1.bölüm

0 0 0
                                    

"yıldız'dan biraz anlatır mısın? " Diyen doktor'a yine sert bakışlarımla yanımdakine baktım.

Yanımdaki yine konuştu benimle
"Ay güneş bu kadın yine benden bahsediyor, kızı var mı sor?" Dediğinde başımı sallayıp doktorun gözüne baktım.

"Sizden bahsediyor kızınız var mı? diye"dediğimde kadının rengi attı.

"Var "demişti.

"Kızla arkadaş olmak istiyorum böylelikle üç kişi oluruz"dediğinde

"Ben kimseyle arkadaş olmam "dediğimde doktor elindeki defter yazılar yazıyor gerilliyordu bazen.

"Ben susayım o anlatsın "dediğimde başını salladı.

" Onun yanağını öpüp teşekür etde gidelim sıkıldım ben "dediğinde tırnaklarını bakıyordu.

Benim çok tersimdi ben ne kadar sert, o tam tersi şakaya alır felandı.

"Artık konuşmak istemiyorum"dediğimde eliyle beni savuşturmaya çalışıyordu.

Ayağa kalktığımda " onun kalemligin içindekini en tatlı kalem ucundaki tüğlü var ya istemeden alsana "dediğinde gülüyor ve plan yapıyordu.

"Yıldız ben kalemini niye alıyım söyle bende ona göre bakayım"dediğimde başını olumsuz anlamda sallıyor.

Doktorsa şaşırıp bakıyor bana bu susmadı yoksa, hemen hızlıca alıp hızlıca aşagı kata koşa koşa aşagı indim ,tam mutfağın oraya girmek için adım attıgımda iki kişi tarafın çarpıp popo üstü düştüm elimdeki kalemi tutarak, onlar bana bakarken ,arkamdaki yeni doktor konuşmamızın ardında koşarak yetişmiş nefes alıp veriyordu.

"Şu iki kişi de yakışlıymış, "dediğinde ruj sürüyordü

Doktor bayan kadın gözleri yukarı bakıp geri bana sabitlemiş iki erkekde bize bakıyordu.

"Bak akıllı kızım ver bana kalemi " dediginde korkarak bakıyordu bana.
arkasındaki doktor gelip tam önümde elimi tutup kaldırdı yerden beni.

"Zararsızdır güneş, üç tane doktor değişti bayan doktorlar genellikle odasına kilitliyordu"dediğinde erkeklerin doktoru erdem bey'di. bakışlarım sert biçimde yukarda konuştuğum bayan doktordu ve ondan acayip korkup sert bakıyordum.

"Neyin ortasındayık "diyen konuşan kaşları yukarı kakmış baktım.

"Yıldız kaşları düzenlemeye çalışma"
"Cımbız alıp yukarı kalkan kaşları alsam güzel olur ha" diyen yanımdaki kıza saçını çekip durdum.

"Siktir kafayı yemesek iyidir"diyen oğlanla bakıp, saçımı geriye atıp ağzım açık kaldı.

Erdem bey kuru öksürük yaptığında duruşları düzenip, erdem doktor konuştu "en zararsız güneş 4 aydır burda ve bugün dışarı ilk defa çıktı, asıl teşhisi kendine neyse çocuklar sizle, bu konu ve doktoruyla konuşcam, sizi görevli olmam yasak"dediğinde başlarını sallayıp.

"Size en güvenli kat ve oda , güneş odası tarafı ve korkmayın! "

"Güneş, adım yıldız kadar bunlarla eğlencem, tüylü kalemi hemen cebine koy! , doktorlar ve diğerleri görmesin " dediğinde siyah elbisesi sert kadar durmuyor eğlenmeyi severdi.

"Artık odalarınıza gidin"diyen doktor'a bayan'a baktım ismini bende cismini merak bile etmiyorum.

Giden o kadar doktor olunca bu gider düşünüyorum.

Ne zaman biri gitse doktorlar hastasını bile özleyip gelmiyor.





Yazarın deli halleri
Ah kaderli kekim taktığın bu mu?
Derdini yakında anlarız. bu yıldız yoksa neyse spoiler vermeyim heycanı meycanı kaçar .

Erdem bey doktor neden onlara yasağı var?

İki oglanı da kendi oğlu mu?
Yoksa işdeki işi eve mı? Yansıtı hahh kafamdaki deli sorular

Oy vermeyi de yorum yapmayı unutmayın...🍂

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİTTİK ACILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin