Taehyung'dan
Nihayet cumartesi ve nefes alamıyormuşum gibi hissediyorum.
Tek düşünebildiğim, bugün kaç yaşlı insanın barbeküde olacağıydı. Bu yüzden burada Jungkooku bana eşlik etmesi için zorluyorum.
"Beni sevdiğini sanıyordum." Kartımı iyi oynayarak haykırıyorum.
Kaşlarını çattı, "Elbette seviyorum, sen benim kardeşimsin."
"Öyleyse neden benimle gelmiyorsun? Orada fazla kalmayacağız, söz veriyorum."
İç çekiyor, "Gerçekten bir grup yaşlı insanla takılacak havamda değilim, Taehyung."
Orada sadece yaşlı insanlar olacağını tahmin ettim, kesin olarak bilmiyorum, bu yüzden neden konuştuğunu bilmiyorum Jungkook sadece yaşlı insanlar olacağından emin.
"Sadece bunun olup olmayacağını bilmiyoruz, belki bayanın kızları vardır -" Kesildim.
"Kahretsin, haklısın - Kızlardan birini alabilirim." Jungkook dedi ve heyecanla koltuğundan kalktı.
"Tek düşündüğün sevişmek mi?" Gözlerimi yuvarlayarak sorguluyorum.
"Aslında evet, şimdi çok kıskanma, çünkü sikin ondan başka kimseye kalkmıyor." Sırıtıyor.
"Lütfen bana hatırlatma."
Dün gece Jungkookla biraz eğlenmek için bir kulübe gittik. Orada içki içiyordum ve o gün Lucia'yı gördükten sonra sikimin nihayet nasıl durduğunu düşünüyordum, bu yüzden belki de bu şekilde devam edeceğini düşündüm.
En büyük utancı o gece yaşadım. Bu kızla konuştuktan ve onu hızlı bir sikiş için otele geri getirdikten sonra sikim bana ihanet etti.
Kızın beni nasıl emdiği önemli değil, kalkmasını sağlayamadım, sadece sarkık kaldı.
Kendi sikim bana nasıl böyle ihanet edebilir?
O kadar utandım ki kızı eve göndermek zorunda kaldım. Ayrıldıktan sonra bana gülmüş olmalı ve haksız değil.
Hayatımın geri kalanında seksle işim bitti.
"Utanç verici." Jungkook, kıçıma vurdu bir yandan gülmemeye çalışırken suyunu içiyor.
"Umarım boğulursun, kaltak." Parlıyorum, anahtarlarımı ve telefonumu alıyorum.
Yine de önemli telefonlarım olmadıkça telefonumu zar zor kullanıyorum. Neredeyse hiç kullanmazken neden bir tane aldığımı bilmiyorum.
Her zaman benden uzak bir yerdedir, sadece telefonları umursamıyorum ya da belki de konuşacak kimsem olmadığı içindir.
Evet, kesinlikle ikincisi.
"Hadi gidelim, göt herif." Garaja doğru ilerlerken evden dışarı çıkarak göz kamaştırıyorum.
"Evet, hadi gevşek dick gidelim." Bir kahkaha atıyor.
"Sana cevap bile vermeyeceğim." Gümüş Mercedes'ime binip garajdan geri döndüğümde, tıpkı gümüş Porsche'sinin de dışarıda kaldığını gördüğüm gibi diyorum.
Evet, en sevdiğimiz renk kesinlikle gümüş.
Bir mağazada durduk ve iki şişe şampanya ve bir buket çiçek aldık.
Kısa bir süre sonra, ters yönden gelen başka bir araba görene kadar yan yana gittik ve kadının bana verdiği adrese kadar beni takip ederken öne gittim.
Sonunda eve geldik, tek katlı bir ev ve güzeldi.
Avluya park edilmiş üç araba daha gördüm ve arkalarından yukarı çıktım, ardından Jungkook de geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Tek Gece |+18 •Kim Taehyung•
Romance❝Tüm bunlar... Sadece Tek Geceydi.❞ ━━━━━━━━━━━ "Bir sorum var ve bana dürüstçe cevap vermeni istiyorum. Anladın mı?" Derin, talepkâr bir ses tonuyla söyledim. "Evet anladım." Cevap verdi ve ben de başımı salladım, eteğini kalçalarına kadar kaydırır...