Şu an revirdeyiz ve şu hemşire hala ağzını açıp tek bir kelime etmiyor.Lan ben senin baktığın zaman çerçevsinde ne olduğunu araştırıp, anlayıp ve emin olup teşhis koyardım sen hala çocuğun bir bacağına bir yüzüne bakıyorsun. Hanım efendi sapık mısınız acaba!!!? Ama ben Felix'in yerinde olsaydım şimdiye kadının suratına tekmeyi atmıştım.
-Eee nasılmış arkadaşımızın bacağı?
-İyi ama rapor alın 3 gün okula gelmesin.
-Yanlız böyle olunca iyi falan olmuyor.
-Doku zedelenmesi var-
-Ya canım ablam benim doku zedelenmesi olsa bileği falan şişerdi dimi. Ama şişti mı?Yoo şişmedi, bakın on saattir çocuğun bacağına bakıyorsunuz şimdi de gelmiş doku zedelenmesi diyorsunuz. Şu zamana kadar ben bile ne olduğunu anlamıştım da...Siz hemşire olduğunuza emin misiniz?
-Abla kusura bakma ama Jeongin haklı 10 saattir çocuğun bir yüzüne bir bacağına bakıyorsun şu ana kadar yaptığın en düzgün şey dudağına bant yapıştırmak ve burnundaki kanamayı durdurmaktı.
-Aman beğenmiyorsanız kendiniz bakın benim de mola vaktim geldi zaten hadi bay bay.
-Lan kadın görevini de yapmıyor, bir de aradan laf soktuğunu sanıyor. Ya biz en son 12. Sınıftık böyle kavgalara hiç girmiyecektik. Şimdi gelmiş ilk kavgamızı hemşireyle yapıyorzu.
-Kader bu Minho kadeer.
-Ya bi susun, Felix bacağın acıyor mu? Bak yalan söylersen anlarım yalan söylerken gözlerin kızarıyor.
-Acıyor ama okula gelebilirim kadın çok abarttı. 3 gün okula gelmezsem annem beni keser.
-O zaman geçmiş olsun Felix biz gidiyoruz, bir dahaki yürüyüşünde dikkat edersin artık.
-Ederim ederim de şey biz sizinle tanışmak istiyorduk, baya bunu kendi aramızda konuştuk. Hazır şimdi bir sohbetimsi bir şey varken arkadaş olabilir miyiz?
Chan hyung gözlerini 3 arkadaşında gezdirdi, hepsi başını olumlu anlamda sallayınca tekrar bize döndü.
-Siz bizi tanıyorsunuz zaten, hadi bakalım siz kendinizi tanıtın.
-Ben Lee Felix , sizden 1 yaş küçüğüm ve okulun şarkı söylemeyi seçenler ve yetenekli olanlar için açılan kursun açılmasını sağlayan kişiyim ve ben de Avusturaylıyım.
-Bu kursun açılmasını nasıl sağladın ki?
-Şimdi biz bir etkinlik yapıyorduk ben de sesimi kalınlaştırıp şarkı söyledim, müdür de bunu çok beğendi ve okulda bir kaç kişinin de isteğiule kurs açtı ama bizim mükemmel şu iki arkadaşımız seslerinin güzel olmasına rağmen gelmiyorlar kursa.
-Bir ara kalın sesini duymak isterim Felix.
-*kalın sesiyle Kalın sesim de bu Chan hyung.
-Ne!? Yok artık, zaten kurs açmasa senin bir yerden eğitim alman lazımmış değil mi? Böyle bir yetenek boşa gitmemeli.Her neyse hadi siz de kendinizi tanıtın.
-Ben Han Jisung şu Felix denen şahsın öz kardeşi gibiyim ve şu şarkı söyleme kursuna gidiyorum ha bir de rap yapıyorum.Ben de sizden 1 yaş küçüğüm
-Bir ara dinlemeyi çok isteriz. Bir de sana sincap desek sinir olur musun?
-Hayır olmam, zaten bana sürekli sincap diyorlar sadece bu gün mucizevi bir şekilde hiç sincap demediler.Hadi neyse sen de kendini tanıt.
-Jisung kolumu bırakır mısın? Aferim sana. Ben Kim Seungmin okulda yapılan fizik dersi ile ilgili yarışmalarda 8 tane birinciliğim 4 tane de kupam var. Hepimiz sizden 1 yaş küçüğüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunin
Fiksi UmumJeongin kendi halinde ve evden okula okuldan eve giden bir çocuktu ve arkadaşları dışındaki insanları pek umursamıyordu.Ama bir gün okuluna arkadaşı olmamakla birlikte kendisinden 1 yaş büyük bir çocuk geldi ve Jeongin bu çocuğu her şeyden ve herkes...