4.Bölüm Hepsi Onun Suçu!

439 18 13
                                    

EVET DÖRDÜNCÜ BÖLÜMDEN HEPİNİZE SELAMLAR NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR. SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE EMEĞİMİN KARŞILIĞI İÇİN OY VERMEYİ UNUTMAYIN...

Taehyung'dan

Hayır, hayır, hayır; çalışmıyor. İşe yarayacağını düşünmüştüm ama yine yanılmışım. Sanırım üzülmeye başlıyorum.

"Defol git yanımdan!" Hayal kırıklığıyla bağırdım.

Sarışın kadın ofisimden koşarak çıktı, gözlerimi devirerek pantolonumu düzelttim. Zaten faydası yok, son iki yıldır denedim ama hiçbir zaman işe yaramıyor.

Aletim artık kimseye sertleşemiyor. Kırık olduğunu düşünürdüm ama iki yıl önceki o kadını düşününce aletim anında ayağa kalkıyor, yani kesinlikle kırık değil.

Sadece onun için geçerli. Sadece o. Yemin ederim o kadın bana cadı büyüsü yaptı. Yemin ederim bu, sanki ben onun için bir oyuncakmışım gibi, o sabah arkasında bıraktığı o lanet nottu akılımı bozan tek şey.

Bu yüzden o lanet kulübü sattım, çünkü bana çok şey hatırlattı ve konsantre falan asla olamadım. Artık kimseyle seks yapamıyorum, iki kahrolası yıl boyunca seks yapmadan. Bir kadını ölü, gevşek bir penisle becermeye çalışmak çok utanç vericiydi.

Cinsel açıdan hayal kırıklığı yaşıyorum. İki yıldır neredeyse her hafta seks yapmaktan hiç seks yapmamaya geçtim, ne kadar kıymetli.

Jungkook bunu hiçbir sorun yaşamadan yapıyor, peki ben neden yapamıyorum? O şanslı bir piç. O lanet kadın o gece beni kendisine bağlamış olmalı, bunu ancak bu şekilde açıklayabilirim.

Onu düşünmediğim sürece sikimi ayakta tutamayacağımı fark ettikten sonraki ilk bir ay boyunca onu bulmaya çalıştım. Onu tüm şehirde aradım ama faydasızdı, öyle görünüyor ki yeryüzünden kaybolmuştu.

Onun kahrolası bir cadı olduğunu biliyordum. Daha da kötüsü Jungkook'un her fırsatta bunu yüzüme vurması ve aletimin arızalı olduğu konusunda benimle alay etmesiydi. O lanet man kafa anca dalga geçiyor başka bir şeye yaradığı da yok.

Son bir kez denemek zorunda kaldım, belki biraz rahatlamaya ihtiyacım var, umarım işe yarar. Tam ayağa kalkacakken asistanım içeri girdi, gülümsedim. Onun kadar güzel olmasa da iyi görünümlü bir kadın.

Defol git kafamdan. İnleyerek gözlerimi sımsıkı kapattım. Her zaman aklıma geliyor. Yavaşça onları açtım ve bana aşık olduğunu bildiğim asistana döndüm.

Onu duvara yasladım ve kızardı, "E-efendim?"

Dudaklarıma baktığında çenesini tuttum. "Beni istiyorsun, değil mi?"

Hemen başını salladı ve o inlerken dudaklarımı boynuna bastırdım. Şu ana kadar ağızdan ağza öptüğüm tek kadın oydu.

Biz çıkarken Mi-Young'u hiç öpmedim bile. Etrafta dolaşıp insanları öpmüyordum, bundan nefret ediyordum ama o geceki kızla bunu çok doğal bir şekilde yapmıştım.

Aslında onu öpmeyi seviyordum ama ne diyebilirim? Sadece bir geceydi. Yardım elim saçlarımın arasından kaydı ve onu masamın üzerine kaldırdım, bacaklarının arasında durdum. Ellerim külotuna doğru gittiğinde boynunu daha fazla emdim ve tam onları değiştirmek üzereyken hemen durdum.

Onun bakire olduğunu tuhaf hareketlerinden anlayabiliyorum. Uzaklaştım ve gözlerimi sımsıkı kapattım. Ne yapıyorum ben? Hayal kırıklığı içinde ellerimi yüzümde gezdirdim ve ona döndüm, "Bunun için üzgünüm, bunu yapmamalıydım."

Kafası karışmış görünüyor, "Neden? Bakire olduğum için mi?"

Boğazımı temizledim, "Kısmen evet, yani bakire olmanda bir sorun yok ama benim gibi biri için bu kadar değerli bir şeyi israf etmemelisin. Onu birlikte gelecek gördüğün birine ya da sevdiğin birine ver."

Zaten aletim ayakta değildi, baştan aşağı ölüydü bu yüzden seni becermeye niyetim yoktu. "Ama seni istiyordum." Cevap verdi.

"Hayır, sen sadece benden etkilendin ve bunu biliyordum, bu yüzden bunu kendi avantajımmış gibi kullandım ki bu yanlıştı çünkü seni sadece benim... boşver, görmek için kullanmak istedim. Üzgünüm Kia."

"Umursamadım, sen..."

Cezası az önce ofisime giren Jungkook tarafından kesildi. Çok şükür geldi ve bu garip gerilimi kırdı. Aramıza baktı ve gülümsedi. Gözlerimi devirdim ve itaat edip giden kızı dışarı gönderdim.

"Lanet olsun, yeniden mi çalışmaya başladı?" Jungkook sakızını yüksek sesle patlatarak sordu.

Sikimden sanki bozulmuş bir arabaymış gibi bahsediyor.

Demek istediğim, pek de uzak değil...

"Hayır, sana cadının gizlice dışarı çıkıp gitmeden önce aletime büyü yaptığını söylemiştim."

Jungkook karnını tutarak yere eğilirken yüksek sesle gülmeye başladı ona sert bir şekilde baktım.

"Ya da belki de sikinin başkasını istemediği için onun tarafından kırbaçlanmışsındır." Gülüşüne sokayım senin.

Lanetlendim mi acaba?

"Ben değilim!" Ben aynı fikirde değildim. "Seninki nasıl çalışıyor o halde? Kıçını kırbaçlayan büyük olasılıkla sen olacaksın."

Bir kaşını kaldırdı, "Hayır, teşekkür ederim, yani kızın güzel bir amcığı vardı ama sikimin diğer kızlar üzerinde çalışmasını durduracak kadar değil." Gülüşlerini gizlemek için öksürdü.

"Benimle dalga geçmeyi bırakır mısın?" Başımı masaya yaslayıp oturarak soruludum. "Zaten yeterince acı çekiyorum, öyle ya da böyle o kızı bulmalıyım. Sikimi yeniden çalıştırması gerekiyor."

Jungkook başımı okşadı ve ben de onun ellerini tokatladım. "Gerçekten o kediyle seni bağladı." Tekrar kahkaha atmaya başladı.

"Duracak mısın?" Sert bir yüzle sordum. "İki gün sonra yapacağımız iş gezisine odaklanalım."

İki gün sonra Kore'ye bir iş gezisine çıkacağız. Orada kontrol etmem gereken bir şirketim var ve Jungkook'un da orada bir kulübü var. İşlerimizi tüm dünyaya yaydığımızdan emin olduk, bu yüzden artık multi milyarderiz ve en büyük kısmı, şirketlerimizin dışında hiç kimsenin KİM ve JUNGKOOK JEON'nun yüzünü tam da istediğimiz gibi bilmemesi.

SİZCE YENİ BÖLÜMDE NELER OLACAK AKLINIZDAKİ DÜŞÜNCELERİ YAZIN VOTE VERİN!! HİKAYENİN DEVAMI ALDIĞI OYLARA BAĞLI OLACAK BEĞENİLMEZSE SİLECEĞİM ÇÜNKÜ.

Sadece Tek Gece |+18 •Kim Taehyung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin