Dzieńdoberek wszystkim, dzisiaj wam opowiem o.. moim całym życiu.. życiu psychopaty! TAK! HAHAHAH! och.. nie przedstawiłem się, mam na imię „William Afton" a lat mam... 89?
Początek roku 1982.. Zacząłem współpracować z Henrym, stworzyliśmy pierwszą pizzerie.
...
...
Początek roku 1983, praca zakończona nad pizzerią.
- W końcu! Tak! W końcu praca zakończona! - krzyknąłem.
Nie usłyszałem odpowiedzi..
- hm? Henry nie odpowiada? Ciekawe, zawsze był irytujący jak ktoś krzyczał.. jego córka jest głucha.. hah!... NIE! NIE MOGĘ TAK MYŚLEĆ! CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE.. - Pomyślałem.
...
Poszedłem do Henrego, zapytać się czy mogę zaprosić dzieciaki, zgodził się. Wtedy mi się przypomniało że jutro są urodziny Evana.. mojego najmłodszego syna.
- Och, tak! Idealnie skończyliśmy pracę na urodziny mojego syna - odparłem.
Przetestowaliśmy stroje.. och! Nie przedstawiłem ich tobie, no to za mną!
...
- O to złoty miś, to piosenkarz.. ma na imię „Fredbear Fazzer" i jest głównym animatronem, Fredbear... B-bo to Fred.. Bear, Bear-Niedzwiedz , więc to niedźwiedź Fred.. a Fazzer.. wsumie nie wiem, to Henry wymyślał tego animatrona. Za mną!
- O to złoty królik, to gitarzysta! Ma na imię "Springbonnie Bunny" i jest drugim jak i ostatnim animatronem w tej pizzerii! A wyjaśnieniem tego imienia to.. Spring- Wiosna czy jakoś tak, a Bonnie od słowa Bunny, czyli królik.. a nazwisko.. tzn. Bunny to też królik, czyli mamy: Freda misia, i Wiosennego królika. - wtedy przypomniałem sobie że zapomnieliśmy nazwać tej pizzerii.. najważniejsza kurna rzecz!Podbiegłem do Henrego, przypomniałem mu o nazwie, i tak zaczęliśmy myśleć...
- Animatronic Pizzeria? - nie...
- Fredbear Pizzeria? - nie..
- Fredbear Family Dinner? - może...
- Spring Pizzeria? - n-n-nieee
- Springbonnie Family Dinner? - nie..
...
I tak wybraliśmy nazwę.. „Fredbear Family Dinner"
Mieliśmy dwa roboty, i też stroje, bo Springbonnie i Fredbear byli kostiumami do noszenia przez ludzi, i też animatronami. Zatrudniliśmy 2 pracowników... I to był już koniec dnia... Godzina 22:17...To było moje marzenie żeby stworzyć pizzerie, od dzieciństwa znaliśmy się z Henrym
--Dzięki wszystkim za przeczytanie 1 ROZDZIAŁU o psychopacie! I przepraszam że mało do czytania, postaram sie pisać dłuższe opowiadania 👍💪--
~Weksus
CZYTASZ
"Historia Psychopaty.."
Mystery / ThrillerHistoria Williama Aftona który ma dziś 89 lata! i jest w pułapce.. Czy William Afton ciągle żyje? Czy to prawda? a może nie? Przeczytajmy.. i zobaczmy.