3: o öyle,canı acıyınca söylemez ama canı yanar

14 5 0
                                    

-Jeongin sen iyi misin?

-Neden?

-Sen bizler dışındaki kişileri pek umursayan biri değilsin hatta gördüğünden bile emin değilim ama o çocuk daha yeni bu okula geldi ve senin dikkatini çekti.Onun dikkatini çekemesinin sebebi ne?

-Bilmiyorum Seungmin ama ben onun iyi bir insan olduğuna eminim.Ön yargılı yaklaşıyorsunuz bundan eminim.O iyi birisi.

-Tamam Jeongin onunla da arkadaş oluruz tanışırız ve eğer arkadaş olmayı kabul ederlerse 8 kişilik bir gurup oluruz.Ay bu arda ne güzel olur 8 kişi birlikte takılsak.

-Harbi çok güzel olmaz mı?

-Çok güzel olur da kantine inelim mi?Ben acıktım.

-Daha ilk dersteyiz ne ara acıktın Jisung?

-Bilmiyorum heyecandan her halde gelin gidelim.

-Tamam.

Jisung,Felix,Seungmin ve ben kantine inmeye başadık.Normalde direk indik demek isterdim ama inerken Felix 3 kere düştü,bence Chan hyunga da düştü ama neeeyse.Kantine indiğimizde neredeyse bütün sınıf oradaydı.Hayır başka yer mi yok koskoca okul da hepiniz niye buraya geldiniz?Boş masa bulmak için kantine göz gezdiriyordum ki o kişiyi gördüm.Kırmızı saçlarıyla görmemem imkânsızdı.Muhtemelen onlarında ilk dersi boştu. Daha dikkatli baktığımda yanında 3 kişinin daha olduğunu gördüm.Tahmin ettiğimiz gibi dördü arkadaştı ve gayet mutlu bir şekilde konuşuyorlardı.Hepsi mutlu gözüküyordu ama ben Hyunjin... Evet adı buydu Hyunjin hyungun(hyung deme lazım olur) yüzünü göremiyordum.Ve BİNGO tam karşılarında boş bir masa gördüm.

-Jisung bak şurada boş bir masa var.

-Evet oraya geçebiliriz.Felix Seungmin siz şu masaya geçin ben yemek alıp geliyorum.

-Tamam.Aaa şu yeni gelenlerin karşısında duruyor.Ay ne kadar şanslıyız.Şimdi tanışsak mı ki?

-Seungmin'e soralım en mantıklımız o.Ayrıca karar verin Jisung gelene kadar karar vermiş olalım.

-Bence şimdi tanışmayalım yarın tanışırız bir okulu felan tanısınlar.Eğer direkt tanışırsak pek hoş olmaz.Yani ben okul değiştirsem ve ilk günden 4 kişi gelip tanışalım mı dese ne oluyo lan derdim.

-Seungmin haklı hadi şimdi karşılarındaki masaya geçelim.

-Jeongin ve Seungmin size sesleniyorum.İyi güzel hoşsunuz da bunların okulu tanıması için birinin onları gezdirmesi lazım ve biz bence bunun için gayet uygunuz.

-Tamam bunu Jisung da gelince konuşalım şimdi geçin masaya.

-Tamam.

Dedim ve birlikte masaya oturduk.Yaklaşık 5 dakika geçtim ama Jisung gelmiyordu.Ben tam onu soracakken Felix düşüncelerimin tercümanı oldu.

-Jisung nerede ya bir yemek almak ki çubuk krakere ne kadar yemek diyebilirseniz bu kadar mı uzun sürer ya.

-Bence sen bı gidip bak öldü galiba.

-Neden ben bakıyorum ki ben üşenirim?

-Boş verin şu an kimseyi ikna edemem Jeongin ve Felix şimdi guruba girip mesaj yağmuru yapıyoruz tamam mı?

-Tamam.

-Tamam.

11-A'nın en zeki jojukları

Felix:J

Felix:İ

Felix:S

hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin