Acı (4)

88 12 48
                                    

Seungmin'in gözünden

Çok sıcağım. Yüzüm ve boynumun mosmor olduğuna eminim. Yüzüm ve boynum sıcaktan yanarken boyundan aşağım ısınmak için kıvranıyor. Fakat ateşim yok.

Birinin gelip beni kurtarmasını bekliyorum. Ya bir insan ya da ölüm meleği..

2. Seçenek daha çok dikkatimi çekiyor.

Kalbimin kan pompalamak için uğraştığını hissedebiliyorum." Keşke bu kadar uğraşmasan" diyorum.

Vücudumu haraket ettirmek istiyorum.

Fakat milim bir harekette bile sanki balta ile parçalara ayrılmış ve yakılıyormuş gibi hissediyorum.

Dizlerimi kendime çekmiş kollarımla onları kapatıyorum. En çok canımı yakanlardan biri ise sol omzumun hafif önde olmasına karşılık belimin ağrısı.

Daha 16 yaşındayım diyorum kendime. Belki akranlarım kadar zeki veya becerikli değilim. Ama uzun zamandır hayattayım.

Gelen titreme ile canım çok daha yanıyor. Zangır zangır titrerken canımın acısı kat ve kat artıyor.

Üzerime bir soğuk üfleniyor. Boğuk sesler duyuyorum. Biri "Seungmin" demeye çalışıyor sanki.

Ağzımdan acı inlemeleri çıkıyor. Vücudum başka bir tepki veremiyor. Gözlerim açılmıyor. Acıdan nefes bile alamıyorum.

"Seungmin! Sky! Lütfen dayan!"

Sesler daha net geliyor. Ne kadar olduğunu bilmediğim bir zamandır düzeltmek için uğraştığım belim biri tarafından çekiliyor. Canımın acısı beni bağırtıyor.

Göğsümde hissettiğim ağırlık defalarca baskı uygulayıp çekiliyor.

Sanki artık hissizim gibi. Kendimi kaybettiğimi hissediyorum.

Gelen son acıya kadar. Göğsümün üzerine atılmış minik el yumrukluyor sanki.

Ani gelen acıyla hem gözlerim açılıyor hem de avazım çıktığı kadar bağırıyorum.

Bulanık gözlerim yavaş yavaş kendine geliyor. İnce bir sesin aynı tempo ile öttüğünü duyuyorum.

Serum takılmış elim yüzü kıpkırmızı göz altları aşırı derecede şişmiş olan, Minho hyungun elinde. Diğer eliyse en son gelen acının olduğu yerde.

Hala canım yanıyor fakat dikkatim hyungumda.

"Seungmin'im..."

Gözlerimin kapanmasıyla karanlık beni içine çekiyor.

Son hissettiğim şey terlemiş saçlarımda ki öpücük.

___________________________
Şöyle minik bir bölüm atayım dedim.

Nasıl buldunuz bakalımm???

Kendinize iyi bakın 😽🐶

Kendinize iyi bakın 😽🐶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Only Eight /2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin