Kapitel 2

38 0 0
                                    

Jag ligger och kollar på mobilen när de ringer på mobilen.
"Min älsklings Nash <3" står de på skärmen. Jag ler o svarar.
"Hej, Nash!" Säger jag glatt.
"Bea kom till adressen jag skickar nu snälla, jag måste ha hjälp, j...." Säger han, linjen bröts. Han grät. Jag springer mot moppen samtidigt som de plingar på mobilen, Nash skickade adressen. Jag åker till adressen och är framme vid ett hus, ett sunkigt gammalt hus vid vägens kant. Jag andas in djupt och går in i huset. Jag har plötsligt ett skrik, jag skriker till o blir skräckslagen när jag inser att de är Nash. Jag går vidare i de mörka huset och börjar långsamt få panik. Tillslut börjar jag skrika och gråta. Jag går omkring i huset och tillslut hittar jag en källardörr. Jag torkar tårarna och tar mig samman. Så fort jag öppnar dörren hör jag en röst.
"Du håller käften nu grabben, o du ger fan i att röra din mobil igen." Jag hör en piska svingas i luften och träffa någon. Jag får en panikattack när jag hör vem de är.
"AHHHHH! snälla.. Släpp mig. Vad vill du mig?" Det var Nash, han grät.
"De ska du ge fan i grabben." Jag hör en dörr öppnas och stängas och jag springer o snubblar ner för trappan. Där nere ser jag galjar med piskor, rep, tejp, knivar osv. Jag letar med blicken i rummet och plötsligt ser jag Nash. Han blöder från magen, han har piskslag i hela ansiktet. Han ser mig rakt i ögonen och börjar gråta. Jag börjar gråta o faller ner på knä framför honom, han är fastspänd i ett galler. Jag hittar en nyckel på en bord en bit bort och låser upp hans handbojor. Han är svag och faller in i min famn. Han får på sig sina kläder som låg en bit bort och vi gråter hela vägen hem. Jag lägger honom i sängen och torkar bort allt blod och tejpar om honom. Jag sätter honom i badkaret och klär av honom. När jag ser hans sixpack och muskler blir jag helt till mig, han är skadad Beatrice, skärp dig. Jag spolar av honom och tvättar honom lite, torkar honom och hjälper honom till sängen så han kan sova. Jag sätter mig på sängkanten och lägger min hand på hans kind och klappar honom lite tills att jag hör hans tunga andetag lugnar sig o faller in i sömnrytm. Jag ler lite och sätter i soffan och somnar oxå snabbt.

Nash's perspektiv

Jag vaknar upp i en säng. Kollar mig runt om kring i rummet och ser Bea sova i en soffa, jag ler och reser mig, är lite vinglig men bär bort henne till mig och lägger henne bredvid mig i sängen, där somnar jag med armen runt henne.
När jag vaknar sitter Bea på sängkanten och kollar på mig, ler mot mig.
"Hallå där sömntuta." Säger hon o ler.
"Hur länge har jag sovit?"
"Nja, för ungefär 6 timmar sen vaknade jag bredvid dig och fattade ingenting, jag hade antagligen flugit över till dig, eller vad tror du?" Säger hon o ler mot mig. Jag rodnar lite men skrattar bort de, och nickar lite. Hon skrattar sitt underbara skratt och jag blir mer kär än någonsin. Hon ler mot mig och börjar gråta.
"Vad är de?" Säger jag förvånat.
"Jag är så sjukt glad att du lever." Säger hon o gråter vidare. Jag reser mig och lyfter henne till mig, hon protesterar inte eftersom hon är upptagen med att desperat torka bort sina tårar. Jag kramar om henne länge.
"Vad hände? De sista jag minns är att jag kom in i en byggnad." Frågar jag henne.
"Vad som hände? Du hade blivit kidnappad och när jag kom så hade du piskslag och sår över hela kroppen. Det var de värsta jag sett i hela mitt liv!" Hon fortsätter gråta för fullt och jag försöker trösta henne.
"Såja, det är över nu, såja. Lugna dig." Jag fortsätter krama henne fast jag själv oxå är helt överrumplad. Kidnappad? Det måste varit Teo.
"Mår du bra nu då?" Säger hon med sminket rinnandes ner för kinderna. Jag ler och nickar.
"Min vackra, vackra Beatrice. Just nu mår jag helt underbart, så länge du är kvar hos mig, här i min famn." Säger jag och kramar henne. När jag släpper henne ler hon mot mig och vi kollar in i varandras ögon. Helt plötsligt kysser hon mig. Åh, vilken känsla. Jag skulle kunna leva på detta. Efter några minuter när vi släppt varann, lägger vi oss i sängen igen och jag somnar ännu en gång men en arm runt henne.
Men precis innan jag somnar, vänder hon sig om och kysser mig.
"Godnatt Nash." Säger hon och ler.
"Godnatt Beatrice." Säger jag och kysser henne igen.

TACK FÖR ATT NI LÄSTE, HOPPAS NI GILLAR BERÄTTELSEN OCH JAG HOPPAS NI VILL HA MER AV DEN 😏😏 HA DE SÅ SJUKT BRA OCH FÅ GÄRNA ANDRA LÄSA BERÄTTELSEN, NÄSTA DEL KOMMER OM MAX 3 DAGAR!

xoxo Vildoo 💥

Bad boys never loves.Where stories live. Discover now