Bună, tuturor! Vă mulțumesc foarte mult pentru voturi, reacții și răbdare! ❤️ Am realizat că finalul volumului 5 s-a întins mai mult decât anticipasem, așa că am decis să împart în continuare capitolul 14 în mai multe părți. Voi posta următoarea parte curând, în funcție de timp. Vă îmbrățișez și vă doresc lectură plăcută! 🤗 💖💚
Din perspectiva lui Ai Haru
M-am blocat la auzul cuvintelor lui Erik. Mă simțeam înțepenit ca o stană de piatră. Nici măcar nu mai respiram și, când încercam să o fac, părea că aerul era absorbit de prezența lui dominantă. Nici măcar nu mai clipeam.
Tot ce am reușit să fac a fost să-mi mut doar globii oculari către părul său lung, drept și argintiu, care se revărsa pe pieptul și umărul meu ca o cascadă strălucitoare. Era atât de fin și mătăsos încât îmi mângâia pielea, în timp ce obrazul său catifelat și neted era lipit de al meu. Buzele sale pline, moi și catifelate îmi atingeau lobul urechii. Respirația sa, la fel de accelerată ca a mea, îmi înfiora auzul și-mi făcea pielea de pe ceafă și gât să se înroșească sub clocotele de emoții care-mi galopau prin vene, de parcă aș fi intrat într-o cursă a morții.
Mă omora. Bărbatul ăsta mă omora cu totul.
Am inspirat adânc aerul în plămâni, simțind un fior puternic traversându-mi pieptul. Mi-a lăsat ochii să alunece pe pieptul său, doar ca să nu mai fiu nevoit să-i privesc chipul inuman de frumos. Capul și obrazul stâng mi se scurgeau precum mierea în palma lui dreaptă, mare, cu care continua să-mi mângâie delicat fiecare părticică a feței, de parcă și-ar fi dorit să mă absoarbă prin porii săi. Obrajii continuau să mi se încălzească tot mai mult, iar chicotul drăguț pe care l-a scos mi-a făcut timpanele să vibreze sub excitația care-mi îmbăta fiecare simț.
Mi-am strâns buzele, simțindu-le cum tremurau ușor, iar un suspin încărcat de frustrare și excitație mi-a scăpat, involuntar, printre ele. Nici nu mi-am dat seama când mi-au alunecat mâinile printre șuvițele argintii ale părului lui Erik, odihnindu-se mai apoi pe umerii săi lați. Îmi simțeam degetele lungi tremurând pe materialul bluzonului argintiu pe care-l purta, în timp ce fundul îmi tresărea sub amalgamul de fiori pe care mi-i provoca mâna lui, cu care continua să mă strângă ferm către el, ținându-mă lipit de trupul său cald și înalt.
Curând, am simțit alte șiruri de lacrimi încărcate de excitație și fascinație scurgându-mi-se din colțurile ochilor pe obrajii rumeni. Mă omora. Ah, mă omora, la dracu! Avea măcar idee ce-mi făcea și cum reușea să mă amețească de tot?!
Am afișat un botic lung, atrăgându-i atenția nebunului. Mă privea doar cu ochii săi șireți de prădător, negri precum abisul, în care eram pe cale să cad și să mă pierd de fiecare dată când îi întâlneam privirea aceea profundă. Mă simțeam înghițit de o gaură neagră, absorbit într-o altă lume, pe un tărâm necunoscut, care-mi provoca poftă de aventură, entuziasm, curiozitate, dar și o oarecare teamă de necunoscut. Dumnezeule, dacă m-aș fi aflat într-un joc video, unde personajul principal era absorbit și trimis pe un alt tărâm magic, cu siguranță ochii lui Erik ar fi fost poarta către acel loc. Și eu aș fi fost nebunul care s-ar fi dus de bună voie și nesilit de nimeni acolo.
Observând felul în care mă vrăjise, și-a accentuat tăișul triumfător al ochilor, de parcă aș fi căzut cu totul în plasa lui.
Ah, îmi venea să-l omor și să-l iubesc în același timp, fir-ar el!
— E-Erik...
Aaah, îmi tremura și vocea, dar și sufletul în brațele lui călduroase. Am continuat pe același ton tremurat:
CITEȘTI
Our Sugar Daddy (boyxboy)
RomanceTrei Regate puternice, vrăji, magie și o istorie îngropată de care lumea din ziua de astăzi nu are habar. Și Renay, un copil sărman cu o viață mizeră, care a fuge de realitatea în care se afla, izbindu-se de nimeni altul decât Erik, cel ce are să de...