AŞKIN KİTABI 8.Bölüm

190 10 3
                                    

"çabuk uyan sevgilim..."

SÜSEN'DEN

Ömer birden yere yığılınca ne yapacağımı bilemedim telefonumu Akif iti almıştı. Yardım istemekten başka şansım da yoktu  depo'dan çok uzak değildik ama ıssız bir ormandaydık. Az sonra Asiye görmem ile ağlamam daha da şiddetlenmişti. Asiye benim çocukluk arkadaşım dı son 5 yılda ne olduysa görememiştim onu. Yanıma geldi direk sarıldım. Asiye'de karşılık verdi sarılmama. Ayrıldığımızda ilk ben konuştum. "Asiye yardım et lütfen durumu çok kötü..." Asiye bir bana bir de Ömer'e bakıyordu sonra konusmaya başladı " tamam süsen ben şimdi Doruk'u aricam o da gelince hastaneye götürecez sevgilini tamam mı?" Ben ise sadece kafamı sallamakla yetindim...

ASİYE'DEN

Süsen'nin yamından ayrılıp Doruk'u arayıp olduğumuz yeri ve acil gelmesini söyleyip kapattım telefonu. Süsen'nin yanına geldiğimde sevgilisi bir şeyle söylüyordu Süsen ise kendisini yormamasını söylüyordu. az sonra doruk geldiğin hemen hastaneye götürmüştük.
Hemşire "Hasta ne zamandır böyle ve ismi nedir??" Süsen "Adı Ömer, Ömer Yılmaz bir saat kadardır böyle" dedi ve bayıldı...

YAZAR'DAN
(3 saat sonra)

Süsen uyanmıştı ama Ömer hala uyanmamıştı kim bilir belki de hiç uyanmazdı.

Süsen yoğun bakımın önünden bir dakika bile ayrılmıyordu.

1 SAAT SONRA AKİF VE AHMET GELİR

Süsen koridorun sonunda gördükleri ile şok olur. Hemen adımlarını o yöne çevirmişti.

"SİZ NE HAKLA BURDASINIZ HE ÖMER'İN DURUMUNU DAHA KÖTÜ YAPIN DİYE Mİ  GELDİNİZ HE" süsen bunları söylerken bir yandan da aklı o depoda konuştukları vardı

FLAŞBACK
"Akif biz nasıl bir babayız daha onları bile koruyamıyoruz." Akif ise keşke demek istemiyordu ama diyordu çünkü kızı ve oğlu gibi gördüğü Ömer kaçmıştı. İkiside kafalarına aldıkları darbe ile yığılmışlardı.
FLAŞBACK SON

"Süsen kızım yapma böyle lütfen biz sizi korumak istiyoruz lütfen böyle yapma" dedi Akif
"YAPMA YA KORUMAYIN BİZİ YA SİZ İKİNİZ NASIL BABASINIZ!? TAMAM EVE KAPATSANIZ ANLARIM AMA KAÇIRMAK NE YA HE!?"
Süsen bunları derken arkadan bir ses yükseldi. gelenler Ali yani Süsen'nin abisi ve yengesi Sıla gelmişti. Ali hemen koşarak Süsen'e sarılır "Süsen abim iyi misin güzelim?" Dedi Ali."iyiyim abi iyiyim" bunları söylerken Ahmet ve Akif'e de nefret dolu bakışlar atmayı ihmal etmiyordu. Sıla ise Ömer'e bakıyordu onu öyle görünce değişik olmuştu içi.sanki Ömer onun kardeşiymiş gibi onu korumak istemişti. Ahmet Sıla'yı görünce yanına gider yavaş adımlarla. Sıla Ahmet'i görünce hemen sarılır ona çünkü Ahmet onun babası idi.

(1 saat sonra)

"Baba sen ne diyorsun ya!?"
Dedi Sıla bir hışımla. "Kızım söylediğim herşey doğru Ömer senin öz mü öz kardeşin" Sıla dudydukları karşısında çılgına dönmüştü. 'Nasıl olabilir böyle birşey nasıl' diye geçiriyordu Sıla. "Sıla aşkım sakin ol bak bu konuyu sonra konuşursunuz. Şuan önemli olan Ömer'in durumu" dedi Ali Sılayı sakinleştirmek için. O andan sonra aklı başına geldi Sıla'nın onun bir kardeşi vardı ve o şuan yaşam kalım mücadelesi veriyordu. Süsen ise hâlâ yoğun bakımın önünde duruyordu gözünü bile kırpmadan bakıyordu sevdiğine...

2 GÜN SONRA

Süsen bugün Ömer'in yanına giricekti.

SÜSEN'DEN

Bugün Ömer'in yanına giriyordum yoğun bakım kıyafetlerimi giyip Ömer'in olduğu yoğun bakıma girdim. Onu öylece karşımda baygın bir şekilde yatarken görmek isteyeceğim son şeydi ama görüyordum işte. Yaklaşıp elini tuttum... "Çabuk uyan sevgilim lütfen bak ablan abim Asiye Doruk herkes dışarda seni bekliyor lütfen çabuk iyileş lütfen sevgilim..." O an çok garip birşey oldu Ömer elimi sıktı kafamı kaldırıp baktığımda ise gözleri yarı açık yarı kapalı Ömer'i gördüm. "S-süsen" zor konuşuyordu. Hemen sarıldım ona. Sesini o kadar özlemiştim ki anlatamam... Hemen odadan çıkıp doktoru çağırdım.bir süsre sonra yoğun bakından sedye ile Ömer'i çıkarmışlardı...

SILA'DAN

Süsen aramıştı Ömer'in uyandığını haber vermek için. Haberi aldığım gibi hastaneye Ömer'in yani canım kardeşimin yanına gittim. Odaya girdiğimde Ömer ve Süsen konuşuyordu. koşup direk Ömer'e sarıldım ama o karşılık vermedi sonra aklıma daha Ömer'in kardeş olduğumuzu bilmediği geldi. Hemen ayrılıp konuştum "Şey ben seni öyle görünce sevinçten sarıldım" dedim ama o benim yüzüme garip bir şekilde bakıyordu bakışlarım Süsen'i bulduğunda ise 'biliyor' dermiş gibi başını salladı. O an çok garip birşey oldu Ömer bana "ABLAM" dedi ve sarıldı o an öyle mutlu oldum ki anlatamam...

~~~~~DEVAM EDECEK~~~~~

EVEEET BEN GELDİMM!!

biliyorum bu bölümü çok geç atıyorum ama elimden gelen bu yani Max benden bu kadar hem belki bayrama özel bölümde gelebilir baştan diyim gelmeyede bilir çünkü hem bayram haftası hem sınav haftası. Her neyse fazla uzatmadan.

~~~~~İYİ OLUMALAR~~~~~~

aşkın kitabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin