AŞKIN KİTABI 7.BÖLÜM

210 12 3
                                    

"biz bu işi başardık..."

ÖMER'DEN
Ömer Berkin evine gelir:

"Saol berko ya iyi ki varsın"
"Sende iyi ki varsın.hem burası seninde evin"

Ömer ve Berk konuşirken Ömer'in telefonuna bir bildirim gelir.

Mesajda süsen'nin kaçırıldığı ama sadece baygın hali vardır.
Arkasından bir bildirim daha gelir.
Mesaj:
"sevgilin elimizde Ömer Yılmaz ya sen paşa paşa ke.din gelirsin yada ölüm vidyosunu görürsün"

Ömer mesajı okuduktan sonra atılan konuma gitmişti. Ömer konuma gittiğinde
"SÜSEN"
Diye bağırmıştı hemen sonrasında ise süsen de
"ÖMER"
diyerek depoya girmişti ikisinin şaşkınlığı daha geçmeden bayıltıp sandalyeye bağlamıştırlar.
İlk uyanan Ömer olmutu.karşısımda gördüğü iki kişi sayesinde şok geçirdi çünkü onlar babası ve kendini kaçıran adam Ahmet ti
"Günaydın ömer bey"
"YA SİZ NASIL İNSANLARSINIZ BİZ SİZE YILLARCA BABA DEDİK BE BABA" Ömer aslında bunları söylemek istemiyordu ama yapmak zorundaydı çünkü babası sandığı adam gerçi adam kelimesi bile yakışmıyordu onlara ama neyse onu ve sevdiğini kaçırmıştı"YA BEN SANA 'BABA' DEDİM YILLARCA ANNEMİN HATTA ANNELERİMİZİN ACILARINI SİZ VARSINIZ DİYE YAŞAMADIK BİZ BE AMA SİZ NE YAPTINIZ BİZE DÜŞMAN OLDUNUZ"
Ahmet en son dayanamayıp Ömere tokat atar ve konuşmaya başlar "SUS SAKIN O KADININ ADINI BİR DAHA AĞZINA ALMA BİLİYOR MUSUN HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM İYİ Kİ DE YAPMIŞIM DİYORUM ŞUAN İYİ Kİ ANNENİ ÖLDÜRMÜŞÜM" Ömer duyduğu laflar sayesinde beyninden vurulmuşa dönmüştü çünkü annesi öldüğünü bile bilmiyordu onu bırakıp gitti sanıyordu o bunları düşünürken Süsen de uyanmıştı "Ömer" diyebilmişti sadece çünkü başı hala dönüyordu ve konuşamıyordu Ömer Süsen'nin sesini duyunca kafasını çevirip ona bakar. "Efendim güzelim" dedi süsen daha birşey demeden ömer bir yumruk ile sarsılmıştı "ÖMER"süsen'nin korku dolu sözlerini duyduğunda ise yerde olduğunu ve kafasını çarpmıştı kanıyordu ama hissetemiyordu Ömer.

YAZARDAN:
Ahmet ve Akif bir iki şe daha söyledikten sonra çıkmışlardı şuan depo'da sadece Ömer ve Süsen vardı .

Daha Abisi bile olduğunu bilmeyen Asiye ise Doruk ile oturuyordu doruğa gelen telefon sayesinde hızla oradan çıkıp Süsen ve Ömer'in olduğu depoya gitmişlerdi ama depoda ne Ömer vardı ne de Süsen ama sandelyeye bağlı iki adam vardı bunlar Akif ve Ahmet'ti.

FLAŞBACK

Ömer ellerini çözmeye çalışıyordu ve en sonunda ellerini çözmüştü. Hızla Süsen'nin ellerinide çözüp ellerine birer tane odun alıp kapının oraya gitmişlerdi. Çok geçmeden Akif ve Ahmet gelmişti "kaçmışlar Akif napıcaz biz daha onları koruyamıyoruz nasıl babayız biz" demişti Ahmet. Ama keşke demeleri hiçbir şeyi geri getirmiyordu Akif ise keşke demek istemiyordu çünkü kızı ve oğlu gibi gördüğü Ömer kaçmıştı kendilerini tehlikeye atmışlardı. Ahmet ve Akif konuşurken ikiside kafalrına aldıkları darbe ile yere yılmışlardı bunlar Ömer ve Süsen idi. SüsÖm Ahmet ve Akifi bağlayıp kaçıyorladı fakat Ömer birden yavaşlayıp bayılmıştı.

FALAŞBACK SON

Asiye sesin geldiği tarafa doğru gidiyordu ses sadece şunları söylüyordu:"YARDIM EDİN ÖMER HADİ UYAN SEVGİLİM" diyordu ama nafile ömer uyanmıyordu...

~~~~~DEVAM EDECEK~~~~~

Evet biliyorum bu bölüm bira kısa oldu ama elimden gelen bu kadar. Öğretmenler bu aralar çok ödev veriyorlar onları yetiştirmeye çalışıyorum günde en az 2 saat çalışmam gerek. Neyse hadi görüşürüz.

BÖLÜM ŞARKISI:MABELATİZ-MÜPHEM
İYİ OKUMALARR

aşkın kitabı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin