~23. Bölüm ~

984 47 23
                                    

Miray gider ve fatihe haber verir.. mutlu bi şekilde uyur ve çabucak sabah olur.. herkes kahvaltıya oturur.. kahvaltı yaparlarken

Mukadder: Miray.

Miray: Efendim anne

Mukadder: Fatihler gelsin diyorum bu akşam...

Miray: niye ki ...?

Mukadder: İstemeden kız mı verilir tatlım..

Miray: Ayy bi de o var dimi... tamam anne söylerim annesi felan şehir dışında gelince gelirler..

Mukadder: Tamam canım..

Kahvaltı biter.. Miray ve Gülay kalkar şirkete gider. Şirkete gider gitmez Miray koşarak Fatihin odasına gider. Kapıyı çalmadan içeri girer...

Miray:Fatih sa....

Aniden durar.. Fatihin annesi odada tek başına oturuyordur..

Miray: Aaa eboş?

Ebru: Bbbeeenn :) :D :)

Miray ve ebru sıkı sıkı sarılırlar... Koltuğa otururlar..

Ebru: Miray'ım nasılsın. Napiyosun anlat bakalım...

Miray: Walla napiyim .. Öyle ayni şeyler telefonda konuştuklarımız....

Ebru; Hiç mi başka bişey yok..

Miray: Aslında var...

O sırada Fatih gelir .. Annesini görür şaşırır ve sarılır.. koltuğa otururlar ve konuşmaya başlarlar;

Fatih: Annem niye haber vermedin, karşılardım en azından..

Ebru: Süpriz yapmak istedim..

Miray: Gerçekten süpriz oldu:)

Ebru: :) :) Eeee bugün napıyoruz? :)

Miray: Walla ben size katılamıyıcam..

Fatih: Neden?

Miray: Sayın patronum ben sizden izin istiyorum.. Akşama misafirimiz var da hazırlık yapmam gerek..

Fatih: Kimmiş o misafir..?

Miray: Çok sevdiğim biri..:) Beni istemeye gelcekmiş, annesiyle.. :) :)

Ebru: Miray yoksaa::):):):)

Miray: Eveeeet:):):):):)

Mirayla fatih sarılırlar.. Miray telefonla annesine haber verir ve şirketten çıkarlar.. Fatihle ebru önce mirayı bırakıp sonra da hazırlanmaya , alışverişe giderler.

Miray eve girer . Hazırlığa yardım eder..

......

Akşam olmuştur.. Ar ailesi hazırlanmış misafirlerini bekliyordur..

Mukadder: Ayyy Miray... Çok güzel olmuşsun:)

Miray annesini öper ve.

Miray: Snde öylesin bitanem :)

O sırada kapı çalar ve ar ailesi kapının önüne gider .. Miray kapıyı açar.. Ebruyla sarılır ve Fatihten de çiçek ve çikolatayı alır...

Ebruyla Fatih ailenin üyeleriyle tek tek selamlaştıktan sonra koltuğa otururlar.. Miray ve gülay da sandalyeye oturur..

Mukadder: Eee Ebru hanımcım nasılsınız?

Ebru: İyiyim çok teşekkür ederim, sizler nasılsınız?

Mukadder: Biz de iyiyiz...

Zafer: Ebru Hanım benim sıze bişey sormak istiyorum.

Ebru: Tabi zafer bey buyrun.

Zafer: Olayları biliyorsunuzdur..

Ebru: Elbette..

Zafer: Biz bu ilişkiyi istemedik. Ki çocuklarında dengi dengine olduğunu kimse idda edemez.. sizin hiç bize hak verdiğiniz oldu mu?

Ebru: Bakın Zafer bey, ben çok özür dilerim sizi kırmak veya kızdırmak istemiyorum ama; Ben bu konuda kesinlikle çocukların arkasındaydım ki aralarında kesinlikle bi farklılık yok.. Haa bahsettiğiniz şey maddiyatsa bu asla söz konusu bile olamaz... Yani bilmiyorum belki de haberdarsınız ama Miray bana çok güzel bişey öğretti, hayatımı anlamlandırdı.. Belki Miray kibirli ebruyu yok edip yerine bu ebruyu getirdi.. Miray bana çok şey öğretti..

Zafer: Sizi bu kadar etkileyecek ne yapabilir ki?

Ebru mirayın ailesine bişey anlar

Ebru: Bence şimdi bunları konuşmanın zamanı değil :)

Mukadder: Haklısınız.. Miray Kahveler kızım..?

Miray gülay ve tülay mutfağa gider..Miray kahve yaparken.

Gülay: Ayy abla çok güzeel konuşmadı mı:)

Tülay: Yaa ben hiçbişe anlamadım detayları isterim..

Miray: Anlatırız bi ara ablammm...

Miray kahveleri hazırlar.. Fatihin kahvesine tuz koyar ve içeri gider.. Herkese kahveleri verir ve enginin yanına oturur...

Herkes kahvelerini yudumlarken Fatih'in yüzü ekşir.. Miray ona bakar ve kıkırdar:) Miray anlar ve ona bakıp güler..

Zafer: Eeee Fatih oğlum sen nasılsın, işler nasıl gidiyo?

Fatih: İyiyim efendim işler de gayet iyi , çok teşekkür ederim.. Sizler nasılsınız?

Zafer: Gördüğün gibi oğlum:)

Ebru: Eveeet.. Kahvelerimizi de içtiğimize göre gelelim sebeb-i ziyaretimize; Efendim Allah'ın emri Peygamberimizin kavli ile kızınız Miray'ı oğlum Fatih'e istiyorum.. Ayyy oldu dimii, ezberleyip gelmiştim ama :):)

Miray: Oldu eboş oldu:):):)

Zafer: Efendim çocuklar birbirlerini görüp beğenmişler, bize de vermek düşer.. hayırlı olsun:)

Fatih ve miray kalkar tek tek herkesin elini öptükten sonra nişan kesilir, Fatih ve Miray sarılır..

......

Ebru ve fatih gitmiştir. herkes oturup çay içiyordur..

Gülay: Düğün ne zaman..?

Mukadder: Aradan biraz zaman geçsin kararlaştırırız tatlım.. Miray ; Eboş ne ya :D:D

Miray: Eboş işte :D:D:D

Mukadder: Siz bayağı kaynaşmışsınız.. O sözler neydi öyle?

Miray: Evet öyle oldu.. Hangi sözler?

Mukadder: Ebrunun sözleri.

Miray: Hiiç annem yaa boşverin..

Mukadder: Kızım sen de bişeyler var.. boşver boşver nereye kadar..

Miray: Annemm.. Takmaa boşver

der ve annesinin yanağından öper... kalkar .

Miray: Ben uyuyucam ailem. iyi geceler size..

Ar ailesi: iyi geceler..

Miray gider ve uyur..

........

Aradan birkaç gün geçer ve düğün tarihi kararlaştırılmıştır... İlkbaharda olacaktır düğün... Yaklaşık 4,5 ayları vardır.. hemen hazırlığa başlarlar ve o gün gelip çatar...

4,5 ay sonra = Düğün Günü ...........;;;






Can Tanem (FaMir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin