Fatih: Nee!!!!!!!!
Baha: Miray Ar ..
Fatih hiçbişe söyleyemeden hastaneden çıkar ... Fatih neye uğradığını şaşırır .. kalbindeki ağrı dayanılmaz bi hal almıştır ama hissetmez bile .. Gözlerinden yaşlar dökülürken Miray'ı düşünür .. Miray ona nasıl böyle bişey yapar . nasıl fatih'in öğrendiğinde ne hâle geleceğini düşünmez ... Fatih böyle yıkılmış bi halde sokaklarda yürür .nerde olduğunu farketmez bile ...
Miray ve gülay da işten erken çıkmış . pastanede can gülay cenk miray . oturuyorlardır ... mukadder , zafer ve engin de diğer masada konuşurlardır..
Miray fatihin ağrısını şiddetli bi şekilde hisseder ve resmen ağrısından kıvranır .. Cenk bunu farkeder..
Cenk: Miray...... Miraayyy!
Miray: Hıı?
Can: İyi misin ...?
Miray: Hayır .. ama Benim değil.! Can Fatih nerde?
Can: Bilmiyorum . işim var dedi gitti ...
Miray: Offff!!
Gülay: Ne konuşuyosunuz bakim fısır fısır?
Can: Hiiç ...
Onlar öyle konuşurken Zafer ve Mukadder de çaktırmadan onları dinlerler ...
Gülay: Miraaayy! Fatih'in doğum günü için büyük süpriz hazırladık ... Fatih'in yüz ifadesini merak ediyorum açıkcası ..
Miray: Hadi yaa .. naptınız ki ?
Gülay: Kız kardeşini çağırdık ... o gelicek birazdan .. buranın adresini verdik ama bulur inşallah ..
Miray: Cemre mi geliyo ..?
Can: Sen tanışıyo musun?
Miray: Evet . telefonda konuşmuştuk ama yüz yüze görüşmedik hiç .... iyi kız ya cemre ...:)
Cenk: E tabî iyi olucak kızım .. Fatih'in kardeşi sonuçta ...
Miray: :) evet :)
Mukadder bu konuşmaları dinleyince dayanamaz ve sohbete karışır ...
Mukadder: Miray sen de gidicek misin kızım Fatih'in doğum gününe ..?
Miray: Hayır .
Mukadder: Aa siz barışmadınız mı daha?
Miray: çocuk oyuncağı mı bu anne ? babam gitsin konuşsun ayrılalım , gitsin konuşsun barışalım ...!
Zafer: Kızım biz senin iyiliği......
Miray( Zafer'in sözünü keserek ): Bıktım bu sözden baba! benim iyiliğim için bişey yapmak istiyosanız ;bırakın kendi hayatımı kendim yaşıyım ..!
Cenk: Tamam yaa! Miray sen de sakin ol adam bişe demedi ki sana ....
Can: Aynen .. Hem sizin ihaleniz vardı yaa o ne zaman?
Gülay: Yarın da ne alaka ya?
Can: Kızım konuyu dağıtıyorum işte ... miray sen hazır mısın bakim sunumuna?
Miray: Değilim...!
Engin: Aaa neden? o kadar proje çizdin ..
Miray: Evet de .. ya doğaçlama yapıyorum ben .. sevmiyorum öyle ezber yap söyle işlerini ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Tanem (FaMir)
RandomBirbirini çok seven ve hic ayrılmak istemeyen iki kişi , aralarındaki bağla bize gerçek aşkı hissettirecek. Miray'ın kalbini kalbinde hisseden Fatih ve ölümü bile göze alabilecek kadar çok seven Miray'ın hikayesini hep birlikte okuyalım ..