AŞKIN KİTABI 9.BÖLÜM

133 10 8
                                    

SÜSEN'DEN
Şuan çok güzel bir sahne yaşanıyor karşımda Ömer ve ablası büyük bir özlemle sarıyılyorlar... Bu sahneyi bozmak istemiyorum ama Ömer'in dinlenmesi gerikiyor. Ve bunu biz olmadan ancak yapar."eee yenge biz çıkalım mı? Ömer dinlensin" diyerek onları ayırdım. Sıla yengem tam bana cevap vericekti ki Ömer konuştu "Süsen ikiniz de kalsanız olmaz mı?" Dedi. O kadar masum bir şekilde sormuştu ki kabul etmek zorunda kalmıştık. Bir süre sonra Ömer uyumuştu. Oda da sadece ben ve yengem vardık. İçeri bizimkiler dalmıştı Ömer uyanmasın diye dışarı çıkartmıştık. Babamlar da gelmişti ben onları dinlemiştim hatta affetmiştim de. Ama Ömer'in affediceğini sanmıyorum çünkü Ömer bana zarar verenleri asla affetmez di. Kafamdaki düşünceler ile bemde kendimi uyukunun kollarına bırakmıştım...

SILA'DAN
Süsen kötü bir rüya görüyor olmalı ki terliyordu ve  "anne ben yapmadım,yapmadım" sayıklıyordu hemen yanıma gidip onu uyandırmaya çalıştım. Uyandığında direk bana sarıldı ve "abla ben hiç birşey yapmadım" dedi. "Biliyorum güzelim biliyorum sen birşey yapmadın" dedim. Ama ağlaması durmuyordu bir türlü. Ben Süsen'i susturmaya çalışırke Ömer de uynamıştı. Ömer Süsen'i benden ayırıp kendine doğru çekip sarıldı. Süsen biraz sakinleştiğini gördüğümde dışarı çıkıp onları yalnız bıraktım. Ali hemen yanıma gelip bana Ömer'in durumunu sorduğumda sadece durumu iyi demek ile yetişmiştim . Ali "Süsen nasıl Sıla?" Diye sordu.

"Süsen uykusunda birden bire ağlamaya başlayıp 'anne ben yapmadım' diye de sayıklıyordu. Zarzor uyandırmdım uyanınca bana sarılıp ağlamaya devam etti." Dedim. Ben bunları söyledikten sonra herkes bir köşeye geçip ağlamaya başlamıştı. Hemen Ali'nin yanına gidip ona sarıldım. Ağlaması durduğunda ona dönüp "Ali bana artık gerçeği söyle." Dedim. Oda başını olumsuz anlamda sallayıp " yapamam Sıla'm yapamam Süsen'nin izni olmadan anlatamam..." Dedi. "Peki, bende gidip Süsen'e sorarım o zmn" beni kolumdan tutup engelledi "sorma" dedi. "Ali ya sen anlatırsın ya da ben gider Süsen'den öğrenirim" dedim sinirle."Tamam anlatıcağım"

YARIM SAAT SONRA

duydiluğum şeyler beni şoka uğratırken nefes alamadığımı hissetmiştim. Hızla ayağa kalkıp dışarı çıktım, bir banka oturup düşündüm... 'nasıl olabilirdi böyle birşey' diye içimden geçirdim. Süsen, bu dünyadaki en masum en saf insan nasıl yapabilirdi böyle birşeyi niye yaptırdılar ona böyle birşeyi. Ne ile tehdit attiler de  nasıl yaptırdılar diye düşünürken omzumda bir el hissettim. Elin sahibi yani Ali yanıma oturdu. Bir süre sesizce etrafı izledi sonra konuşmaya başladı.
"Ne garip değil mi? Kimisi şu kapıdan ağlayarak içeri giriyor, kimisi mutluluktan ağlarken çıkıyor ama kimisi o kapıdan girdiği gibi ağlayarak çıkıyor..." dedi. Ona doğru döndüm,bana doğru döndü. Bakıştık sadece bakıştık çünkü gözler her şeyi söylüyor zaten...

ÖMER'DEN

Dakikalardır göğsümde ağlıyordu Süsen. Bir süre sonra odaya hemşire girdi elinde bir serum ile hemşire serumumu değiştiriken sordum: "kız arkadaşıma sakinleştirici yapabilir misiniz?" Hemşire başına sallayıp çıktı, iki dakika sonra geri geldi elinde sakinleştirici iğne ile.
İğneyi Süsen'e vurup dışarı çıktı. Bir süre sonra Süsen sakinleşip derin bir uykuya daldı. Dakikalar sonra odaya babamlar girdi. Hemen başımı çevirip uyuyormuşum gibi yaptım. Babam yanıma gelip elinin titrediğini hissettim. Benim güçlü babam titiriyordu... Sonra konuşmaya başladı. " Ömer oğlum belki beni duymuyorsun sana herşeyi uyurken tek anlatabilirim çünkü uyanıkken anlatırsam verceğin tepkiden korkuyorum oğlum." Dedi saçlarımı okşarken."Oğlum annen aslında ölmedi o bizi terk etti" herşeyi anlatmıştı babam herşeyi ama herşeyi annemin bizi terk edişini,ablamın kaybolmasını, bizi kaçırma sebeplerini. Bu lonuşmadan sonra ben birşeyi tekrar anladım benim tek sığınağım Babam ve Ablammış...

SÜSEN'DEN

Gözlerimi açtığımda ilk başta beyaz tavanı sonra ise Ömer'i gördüm. "Sevgilim" diye seslendim ama duymadı "Ömer" diye seslendim tekrar duymadı bu sefer sesimi hafif yükselterek konuştum "Ömer" bu sefer sesimi duydu ve bana bakıp "uyanmışsın uykucu" dedi. "Uyandım uyandım da sen ne düşünüyordun" dedim kaşlarımı hafif çatarak. Güldü "annemin bizi terk edişini düşünüyodum sevgilim" dedi. "Nasıl yani? Ömer şunu doğru düzgün anlatırmısın lütfen" bunu dedikten sonra Ömer bana herşeyi anlattı. Sonra odaya abimler girdi abim bana sarılıp "iyi misin abicim?" Diye sordu. Biz sarılırken Sıla ablada aynı soruları Ömere soruyordu...

~~~~DEVAM EDECEK~~~~~~

Evet bölüm sonuuu

✓ sizce Süsen geçmişte ne yaşadı?
✓sizce Ömer süsen'nin geçmişini öğrenince ne tepki vericek?
 
Önerilerinizi bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aşkın kitabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin