-Ya Seungmin anlatır mısın şu soruyu lütfen bak kulun köpeğin olayım anlat şunu.
-Felix sana o soruyu 4 kere anlattım farkında mısın?
-Ya belki bende dikkat dağınıklığı var ne biliyorsun.
-Son kez anlatıyorum o dikkatine söyle bir daha dağılmasın!
-Canım arkadaşım.
Şu anda sınıfta Felix'in ödevini yapmaya çalışoruz.Aslında bizim ödevlerimiz yapılı direk ordan ne yapması gerektiğini söyleyebiliriz ama bunu yaparsak Felix hiç bir zaman yapmacaktı.
İşte bu yüzden Seungmin neredeyse her soruyu Felix'e anlatıyordu. Aslında ödev azdı yani 3 ay boyunca sadece 50 soru yapmış olucaktık. Aslında ödevi yaptırmaya ben başlamıştım ama Felix beni de sinir etmeyi başarmıştı ve sadece 20 soruyu çözmüştü. Şimdi ise Seungmin'in Felix'e 30 soru çözdürmesi gerekiyordu ve o sadece 8 tanesini çözebilmişti. Dersin başlamasına da 1 saat vardı. Muhtemelen anca bitiricektikHyunjin'in ağzından anlatım
(Sınıfa çıktıkları zamandan başlıyor)
Chan hyunglarla birlikte sınıfa çıktığımızda şu her okulda var olan 3lü kız gurubu yine başımıza toplanmıştı ve bir şeyler anlatıyorlardı ama bizim ne kadar dinlediğimiz şüpheli ben şahsen dinlemiyorum çünkü bir kere dinlemek gibi bir hataya düştüm ve beynimin eriyişine şahit oldum.
Kantinde tanıştığımız şu dört çocuk... Hepsi çok iyi insanlar gibiydiler. Özellikle şu tilkiye benzeyen Jeongindi sanırım çok tatlıydı. Umarım o dört çocukla yakınlaşırız. Bir de Felix miydi? Evet evet Felixdi, ah gerçekten beynim çok dolu. O çocuk çok kötü düştü ya. Ama şimdi yalan da yok çok komik de düştü. Ama şunu da sorguluyorum, nereye takıldın da yüzüstü yere kapaklandın. Düşünsenize siz arkadaşlarınıza dertlerinizi anlatıyorsunuz ve yandan bam diye bir ses geliyor yanınıza bakıyorsunuz tam olarak arkadaşınızın dikine düşmüş bir çocuk yerde duruyor. Yani insana ister istemez komik geliyor yapıcak bir şey yok. Bilin bakalım şu an kimin aklındaki tek düşünce Jeongin? Doğru cevap! Benim. Bu çocukta ne var da kafamın içinden çıkmiyor anlamıyorum. Bildiğim tek şey o çok tatlı--Jinne beni dinliyor musun?
-Hayır seni dinlemiyordum üzgünüm.
Değildim ve dinlemek istemiyordum
-Ama beni dinlersen mutlu olabilirisin.
-Nasıl?
-Ne kadar güzel olduğundan bahsediyorsun insan güzel olduğunu duymayı sever ve bu ona iyi gelir
İşte benim sorunum. İnsanlar beni sevmiyor benim dış görünüşümü seviyorlar ve bu benim nasıl desem... Zoruma gidiyor. Bu sorunumu birine anlatırsam muhtemelen bu sorun mu ben de bir şey sandım seninkine sorun denmiyor falan derler bu yüzden kimseye anlatmıyorum. Tabi Chan hyung Minho Changbin herkes değil. Aslında hepimizin farklı farklı sorunları var fakat hiç birimiz hiç birimizin sorununu küçümsemiyoruz. En çok da bunun için onlara teşekkür ediyorum sorunuma o da sorun mu v.b şeyler söylemeden beni dinlediler.
-Jinnie ne düşünüyorsun? Bana anlatabilirsin.
Lan Yeji'ye bile anlatana kadar cılkım çıktı sana mı anlatıcam iki kelimeyle olmuyo bu iş.Kerdeşime zor anlattım ama zannettiğim kadar dar görüşlü bir kardeşim yokmuş.
-Üzgünüm Joana ama sana anlatabileceğim bir şey değil
-Bana her şeyi anlatabilirsin Hyunnie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunin
Ficción GeneralJeongin kendi halinde ve evden okula okuldan eve giden bir çocuktu ve arkadaşları dışındaki insanları pek umursamıyordu.Ama bir gün okuluna arkadaşı olmamakla birlikte kendisinden 1 yaş büyük bir çocuk geldi ve Jeongin bu çocuğu her şeyden ve herkes...