Önsöz

43 5 1
                                    

Her insan hayatının bir noktasında kendini aramaya çalışmıştır. Biz burada bu işi yapıyor olmamızın nedeni bu işle uğraşmak isteyen "Kendini Arayan"( ki biz buna "Olmak" diyoruz) bir nebze olsa onlara yardımımızı ortaya koymaktır. Olmak kelimesi tam anlamak için geçirdiğiniz sancılar deyim yerindeyse arayışlar, biliyoruz ki bir çok insan için önemli bir hayat dönüm noktası olmuştur. Olmak isteyen bir bireyin az çok çevresini incelemesiyle insanların ne kadar çok fazla zaman tükettiğini, telefon denen menedin aslında insanlardan neler alıp götürdüğünü çok kolaylıkla fark edebilecektir. Biz Olmaktan bahsediyoruz çünkü biz bu dünyada hiçbir şeye sahip olamayacağını minicik dahi olsa fark etmeyi amaç edinmişizdir. Buradan Kendimi Bulmak, Kendim Olmak ve Olmak istediğim süreçte edindiğim bilgiler, deneyimler, sorular ve bunları sizle paylaşarak bir katkı olsun, bir şeylere sahip olarak asla mutlu olamayacağımızı anladığım için bir noktadan sonra bunu kendime bir görev edinme fikri gelişti. Sizinle kimi zaman içimi döktüğüm kimi zamansa bir şeyler paylaşarak azda olsa eğlenmeyi, bir soru üzerinde düşünmeyi, bazı şeyleri beraber hatırlatmak istiyorum. Aslında bunu kendim için istiyorum, bunları yapmaktan keyif aldığım için. Şu bencillik dünyasında biraz olsun paylaşmayı ve geleceğin o kadarda kötü olmadığını, güzel şeylere odaklanınca güzel olacağını düşünmekteyim. O halde durmanın bir anlamı yok. Bize katılmaya ne dersin? Biliyorum kimi zaman seni sıkacağım ama emin ol bir o kadar da beraber eğleneceğiz. Umarım sizde bir gün kendi yolunuzdan geçersiniz ...

İki Nokta Tek DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin