"Mert ben seni anlıyorum ama sen beni anlamıyorsun" Mert beni tam 2 yıldır seviyordu yani Hikayemizin Seven kişi kısmı.
"Neden seni seven birini tercih etmiyorsun? Neden kendini üzmek istiyorsun? Ben seni seviyorum ve başkasını da sevmeyeceğim ama bir gün olur da beni tercih edersen o gün yanında olmaya bilirim." dedi ve arkasını dönüp kampüsten çıktı. Haklıydı ama o zamanlar bunun farkında değildim.Mert'in gitmesinin ardından Sinem yanıma geldi. Artık alıştığımız şeylerdi bu konuşmalar.
"Gene mi Mert? Bu çocuk çok olmaya başladı istersen bi tenhada dövelim"
"Onun bir suçu yok ki. Sadece beni ,seviyor benim onu sevdiğim gibi." Dedim o kişinin ismini ağzıma almak istermiyordum. omuzlarımı aşağı yukarı hareket ettirdim.
"Kızım bu bildiğin saplantılı liseden beri bu çocuğu çekiyorsun""Lan derse geç kalıyoruz şimdi konuşmanın sırası değil!" Koşar adımlarla ilerlerken Sinem gene laf dalaşına girmeye çalıştı benimle"
"Gene ve gene konuyu kapatmaya çalışıyorsun ama bu sefer pes etmiyeceğim çıkışta kaybolma"
Gazetecilik bölümü 1. Sınıf öğrencisiyiz derslere girmediğimiz yetmedi birde geç kalıyorduk.Sınıfa girdiğimizde hocanın bizi tanımaması çok da garip olmazdı:D-1-
Tam dakikasında yetişmiş olacaktık ki hoca daha girmemişti hızlıca en arkaya geçtik. Zaten öne oturmayı tercih eden sayılı kişi vardı. Not aldığımız eşyaları çıkardık.
Derste (neden bilmiyorum) ne giydiğimi unuttuğumu düşünüp hızlıca kendimde bir göz gezindirdim. Altımda siyah dar pantolon üstümde de lacivert renkte ve üzerinde mavi yazan bir sweatim vardı. Genelde okul için çok hazırlanan biri olmamıştım zaten.Sinem de benim tam aksimeydi sabahın erken saatinde makyajını yapıyordu ama erken kalkamasına tek sebep bu değildi. Şalını bir türlü yapamıyordu ve her seferinde bunu bana anlatıyordu.Ben ne yapabilirdim ki:D
Sineme dalmış bakarken sınıfın kapısı açıldı ve içeri o girdi. Kim olduğunu merak ediyorsunuzdur. Aşık olduğumu düşündüğüm çocuk. Aras. Ona olan aşkım 5. Sınıfta başlamıştı ve ne şans ki aynı üniversitedeydik. Hatta aynı bölümde.
Aras içeri girdi. Her zaman ki gibi üstünde kolej ceketi ayakkabı olarakta comverse vardı. Bu gün neden bu kadar kombinlere meraklıyım?-2-
Arası dikkatli bir şekilde izlerken arkama oturduğunu hissettim ve kıpkırmızı oldum.
O olduğundan emin olmak için Sineme arkaya bakmasını söyledim.
"Arkamızdaki Aras mı?" Dedim sessiz bir şekilde aksi taktirde duyması çok utanç verici olurdu.
"Evet tam şu an arkanda da Aras oturuyor" dedi ve Arasa dönüp;
"Günaydın Aras bey bu gün hangi sözde ^kız arkadaşınızla^ geziceksiniz?"
"Seninle gezicem"dedi Aras ve Sinemin konuşmadını beklemeden devamını gertirdi,
"Kızım ne mal şeysin, kes senini de dön önüne" dedi ve çenesiyle hocayı işaret etti.
"Tamam Sinem sende cevap verme değişik biri işte" dedim ve dudaklarımı büktüm
"Lan sen ne kahpe çıktın hayırsız. Çocuğu seviyorsun diye resmen beni saattın lan köpek"
Sessizce gülmeye çalıştığımda dozum artmış olmalı ki herkes bize baktı.
"Tamam tamam haklısın" dedim ve derse konsantre oldum, aradan 20-30 dk geçti ve ders bitti.
"Ben yurta gidiyorum daha fazla kafam ders kaldırmaz" dedi sinem
"İyi tamam bende geleyim sensiz yapamam" dedim ve göz kırptım hoşuna gitmiş olmalı ki gülümsedi.
"Bensiz yapamıyorsun değil mi?"
Yurt ve okul arasında 15 dk yürüme mesafesi vardı. Sohbet ederek gittik. Yurtun kapısına geldiğimizde, Aras oradaydı. Kız yurdunun önünde bekliyordu.
"Bu or*spu zengin bebesinin burada ne işi var? Gene kız tavlamaya mı gelmiş?"dediği sırada içeriden Ece çıktı ve Arasın arabasına binip gittiler.
"NASIL YANİ ECE VE ARAS MI?!"dedim bir anda
"Kızım ne bekliyordun allah aşkına ikisininde ne olduğu belli değil miydi zaten? belli ki boş kalmışlar" dedi ve güldü-3-
Odamız 3. Kattaydı tam asansöre basarken Sinem uyardı;
"Binecek misin?" Son zamanlarda yurt asansörlerine güven olmuyordu, bunları görüyoruz haberlerde.
"Bir anlık dalgınlık" dedim ve merdivenleri işaret ettim.
Odamıza gerdiğimizde derin bir nefes aldım.
"Ben duşa giriyorum" dedim sineme.
Günün yorgunluğunu üstümden atmam lazımdı.
Sıcak bir duşun ardından üstümü giyindim ve wc den çıktığımda sinem makarna yapmıştı.
"Sade, salçalı?" Dedi bana bakarak
"Sadece ketçaplı"
"Çocuk musun kızım sen" dedi şakacı bir sesle
"Ne ya sen nesquik yerken bir şey olmuyor ama?"
"Bir kere o nesquik değil o benim hayatımın kurtarıcısı onsuz ben yaşayamam" dedi ve 2 parmağıyla makarnanın tadına baktı.
"Ben yaptım ya çok güzel olmuş iyiki duştaydın yoksa elinin lezzetsizliği bulaşırdı" dedi ve omzuma hafif çarparak yatağa oturdu.
"Sakat ya" dedim gülerken
"Kes bana makarnamı getir" dediğini yaptım.
Kendime de ketçap sıktım ve yatağa oturup tv yi açtık.
"Ferit her şeyi hak ediyor. Aferin lan Seyran bırak Feriti ve hayatını kur!"
"Ya çocuk Feritten değilse?"
"Ferit kendinden olmadığını düşünseydi DNA testi yaptırıp bunu kanıtlardı. Demek ki Feritte biliyor çocuğun kendinden olduğunu"
"İlk defa zekanı konuşturdun lan" dedim ve omzumla itekledim.
"Yeri geldiğinde"- 4-
Aile problemleri, sevilmemek ve babadan ilgi görmemek. Bu muydu beni Arasa bu kadar bağlayan? Ondan ilgi mi istiyordum...
ya da sadece beni sevmesini. Popüler olması mı?
Ben Işıl. Adımın bir anlamı var o da parlak yani ben öyle düşünüyorum. Oldum olası kendimi beğenmiyorum beğenemiyorum. Bunu dile getirdiğimde de "ben senin yerinde olsam ......" diye cümleler kuruyordular. Sonuçta herkes sarışın ela gözlü olmak ister ama her şey tip değil bunu anlayamıyorlar.
Herkes güzel bir yüzün olmasını iyi bir geleceğe bağlıyor; eğer güzelsen zengin kocan, altınların, mücevherlerin, her yerde ayrıcalığın ve seni çok seven bi eşin olur. Adı üstünde GÜZEL OLURSAN İYİ VE SENİ ÇOK SEVEN BİR EŞİN OLUR yani seni sadece ama sadece güzelliğin için seven bir eş. İç güzellik için değil veya iyi bir eş veya anne ola bileceğin için değil GÜZEL olduğun için seni seven bir eş. Bunu ister miydiniz?
İşte bu yüzden tüm önüme çıkanları reddip sadece Arasın peşinden koşuyorum. Kendi sevdiğimin peşinden
Onlara göre Çirkin bir yüzüm (ki bu dünyada ki hiç kimse çirkin değil, eğer kendini çirkin görüyosun herkes seni çirkin görür) olsa ama iç olarak aynı bir ben olsam.Gene beni severler miydi? Bunun cevabını biliyorum.
Hayır sevmezleri işte bu yüzden hayatıma kimseyi almıyorum. Zaten gerek de yok ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK MU SEVİYORSUN? (DEVAM EDİYOR)
RomanceHayatınızda birine yer vermek istediğinizde kime yer verirsiniz? Onca zamanı sevdiğiniz ama sizi sevmeyen birine mi ? Yoksa sizi seven ama sizin sevmediğiniz birine mi? Bence sevmeyi deneyin kendinizi sevdirmeyi değil. _Çünkü ben bu hatayı defala...