AŞKIN KİTABI 6.Bölüm

191 11 2
                                    

Evettt yine ben geldim bugün ki bölüm  üzücü  olucak iyi okumalar

BÖLÜM ŞARKISI
~ÇOK YAZIK (speed up)~

SÜSEN'DEN
Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu gördüm karşımda ise o vardı babam denen adam sevdiğimi kaçırtan adam uyandığımı fark edince yanıma gelip endişeli bir şekilde konuşmaya başladı "süsenim güzelim iyi misin"
"İyiyim" dedim sade ve kısa bir şekilde. Sonra hemen doktoru çağırmaya gitti az sonra doktorla beraber geri gelmişti "süsen hanım nasıl hissediyorsunuz" dedi doktor" iyiyim doktor bey sadece alçıdaki kolum acıyor" dedim durumumu açıklar bir şekilde "çok normal çünkü kolunuzu kırmışsınız." Dedi doktor."ben ne zamana çıkarım buradan" "1 2 saate çıkabilirsiniz" sonra geçmiş olsun diyip odadan çıktı doktor. Şimdi odada sadece babam ve ben kalmıştık...

ÖMER'DEN
Berkin yanına gitmeden önce biraz sahilde gezmek istedim ve sahile gittim orada biraz durduktan sonra eşyalarımı toplamak için eve gittim.eve vardığımda o da oradaydı babam denen şahıs ses çıkartmadan eve girmek istemiştim ama o zaten orada beni bekliyormuş tam geri gitmek için adım attığım sırada kolumdan tutup beni yere attı bende merdivenlerden düştüm sonra tekrar kolumdan tutup beni tekrar kaldırdı ve sert bir tokat attı ardından da bağırmaya başladı "SEN KİM OLUYORSUN DA BANA KARŞI GELİYORSUN SEN NERENİN İTİ OLDUN. BAŞIMA. ACABA BEN NE GÜNAH İŞLEDİM DE SENİN GİBİ BİRİNİ BENİM BAŞIMA VERDİ ALLAH" söylediği sözler canımı acıtsada ben güçlü biriydim öylede olmaya devam edicem "SEN NE GÜNAH İŞLEDİM ÖYLE Mİ? BEN SANA SÖYLİM DAHA YAŞI KÜÇÜK OLMASINA RAĞMEN SIRF BENİ DOĞURSUN DİYE ONUNLA YATAN BİR ŞEREFSİZSİN!" bunu dediğim gibi bana tekrar tokat attı bende daha fazla dayanamayıp evi terk ettim arkamdan bağırma seslerini duyuyordum ama umursamadım o evden bir daha geri dönmemek üzere çıktım...

SÜSEN'DEN
Ömer i merak ediyordum en son sahilde yürüdüğünü söylemişti bana ama sesi kötü geliyordu acaba şuan nasıldı benim sevgilim...

Ömer'i tekrar aramak üzere telefona uzanmıştım ki babam kolumu tutup beni engelledi "sakın bir daha ömer'i aramayacaksın sakın yoksa-" sözünü kesip konuşmaya başladım "yoksa yoksa ne he beni onunla tehdit ediceksin he"dedim bağırarak o ise bana şu sözleri söyledi "eğer ömer ile komuşaya devam edersen öldürürüm onu.ve senide başka biriyle evlendiririm bunlar olsun istemiyorsan onunla konuşmayı kes" "sen beni kimseyle zorla evlendiremezsin ben artık 23 yaşında bir genç kızım bunu aklına sok tamam mı?" O ise önce ,,hayır" dermişçesine kafasını iki yana sallar ve konuşmaya başlar " sokmazsam nolur SÜSEN KILIÇ!  Nolur bana onu bir desene sizin canınız mı yanar yoksa bizim ki mi? Ben söyleyeyim SİZİN canınız yanar" dedikten sonra odadan çıkıp gider ben ise hastane odasında serumun bitmesini bekliyordum

2 saat sonra

Eve gelmiştim direk odama çıkıp üstümü değiştirip uyudum 1 saat kadar sonra uyanıp telefonuma baktım ve gördüğüm mesaj ve vidyo ile beni deliye çevirmişti mesajda
"Sevgilin elimizde onu tekrar görmek istiyorsan sana atıcağımız konuma gel hemen" vidyo da ise Ömer'in baygın halde olduğu vardı. Süsen hemen arabasına binip atılan konuma gidip içeri girdi "ÖMER" diye bağırdığında büyük bir şok geçirdi çünkü ömerde aynı onun gibi "SÜSEN" diye bağırmıştı...

~~~~~DEVAM EDECEK~~~~~
Evet bölüm kısa oldu biliyorum ama elimden gelen bu
HERKESE İYİ OKUMALAR

aşkın kitabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin