Orospu cocugu
Hafta sonu oldu Jae
gelmeyi düşünür müsün yoksa ben geleyim?Ikeu🎧
söyle bir gun ananla bir gece gecirsem keske/
Daha yeni banyodan çıkmıştım
En azından bir saat beklesen?Orospu cocugu
Beklerim beklemesine dert etme de
gelmezsen ben gelirim oraya ki bunu bence hiç istemezsin
ne de olsa kardeşin evdeIkeu🎧
Kasma kendini şu kadar
gelmeme gibi şansım yok zaten sayendeOrospu cocugu
Gaeul'u yolladım tek olmayabilir ama
wonyoung'u almıştırIkeu🎧
Leeseo'ya bir şey olmasın o yeter banaOrospu cocugu
Olmaz olmaz
sende çabuk giyin biraz
Bütün hafta sonu bendesin diye yavaşlamaIkeu🎧
Sadece bir günüm Leeseo ile geçse ölürsün demi?Orospu cocugu
ben belki ölmem
ama sen acıdan yürüyemezsinIkeu🎧
Piç kurusu/
GeliyorumOrospu cocugu
gel bakalım güzel çocuk
Gelmesi yaklaşık yarım saat sürmüştü. Çekingen şekilde tıklamıştı kapıyı. Cehennem gibi o eve girmek istemiyordu,zorunda olmasa girmezdi de. Kapının önünde küçük bir çocuk gibi bekliyordu. Olacaklarını düşünüyordu. Stresten dudaklarını kanatasıya kadar ısırmıştı.Kapı açıldığında oluşan aralıktan içeri baktı. Sunghoon,hiçte beklemediği bir halde duruyordu. Beline sarılı havlu ve damlayan ıslak saçları,çekici gelmişti ona. Yanakları utancından hafifte olsa kızarmıştı.
Kapıyı geçebileceği kadar kavurmuştu geriye. Ne sıcak ne de soğuk denebilecek şekilde gülümsemişti Jaeyun'a. Sakınır adımlarla girmişti eve.
Gözüne salonun ortasında duran ve Sunghoon'un en son üstünde kendisi becerdiği koltuk çarpmıştı. İğrenmiş ifade ile kafasını sağa sola salladı. En uç köşesine atıverdi kendini. Parmakları hafiften kanıyan dudağını okşuyordu.
Sunghoon elini, stresli şekilde oturan oğlanın omzuna attı.
"Aç mısın? Yemek yapmıştım sen gelmeden önce."
Açtı. Alelacele gelmişti zaten. Yüzünü ona çevirdi,zarif şekilde kafası ile onayladı.
Üstünü değiştirmeye zahmet bile etmeden mutfağa geçmişti Sunghoon. Hem kendisine hemde Jaeyun'a bir adet tavuklu makarna koymuştu. Kendi özel tarifi ile yapmıştı.
Hazırladığı tabakları salonda duran ahşap sehpaya koydu. Jaeyun'a bolca koymuştu. Bütük gün enerjiye ihtiyacı olacakmış gibiydi.
Bir yandan yemek yiyor,bir yandan ise konuşuyorlardı. Sunghoon'a aykırı şekilde dersler hakkında konuşuyorlardı.
"Bilir misin matematiği aslında beceremiyorum. Bayan Aeji ile küçük bir anlaşmam var."
Jaeyun pek oralı olmamıştı. Ondan,Sunghoon'dan beklenecek bir durumdu. Anlaşmasız yaşayamıyor,diye geçirdi içinden. Ona fazla aldırış etmeyerek yavaşça yemeğe devam etti.
Sunghoon boş olan tabakları üst üste koyup mutfağa bıraktı. Şimdiden zevkten dört köşe olmuş gibi sırıtıyorum.
-!-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲..-Jakehoon
General Fiction???? Jake siktiğimin 2 haftası oldu Ve hala gelip şu sikik işi halletmedik Jake🎧 Sunghoon? Orospu ama seviyorum Sunghoon ya evet beyninin bunu anlaması güzel. Şimdi şu sikik işi ne zaman halledeceğiz? Sim Jaeyun×Park Sunghoon Enemies to lovers vib...