Jeongin'in ağzından anlatım
Uzun bir çalışmanın ardından Felix de ödevini bitirdi ki zaten derse 10 dakika kalmıştı. Biz de zaten kantindeydik Chan hyunglar falan yoktu ama numaramızı almıştı ve Stray kids gurubunu kurmuşlardı ama sadece kurmuşlardı ve hiç birinin kaydedemiyordum çünkü profil fotoğrafları gizliydi ve hiç birinin numarasını özel olarak almamıştım. Ama muhtemelen bu dersten sonra almış olurdum çünkü yine teneffüs de buluşmaya karar verdik. Normalde direk guruba mesaj da atabilirik ama birbirimizi daha yakından tanımak istediğimiz için tekrar konuşmaya karar verdik. Ama şu an bilin bakalım hangi 2 kişi kavga ediyor? Doğru bildiniz Jisung ve Felix yine kavga ediyorlar bunlarda bir gün ışığı kardeşler oluyor bir de baş düşmanlar oluyor, aslında bir ara pisikoloğa göndermeyi dünşümüştüm. Ama sonradan boş verdim çünkü bu ikisi pisikoloğu da deli eder geri gelirlerdi. Ve şu anda kimin saçının daha güzel olduğunu tartışıyorlar.
-Zorlama Jisung benim saçım daha güzel kabul et.
-Felix senin saçın boyalı, aslında sen çok malsın biliyor musun? Ya zaten saçın siyahken de güzeldi sen hem gittin boşuna para verdin hem de gittin boyattıktan sonra saçını kestin.
-Ya ama oradaki suç senin beni kız sandılar lan beni beni Felix'i.
-Olabilir hala benim saçım daha güzel hem doğal bir şekilde kumral boyamadım doğal!
-Jisung senin saçın da güzle olabilir ama benim saçım çok daha güzel bunu kabul etmeden başka bir şansın yok.
-Ya Felix bi git senin saçın yapay-
-Lan bı susun içim daraldı yemin ederim ya. Saç kavgasına da hiç girmeyin ikinizin ki de güzel ama bu sizinle ilgili değil tamamen saçınızın marifeti.
-Ulan Seungmin bir kere de izin ver de düzgünce kavga edelim.
-Ya onu bunu boş verin bu Jeongin normalde de çok konuşmaz da bu kadar az da konuşmaz ne oluyo Jeongin ne düşünüyorsun sabahtan beri?
-Boş verin söz beni sadece bu günlûk takayım ben yarına kadar halledemezsem size anlatırım.
-Ne oldu Jeongin şimdi anlatır mısın?
-Söyledim ya eğer çözemezsem anlatacağım siz buna kafayı takmayın lütfen.
-Şimdilik salıyorum sonra da sorucam haberin olsun innie
-Tamam.
Sorun yok ya Hyunjin hyung geldi aklımın en lüks köşesine oturdu gitmiyor. Hem bence bu bir sorun değil sadece Hyunjin hyungla veridğim bir savaş o kadar. Ben bunları düşûnürken zil çaldı ve sınıfa çıkmaya başladık. Ama böyle yavaş yavaş istemeye istemeye çıkıyorduk. Çünkü matemetik dersimiz bayan Parklaydı ve kendisi ilk gün falan demeden direk hiç bilmediğimiz konulara geçerdi ki bundan hiç vazgeçmiyordu. Genelde ödevleri de tek tek kendisi kontrol ederdi. Ama vazgeçmediği diğer bir şeyse bu sınıftı. 3 yıldır burada okuyorum ama matematik dersine bir tek bu kadın giriyor. Şu 3 yılda bütün hocalarım değişti ama şu matematik hocası bir değişmedi ağlıcam cidden. Bir de şeyi var bu kadının ödevini yapmayana 100 soru veriyor ve bunu 1 günde çözmesini istiyor. Zaten öyle olmasaydı Felix ödevini bitirsin şeye kırk takla atmazdık. Ve cehenneme hoş geldiniz sınıfa girdik. Herkes bizim gibi somurtuyordu ki şu an gülen kişilere de şizofren falan derdim. Evet okulu seviyordum fakat bazı hocalar hiç çekilmiyordu benim mat dersim güzel olsa da şu hoca yüzünden hiç bir şey yapasım gelmiyor , okulda arkadaşlarımla geçirdiğim vakitler her şeye bedel. Tabii okul dışında da buluşuyoruz ama okulda bizim gibi bir sürü kişi var ve merak ettiğin bir şeyi tanıdıkalrına falan sorabilirsin ki bence bu her şeye bedel, ha bir de keşke oyun okulu diye bir şey olsa be. Ne güzel olurdu 40 dakika teneffüs 10 dakika da dersimsi bir şey çok güzel olmaz mı?
Ben bunları düşünürken bayan Park geldi ve bize ters ters baktıktan sonra konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hyunin
Ficção GeralJeongin kendi halinde ve evden okula okuldan eve giden bir çocuktu ve arkadaşları dışındaki insanları pek umursamıyordu.Ama bir gün okuluna arkadaşı olmamakla birlikte kendisinden 1 yaş büyük bir çocuk geldi ve Jeongin bu çocuğu her şeyden ve herkes...