"HAYAT BAZEN İMKASNSIZ GELİR YA İNSANA İMKANSIZ OLDUĞUN İÇİN AŞIĞIM BEN SANA" gözlerimi açar açmaz böyle bir manzara gördüm dememi bekliyorsunuz demi? Ama hayır ben ilk kulaklarımı açıyorum.
Kulaklarımı açar açmaz (xd) bu sesle uyandım.
"GÜNAYDINNNNNN ASLAN YELESİ SAÇLI IŞIL'IM"
"sanadaa"
"Enerjik ol biraz bu gün ne varrrr" dedi ve cümlenin devamını benim getirmemi bekledi."Hasiktir bu gün voleybol maçı vardı lan" sinem ve ben amatör olarak maçlarada oynuyorduk.
"Ben hazırım hadi sende duş al hemen çıkmamız lazım"
"Enerjik kadına bravo ;)"
"Hahah nerde geldi aklına" derken bende duşa girmiştim çıktım şortumu ve takımımızın formasını giydim.
"Yakıyorsun bebeğim" dedi beni süzerek bende onu süzdüm altında benimkisine uzun bir şort onun altında Tayt vardı. Baş örtüsü nike den di.
Alel acele çıktık.
Scooter kiraladık ve gitmeye başladık böyle daha ucuza geliyordu. ;) sonuçta öğrenciyiz
"Ooo hanımlar hoş geldiniz biraz erken oldu ama neyse" koçumuz Dilara hanımdı kendisi biraz agresif. (Hatta baya fazla)
"Biraz öyle oldu koç" kolumla gizliden ona vurdum.
"Ne ya?" Dedi sinem. Biraz mal olduğu doğrudur.
"Neyse hadi sizde ısınmalara geçin, birazdan başlarız"
10-15 dakika ısınma hareketlerini yaptık ve maça geçmeye başladık karşımızda gene bizim yaşlarımızda bir kız takımı vardı.
İzleyicilere bakarsak bu benim için biraz zor olacaktı. Seyircilerin kim olduklarına bakarken arada Mert'i gördüm hiç şaşırmamıştım her maçını istisnasız kaçırmadan benden bile önce geliyordu ve beni izliyordu.
Maça başlamıştı ben filelerin önündeydim.Karşıdan top geldi manşetle kurtardım.
Aradan 1-2 dk geçti boştum. Top bana havadan geliyodu. Tam tutacakken çok sert gelince tutamadım. Kimin attığına bakmak için incelediğimde Ece nin olduğunu gördüm. Ece varsa Aras da olur diye düşünüp molada Arası bulmaya çalıştım, o da gelmişti ve Mertin yanında oturuyordu ve bir şeyler konuşuyorlardı. Daha önce tanışıyorlar mıydı?Maç: 2-1 bitmişti. Kazanan bizdik ve Mert ile Arasın konuşmasından olması gereken bir sinirle son sayıyı ben attım (harbiden neden sinirledim ki alt tarafı benim sevdiğim çocukla beni seven çocuk sohbet ediyor değil mi?) Ece ye tavırlı bir şekilde baktım. Arasın nasıl biri olduğunu ona anlatmıştım ama o benim anlattıklarımı yok sayıp onunla sevgili olmuştu. (Kesin onu sevdiğimden değil asla hayır hayırr) İnşallah kullanılmazdı. Madem Arasla sevgili oldu bunlara da hazırlıklı olmalıydı. Ama ben kendimi kullandırmayacağıma emindin. Eğer aras benimle olursa normal biri olur diye düşünmüştüm.
Eve geldik saat 14:00 olmuştu hızlı bir duş aldım gene. Çok acıkmıştık genelde yemek işleri sinem de olurdu o yemek hazırlayana kadar bende camdan bakmaya gittim. Camım yurdun girişini görüyordu. 4-5 dakika geçti. Yurdun kapısının önünde bir araba durdu.
Büyük ihtimalle Arasın arabasıydı.Ece:
Yaaa gerçekten mi bende seni çok seviyorum yakışıklı prensimmm!Camda benim olduğumu gördü ve daha yüksek sesle konuşmaya başladı. Prensim ne ya? Otistik. İğrenç. Rezil. Ya bu nasıl söz yaa
Aras:
Bende seni seviyorum böcüşümm
Böcüşüm mü? Nerdeyiz biz uğur böceği ile kara
Kedi setinde filan mı? Eğer olusak uğur böceği ben olurdum, o kesin."Hadi gel su ısındı noodle yapalım"
"Geliyorum bekle"
"Noldu kavga mı var dışarıda?" Dedi ve heyecanla yanıma geldi."Kavga olsa bundan daha iyi bir görüntü olurdu. Kızım sen mal mısın boşver şu çocuğu yavşağın teki işte işi gücü kız." Dedi sinem
"Neyse tamam hadi yiyelim ne yiyeceksek"dedim ve camı kapadımNoodle suyunu koydum ve pişmesini bekledim o sırada da instagram dan bir mesaj geldi.
Mert.krtl1 :
Konuşaılım mı sana bazı şeyler söylemek istiyorum tabi eğer istersen.Siz
Eğer her zamanki konuysa yazma lütfen ben sıkıldım sen sıkılmadın mı?Mert.krtl1
Sen ondan sıkılmıyorsun ben niye aynı konudan sıkılayım ki? Haklı değil miyim?Siz
Tamam ama yanı şeyler değil ki?Mert.krtl1
Aynı şeyler Işıl ve bunun sana birinin adam akıllı anlatması lazımSiz
Neyi?Mert.krtl1
Sana açık olacağım. Neden seni seven birinin güzel eşi olmak varken seni sevmeyen hatta ve hatta senin ile sevgili olsa bile sadece kullanıp atmak için olcağını bildiğin bir kişinin etrafında pervane olasın ki? Artık konu benim seni sevmen değil. Artık konu senin kendini bu kadar düşürmen.Siz
Haklısın ama engel olamıyorum yapamıyorum işte çok seviyorum anlıyor musun?! Aşığım ona sen beni ne kadar seviyorsan ben onu 10 kat hatta 1000 kat daha fazla seviyorum. Olmuyor işte sevemiyorum seni ama onu da bırakamıyorum ki çok aşığım ben Mert...
Görüldü
Son görülme:19:23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK MU SEVİYORSUN? (DEVAM EDİYOR)
RomanceHayatınızda birine yer vermek istediğinizde kime yer verirsiniz? Onca zamanı sevdiğiniz ama sizi sevmeyen birine mi ? Yoksa sizi seven ama sizin sevmediğiniz birine mi? Bence sevmeyi deneyin kendinizi sevdirmeyi değil. _Çünkü ben bu hatayı defala...