~Dzień po ukończeniu pracy w pizzerii..
Zaprosiłem dzieciaki do pizzerii, och! Nie przedstawiłem ich tobie..
...
- Ja- William Afton, ojciec trzech dzieci.
- Micheal Afton- inaczej: Mike Afton, najstarszy syn.
- Evan Afton- najmłodszy syn... I strachliwy..
- Elizabeth Afton- młodsza siostra Micheala, i starsza od Evana.
...
Na czym stanąłem? Och, tak. W dniu urodzin Evana, zaprosiłem całą rodzinę na... no urodziny w pizzerii.. Evan bał się Animatroników.. myślał że one go zabiją.- Dzieciaki! Micheal! Evan! Elizabeth! Idziemy na urodziny Evana do pizzerii! - krzyknąłem, gdy wszedłem do domu.
- Musimy? - zapytał Micheal.
Odpowiedziałem - No, Tak! Musimy -
- nie chce!!! Tam są roboty które zabijajo!!!!! - rozpłakał się Evan..
Wtedy myślałem że to wszystko się popierdzieli.. jednak- poszliśmy.
...
Środek pizzerii:
- o, Witaj Henry, co tam z animatronikami? - zapytałem.
- Show będzie za 15 minut, rozgośccie się- odparł.
Henry po tym, zaproponował nam zrobienie własnej pizzy, poszliśmy z żoną, Elizabeth i Henrym, a Micheal i Evan zostali.. wiedziałem że coś będzie nie tak...
Podczas robienia pizzy, już koniec.. już! Prawie! I...
- AAAA! KURNA MAĆ! TATO!! - Krzyknął Micheal.
Szybko podbiegłem a tam....
O cholera - pomyślałem..
Evan zakrwawiony w czaszce na podłodze... Co się... Stało...
Pojechaliśmy jak najszybciej do szpitala, niestety był już to koniec dziecka... Umarł.
Zostawiłem dzieci w domu, i pojechałem do pizzerii, do biura Henry'ego, zamknęliśmy pizzerię "Fredbear's Family Dinner" z powodu śmierci...
Przyjechałem do domu, chciałem iść się dowiedzieć od Micheala, co się stało.. zamknął drzwi i się nie chce odzywać...
- TO WSZYSTKO PRZEZ TEGO IDIOTYCZNEGO HENREGO! KURNA MAĆ! - krzyknąłem w swoim pokoju - TO JEGO WINA! ANIMATRONY.. JEGO ROBOTY SĄ IDIOTYCZNE, ZROBIE LEPSZE!Stworzyłem pizzerie "Circus Baby Pizza World" Gdzie animatroniki miały porywać dzieci do ich wnętrza... Nie wiedziałem że to tak się potoczy..
Zaprosiłem Elizabeth do właśnie tej pizzerii, najlepszym jej animatronem to była Baby... Nie przedstawiłem wam znowu animatronów? Och...
-Funtime Freddy - Miś, który jest piosenkarzem i jest drugim głównym animatronem
-Circus Baby - lalka animatron która jest głównym animatronem i jest piosenkarką
-Funtime Foxy - lis... Poprostu lis
-Ballora - jakaś kobieta, niewiem..
~Jak o kimś zapomniałem to przepraszam, ale chyba nie~
...
Nagle.. gdy nie patrzyłem.. Elizabeth coś zrobiła z animatronem.. chyba podeszła do Baby.. i... Była w środku Baby.
- Och... Ku*wa mać! - Krzyknąłem, gdy zobaczyłem zakrwawioną podłoge...
Drugie zabite dziecko...
CZYTASZ
"Historia Psychopaty.."
Mystery / ThrillerHistoria Williama Aftona który ma dziś 89 lata! i jest w pułapce.. Czy William Afton ciągle żyje? Czy to prawda? a może nie? Przeczytajmy.. i zobaczmy.