Bölüm 4 (28.11.2024)

70 21 32
                                    

"Bu dəyişiminizi kimə borcluyuq Sevgi xanım" Qasım ciddi bir tərzdə soruşdu .  

"Balaca bir qıza . Eradan əvvəl  bir qıza sözüm vardı. "  Balaca Sevgiyə sözüm vardı .

"Eradan əvvəl? " 

"Zarafat? " dedim gülərək . 

"Restorana gedəkkkkk " Dedi Sevinc

"Hesab mənlikdi "

 (Saleh qardaşımsan mənidə aparrr).

"Ay  canım qardaşımmmmm " deyə qışqırmağa başladılar Sevgiylə Qönçə .

"Nə yaltaq çıxdız " dodaqaltı deyindi Qasım .

"Yaltaqlıq? Doğruları danışmaq nə zamandan yalan oldu? "

"Tamam Sevinc müəllim "

"Nə müəllimi ay Qasım? "

"Qorxudan nə dediyimi bilmirəm bağışla bacı " İroniya ilə dedi Qasım bəy.

"Sevinclə məzələnməyin " Ciddi bir tərzdə dedi Saleh .

"Sevdiy - dostunla işimiz yoxdur ay Salehhh"

 Qönçə ilə Qasım eyni anda sanki anlaşmış kimi deyindilər. Əllərini bir-birinə vurub gülüşdülər .

Sevinc pomidor kimi qızarmışdı . Salehsə hirsli-hirsli onlara baxırdı .

"Ayda Sevinclə Saleh Qönçəylə Qasım yaraşır . Görən bir-birlərini sevirlər ? Görən nədi məncə dəqiq sevirlər . " Deyə  içimdən düşünməyə başladım .

Dördüdə əsəbi şəkildə mənə baxırdılar. İçimdən deməmişdim deyəsən. Bir dəqiqə. Mən bunu səsli demişdim???

"Nə dedin ??? " Hamısı birdən qışqırdı .

Burdan təcili qurtulmalı yada üstə çıxmalı idim .

"Yalandı? " Dedim üstə çıxmağa çalışaraq .

".."

"Susdunuz deməli haqlıyam . 1 ildir sizi müşahidə etməyə bolca vaxtım oldu . Bir-birinizə olan baxışlarınız - "

"Gəl görüm bura"

"G-gəlməsəm?" Qorxudan kəkələməyə başlamışdım. Bunların qarşısından sağ çıxmağım çox çətin olacaq.

"Yox yox gəl buraa " 

Tam tutulacaqdım ki, qapı açıldı .

"Nolur e burda ? " gələn Fuad idi .

Fuad bizim tərəfin müdürü idi . Qara qıvırcıq saçlı, qəhvəyi gözlü uzun boylu biri idi. Mənim boyum 1.72-dirsə onunki 1.90 olardı . ( tü tü tü Allah nəzərlərdən qorusun . ) Gözləri qəhvəyi idi amma fərqli bir ton nə çox açıq nə çox tünd . Belə göz rənginə ilk dəfə onda rastlamışdım. Gözlərinin içində səmimilik vardı.  26 yaşı var. Çox qızın ideal tipi idi. Mənim kimi

- Evlilik görürəmmm hocam.

+ Sus iç səs susss. 

-Haqlıyam deyə susdurursan . Yazıq me . Bu gündə mənə yandırırıq.

+ Yazıq ilan vursun nəysə sus . 

-Püüüü

"Nə baş verib burda?" təəccüblə bizi süzdü.

"Heçnə ay Fuad haqlıyam deyə məni döyürlər . "

Mənə pis-pis baxırdılar .

Qaçıb Fuadın arxasına girdim .




Bölümü burda bititrəm. Dərs oxumalıyam . Öpdümmm. Görüşənədək.

Bitiş vaxtı:14.12.2023 21:21

Öpdümmm🩷~~Luzia



Ad günüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin