- Herkese yeniden merhabalar.
Bu benim ikinci kitabım sayılır, birinci kitap tamamlanmasada.- Birinci kitaba devam edememin sebebi kitap kendiliğinden. Silinmiş olması.
- Bu yüzden lütfen yeni kitabıma önyargılı yaklaşmamanızı dilerim.
- Satır arası yorumlar ve oylarınızı eksik etmeyiniz. Her yorum ve oy geldiğinde mutlu olduğumu söylemek isterim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
~ Lavinya Çelik ( Karataş ) ~
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
- Lavinya Çelik -
"Kimi öldürürse öldürsün"
"Kimi güldürürse güldürsün"
"Umrumda değil kaşı gözü gül yüzü"
"Yıllarım gitti, yıllarım gitti"
Kafamı sıraya koymuş, şarkı dinlerken, kulaklığın birinin kulağımdan çıkarılmasıyla kafamı sıradan kaldırıp, anlamsız gözlerle canım arkadaşım Umut'a bakıyordum. "Ne var?" dercesine, kafamı salladım.
"Kalksana kızım, sınıfa geldiğinden beri çamış gibi yatıyorsun."
Şuan ise ona "Ne diyorsun oğlum?" bakışları atıyordum.
"Bir şey dediğim yok, Lavinya!"
Adımı bastıra bastıra söylemişti ve ayağını yere vurmuştu. Bu hali bana çok tatlı geldiği için tebessüm etmiştim.
"Günün ilk tebessümünü de almış bulunuyorum, fıstık. Ama sadece canım çok sıkılıyor."
"Fıstık," dediği yerde, yanağımdan makas almıştı. Sonra da doğrulup bağırdığı için yüzümü buruşturmuştum. Sıramdan tamamen doğruldum ve ağzımı hareket ettirerek...
Umut ise ne diyeceğimi merak etmiş olacak ki dikkat kesildi. Ben ise tam olarak şunu dedim:
(Arkadaşlar bu arada, Lavinya konuşamıyor; 6 yaşından kalan bir travma sebebiyle. Meraklar giderildiğine göre geçebiliriz.)"Tam olarak şeysin Umut... Gereksiz."
Benim söylediğimden sonra elini kalbine koydu ve yüzünü buruşturdu.
"Pek inanasım gelmedi ama neyse! Ben ve gereksiz olmak, peh!"
Ben de ciddi ciddi dinliyorum. Düzgün bir şey diyecek diye Umut'a "Senden adam olmaz" bakışını atıp sınıfın kapısına döndürdüm kafamı.