Toplanan konsey sonucunda her Tanrı'nın içinde bir gücünü barındırdığı Kansonel adlı düzlemsel diskin dünyaya gönderilmesine karar verilmişti.
Baş Tanrı Kaneray bu özel güçlerin halka verilmesine oldukça karşıydı. Tanrılar bile bu güçleri kullandığı vakitlerde istenmedik sonuçlara sebep oluyorken, halk içinde çıkacak olası bir felaket senaryosunu düşünmemek elde değildi.
Ve geçen bu zaman Tanrı Kaneray'i haklı çıkardı.
İblislerin kralı Atşin zavallı halkı kandırarak bu özel güçlerin hakimiyetini eline aldı.
Atşin eline geçen bu yersiz güçle acımasızlığını zirveye çıkarmıştı. Tanrı Kaneray'ın yarattığı dünyada, Onun güçleri ile Onun halkına zulüm yapması kabul edilemezdi.
Kaneray da böylesine saçma bir olayı kabul etmedi.
Harekete geçerek Atşin'e savaş ilan etti.
Kaneray, Atşin ile girdiği bu savaştan galip çıkarak Atşin'i ait olduğu yere yani yerin bin kat altına mahkum etti.
Kansonel ise bu çıkan kavga sonucunda sekiz parçaya ayrılarak dünyada bulunması neredeyse imkansız olan sekiz gizemli yere saklandı.
Ve geçen beş asırdır da o Kansonelden en ufak bir iz bulan olmadı. Taa ki..
Beşinci asrın sonunda Yenol halkının yedinci kralı Ferdan'na kadar.
Ferdan Kansonelin parçalarından birisini bulmuştu.
Kalan parçaları da bulup özel güçlere hakim olup dünyayı hükmetme hırsı ile yanan Ferdan kalan yedi parçayı da aramak için zorlu bir yolculuğa çıktı.
Çıktığı bu yolda ise galibiyet sağlayamadan canını yüce Tanrısı Kaneray'a teslim etti.
Ferdan'nın ölümünden sonra Kartem ülkesini yönetme yetkisi Ferdan'nın en büyük kızı olan Katreina'ya geçti.
Katreina tahta çıktığı gün , babasının bulmak uğruna canını verdiği Kansonelin kalan yedi parçasını da canı pahasına bulup tüm dünyaya hakim olmaya ant içti.
oy vermeyi unutmayınnn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANSONEL
FantasyToplanan konsey sonucunda her Tanrı'nın bir gücünün olduğu Kansonel adlı düzlemsel diskin dünyaya gönderilmesine karar verildi Baş Tanrı Kaneray Tanrılara özgü bu güçlerin halka verilmesine oldukça karşıydı. Tanrılar bile bu güçlerini kullandığı...