Hold On - Mindörökké.

11 4 2
                                    

*Ryan szemszöge­*

Kinyújtottam a kezem, és megragadtam a sziklát. Azonban az lecsúszott, én pedig legnagyobb elkeseredettségemben lehajtottam a fejem...

A szarvam a kőbe vájódott, majd hatalmas reccsenéssel letört, de éppen volt annyi időm, hogy erősen megragadjam a sziklát, és gyorsan felhúzzam magam.

Fáradtan rogytam le az érdes és hideg kőre, majd kinyitottam a szemem. Indulnom kell. Alicia vár. Felültem, és körbenéztem. Sötét, rideg falak vettek körül, a szakadék eltűnt, helyén két ajtó állt. Egy piros, és egy kék.

Felálltam, és hosszan kifújtam a levegőt. Nate-ért, és Aliciáért! Mindörökké. Gondoltam, és a kék felé vettem az irányt. Lehunytam a szemem, és átléptem rajta. Lesz, ami lesz.
   Testemet sötét árnyékok vették körül, majd kinyitottam a szemem, és a tisztáson álltam. Alicia mellett. Biztonságban. Kezeim felragyogtak, mire felemeltem azokat, és fénysugár tört elő belőlük, földre terítve az embereket és farkasokat egyaránt. Örültem. Sikerült – fordultam Alicia felé. Szemében boldogság csillogott, ahogy szemeimbe nézett. Igen. Sikerült – felelte és átölelt. Nem volt már mitől félnünk.

- Lám, lám, Ryan! Üdv újra itt.

Ledermedtem. Lassan megfordultam, és Asherrel találtam szemre magam.

- Asher – morogtam.

- Nyugi, haver! – hőkölt hátra a farkas. – Amúgy mi van a szarvaddal? – nevetett gúnyosan.

Kezem fejemhez vezettem. Egyik szarvam letört.

- Még a halálárnyékban vesztettem el – sütöttem le a szemem.

- Ó, szóval voltál a halálárnyékban? És ez vajon melyik kimenetel? Mondjuk a bátyád halála? – Mosolya gonoszan csillogott, mikor előrángatta Nate-et a fa mögül. Kést szegezett rá.

- Nate! – kiáltottam fel tehetetlenül. Elkeseredett tekintetemmel a fiúra pillantottam. Biccentett.

- Szia, Ryan.

Elöntött a düh, kezeim ökölbe szorultak. Asherre pillantottam. Előreléptem.

- És mi van, ha nem engedem, hogy megöld? – döntöttem el a fejem oldalra.

- Akkor te sem éled túl – suttogta a farkas alfa komoran, majd a szabad kezét kinyújtva egy szélcsóvával a földre terített.

- RYAN! – kiáltotta kétségbeesetten Alicia, és letérdelt mellém. Kezeit arcomra helyezte, majd Asherhez fordult.

- Ez nem volt szép!

- Na és? – nevetett a fiú. – Mit tudsz te tenni ellenem? – forgatta a szemét.

- Modjuk ezt – emelte fel a lány a fejét, és vonyított egyet.

Ezernyi farkas bukkant elő a fák árnyékából, és Asher felé vették az irányt.

Sajnálom – suttogta Alicia. Szeretni foglak. Mindörökké.

Szúrást éreztem a hátamban, majd látásom elhomályosult, és a földre rogytam. Álomra hajtottam a fejem. Mindörökké. – gondoltam, és még egyszer utoljára kifújtam a levegőt.


SZIASZTOOOK! Itt az új rész hosszú idő után. Remélem tetszik, és boldog mikulást mindenkinek!!! <3

Justice - story by the albumDonde viven las historias. Descúbrelo ahora