Info om Nash's gäng

44 1 0
                                    

(Från nash's perspektiv)
Info om medlemmarna:

Taylor är den med de jobbiga humöret, han har ofta grova humörsvängningar och försöker ofta slå skiten ur folk, speciellt mig.

Cameron är den typ förnuftige, han är rätt stark och Taylor lyssnar ofta på honom.

Hayes är min lillebrorsa, han e en skön grabb liksom, tar inte med honom på de värsta uppdragen för lite ansvar har jag ju för honom.

Felicia är min lillasyrra, Felicia och Hayes är tvillingar. Hon e la rätt okej, men kan vara rätt jobbig. Men vissa uppdrag e hon rätt bra på får jag erkänna.

Tyler är den starkaste, han är liksom den som alltid vet bäst och alltid är bäst haha, Nejmen han e härlig med, schysst o så.

Dylan är den med humor, han gillar egentligen inte att döda men, han kan om han vill. Han och Tyler är bästavänner typ, dom hänger dygnet runt. Men Dylan är en sjukt skön kille och han e sjukt rolig.

Och jag då... Jag är la den som bestämmer? Jag är ledaren för gänget och aa, de är la inte mer med det, jag är la bäst i gänget på att slåss och försvar osv men aa. Om någon i mitt gäng slår ner mig, (om dom lyckas) så blir dom dödade av vår boss.
Bossen? Det är han som ger oss alla uppdrag.

Info om vad dom gör:
Vårt gäng hämtar knark åt vår boss som heter Dan, vi gör olika grejer åt honom och vi får ofta döda personer, vi är ofta i livsfara och vi är nästan aldrig helt säkra. Bea har ingen aning om detta (ännu).Bea börjar ana nåt men fattar fortfarande inte. Jag måste antagligen berätta för henne snart för att hon nånsin ska kunna lita på mig igen. Men vad ska man säga? Jag är ledare för ett kriminellt gäng och om du är min flickvän så har du stor chans att bli dödad? Nja, tror inte de funkar faktiskt.

Så de var lite info om ni undrade nåt om oss. Tack o hej ;)
// Eran Nash <3

xoxo Vildoo 💥

Bad boys never loves.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz