunun her milimetresiyle aşık ol bana. Benden başkasını isteme istiyorum. Benden başkasından tiksin istiyorum. Geçmişin, şimdin ve geleceğin, tamamen benim olsun istiyorum.
Ve bu yolda verdiğim çaba beni o kadar yoruyor ki kaçmak istiyorum. Zihnimden kaçmak istiyorum. Her şeyimi al istiyorum. Zihnimi kapat istiyorum. Öyle bir öp ki beni her şeyi unutayım istiyorum, geçmişimi ve geleceğimi. Öyle bir öp ki beni bu bakir dudaklar öpüşmekte en iyi olduğunu düşünsün. Öyle bir sev ki beni bir daha asla hiçbir hakkında düşünmem gerekmesin. Ya da kaçıp gideyim buralardan. Uzaklara. Nereye bilmiyorum. Nefesim kesilene kadar koşayım. Ya sarıl bana, öp beni, vahşice öp, tüm insanlığınla öp, tüm o ilkel varlığınla öp, tüm çıplaklığınla yapış dudaklarıma, gerçek doğanı göster bana. Ben de sana göstereyim. "İnsan" gibi öpüşelim seninle. Üzerimizde "saygı, kibarlık, utanç" gibi kılıflar olmadan, çırılçıplak. Kalbimizle öpelim birbirimizi. Saldırır gibi öp beni. İçim dışıma çıkana kadar öp. Öpüşmekte en iyisi olana kadar öp. Kaçır beni. Aklımdan kaçır. Kaçır beni bu sahtelikten ve özüme götür. İnsanlığıma götür beni. Sorunlarıma götür ve orada öp beni. Sorunlarına çek ve bir de orada öp. Artık ilkel ve vahşi insan doğamızdan başka hiçbir şey kalmayana kadar öp. Sadece öp beni. Öp ve hiçbir şey düşünme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamak İstemiyorum Ancak Bu Şekilde Ölürsem Mezarımda Rahat Edemeyeceğim
DiversosRastgele yazılar