Vol 5 - Capitolul 6

587 26 34
                                    


La mulți ani tuturor! Vă doresc un nou an minunat, plin de bucurie! ^^ 

Și iată că revin și eu în forță cu noul capitol, care sper să vă placă! Vă mulțumesc mult pentru voturi, reacții, mesaje și pentru răbdare! 

Vă îmbrățișez și vă doresc lectură plăcută! ^^

Următorul capitol îl voi posta săptămâna următoare, în funcție de cum îmi fac timp 


Din perspectiva lui Miri


— Renaaay, ești cu adevărat bine?

Am întrebat cu glas șoptit, disturbând liniștea absolută care îmbrăca holul lung pe care-l traversam către cea mai apropiată bucătărie de la acel etaj. Pașii îmi erau lenți, întrucât mă simțeam destul de amorțită. Avusesem noroc cu harta pe care mi-o înmânase prințul Lances în momentul în care mă condusese către camera mea, altfel nu aș fi reușit niciodată să mă orientez de la bun început într-o clădire nouă, atât de uriașă și luxoasă, precum era clădirea EEE.

Și, deși eram obișnuită cu extravaganța din Regatul Auriu, ochii încă-mi sticleau de încântare la orice pas pe care-l făceam, admirând pe fundalul minții, din spatele tuturor îngrijorărilor mele, fiecare piesă de mobilier, fiecare tapet, fiecare candelabru și fiecare plantă care îmbrăca ferestrele înalte și late, prin care puteam observa cu ușurință oglindirea lunii în claritatea lacului liniștit din apropiere.

Our Sugar Daddy (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum