~21. Bölüm ~

1K 35 3
                                    

Kutunun içinde küçük bir mektup vardır.. Zarfı acar ve yine küçük bi kâğıtta adres yazıyordur.. Ve altında da *fatih;)* yaziyordr..

Miray: Ahh fatih yine neyin pesindesin.. :););)

Miray yazılı adrese gider ve bir mağazaya varır.. İçeri girince bir kız hemen yanina gelir..
X: Miray hanım değil mi??

Miray: Evet.

X: Lütfen benimle gelin..

Kız miraya bi elbise verir.. Siyah önü kısa arkası uzun bi elbise ve ona uygun ayakkabı.. Ayrıca uygun takılari da takar.. Sonra Miray tam gidecekken.

X: Bu kâğıt da size ait efendim..
Der ve bir kâğıt uzatır. Miray kağıdı alır.. Yine bi adres yazılıdır..

Miray: Tamam teşekkürler.. Borcum ne kadar..

X: Ödendi efendim..

Miray gülümser ve çıkar.. kâğıttaki adrese gider.. Bu kez de kuaför çıkar karşısına.. Kuaför de sac ve makyajını da yaptırdıktan sonra adam miray'ın eline küçük bir kutu verir.. Miray alır ve çıkar..

Aksam olmuştur . Miray kutuyu açar.. Bu kez kutunun içinde anahtarlık ve yine bir adres vardır.

Miray hemen o adrese de gider.. Gittiği yer çok gösterişli olmayan , yeterince büyük ve güzel bahçesi olan bi eve gider..

Anahtarla kapıyı açar ve içeri girer.. Işığı yakar.. balonlarla dolu salona gider.. Her yerde bembeyaz balonlar vardır.. Masanın üzerinde de bir not ; " hani şu tavana asılmış balonlara bi bak istersen.. :)"

Miray notun hemen yaninda duran toplu iğneyi alır ve balonun birini patlatır.. İçinden bir not daha çıkar..

" her ne kadar ben dogru secim olsam da, her zaman doğruyu secemezsin..:):)"

Miray diğer balonu patlatır.. Ve ondan da bir not çıkar..

" Tüh! Yine yanlış.. Öyleyse bir ipucu;) en çok şişmiş balona bir bak;);) "

Miray o balonu bulur ve patlatır.. Bu notta ise;

" İste bu patlattığın son balon;) yerdeki beyaz karanfilleri takip et;)""

Miray yere bakar ve balonlarin bir sürü karanfil görür.. Karanfillerin yolunu takip eder..
Üst kata çıkar ve karşıdaki ilk kapıyı gösterir yol.. Miray içeri girer... Burası yatak odasıdır.. Yatağın üzeri kırmızı karanfillerle doludur.. Karanfillerle bir kalp yapılmış ve ortasında yine bir not vardır;

" umarım yorulmadin çünkü sıra kırmızılarda;);) hadi takip et;) "

Can Tanem (FaMir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin