Midnight Love

151 11 17
                                    

Sunghoon gece yarısı uyanmıştı. Göğsünün orada beklemediği bir ağırlık vardı. Gözlerini ovalayıp yattığı yerde dikleşti. Kucağında uyuyan sevgilisine baktı. Bebekler gibiydi. Saçlarını sevdi.

Kafasını hafifçe kaldırdı, uyandırmamaya çalışarak koltuktan kalktı. Kendi saçlarını karıştırarak mutfağa girdi. Fazla karanlık değildi, ılıpı açma zahmetinde bulunmadı.

Çekmeceden kendine bardak aldı. Buzdolabını açtı, göz gezdirdi. Bulduğu bir kutu sütü aldı. Bardağı tezgaha koyup doldurdu. Eline almış dudaklarına götürürken biri arkasından ona sarıldı. Boyundan ve etrafa yaydığı vanilya benzeri koku ile sevgilisi olduğunu düşünmüştü. Bardağını bırakıp ona döndü.

Eğilip Jake'in dudaklarını öptü. Sevgilisi de bekletmeden aynı şekilde karşılık verdi. Ellerini beline yerleştirdi ve kendine çekti. Jake ona sarılı ellerini vücudunda gezdirerek omuzlarını çıkardı.

Fazla uzun tutmadan ayrıldılar. Dudaklarını birbirine yakındı, nefesleri değiyordu. İkiside bir süre bakıştı. Sunghoon sevgilisini kucağına alıp tezgaha oturtturdu. Birbirlerinin gözlerine baktılar.

"Sence doğru mu?"

"İkiside derin uyuyor. Fazla sürdürmeyiz güzelim."

Sunghoon'un yüzünü avucuna aldı. Yaklaşıp yüzündeki benlerini tek tek öptü. Sunghoon bir eli ile Jake'in tişörtünü yukarı kadar sıyırdı. Diğeri ile ise bacağını okşuyordu.

Jake dudaklarını Sunghoon'un boynuna bastırdı. Küçükte olsa bir öpücük bırakmıştı artık. Biraz uzaklaşıp Sunghoon'a baktı. Kendi tişörtünü çıkartmak ile meşguldü. Jake ise ayak uydurmak için kendi tişörtünü çıkardı.

Sunghoon yaklaşıp göğüs uçlarını dişledi. Jake kısık bir şekilde inledi. Parmaklarını Sunghoon'un saçına daldırdı. O ısırdıkça saçlarını çekiştiriyordu.

Sunghoon onu diz altından kaldırarak kucağına aldı. Sanki kırılgan bir cisim taşıyormuş gibi odasına götürdü. Yavaşça yatağına yatırdı. Üstüne çıkıp bir süre gözlerine baktı. Yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına attı. Eğilip boynunu öptü. Kendine ait izler bırakmaya özen gösterdi.

Jake boynunda baskı ile inlemeden edmemiyordu. Sesinin yüksek çıkmaması için yastık kılıfını ısırıyordu. Sunghoon durumu fark ettiğinde yastığı bir kenara attı. Ayağa kalkıp telefonunu aldı. Seslerini bastırmasına yetecek seste müzik açtı. (medyadaki😝)

Sunghoon'un elleri uslu durmayıp altındaki bedenin akşam giymek için kendisinden aldığı şortu çıkardı. Çocuk yanakları kırmızı şekilde izledi onu. Sevgilisinin de çıkarmasını beklemişti ama üstüne doğru gelmişti. Ellerini her yerinde gezdiriyordu.

Jake kollarını Sunghoon'un boynuna sararak kendine çekti. Vücutları birbirine temas edecek kadar yakınlardı. Sunghoon'un kalbinin üstüne öpücük kondurdu ve yüzüne baktı. Bıyık altından gülümsüyordu kendisine.

Jake yattığı yerde doğrulup oturdu. Bir eli Sunghoon'un omuzundan karın kaslarına doğru iniyordu. Diğeri ise boynunu tutuyordu. Sunghoon ise beli sıkıca tutuyordu.

Sunghoon Jake'i eskisi gibi yatırdı. Son kalan kumaş parçasını da çıkardı. Jake'in bacaklarını birbirinden ayırdı.

Jake içinde ıslaklık ile büyükçe inlemişti. Altındaki çarşafı sıkarak Sunghoon'a baktı. Dudaklarını ısırarak saçını tuttu. Sunghoon dilini en derinine iterken kafasını daha çok batırıyordu.

Sunghoon yeterince olduğunu düşünmüştü. Dilini ıslak delikten çıkardı.
Hiç düşünmeden kendi pantolonu ve iç çamaşırını çıkardı. Son kez izin almak için Jake'e baktı. Kendinden geçmiş ifade ile başını salladı.

Sunghoon yavaşça ucunu Jake'in ıslak, dar deliğine itti. Jake ağzını tutamamıştı. Daha hepsi olmamasına rağmen çığlık atar gibi inlemişti.

Sunghoon kalan kısmını da içine itti. Alışması için bekledi. Fazla uzun sürmeden Jake hareket etmesini söylemişti. Belinden tutarak sert ve hızlı bir şekilde hareket etti içinde.

Jake hassas noktasına her değdiğinde yüksek sesle inliyordu. Her vuruşunds kendini tutması daha da zorlaşıyordu. Bir süre sonra kendini tutmayı da bırakmıştı. Çarşafı sıkarak yaşadığı yoğun zevkle inliyordu.

Sonunda beyaz sıvısını karnına bırakmıştı. Çok geçmeden de Sunghoon onun içine gelmişti. Deliğinden çıkıp kendini nefes nefese kalan oğlanın yanına attı. Kollarını tekrardan ince bele sardı, kafası ise hızla inip kalkan göğsündeydi. Alnına düşen saçları geriye itti.

Son kez uyumadan son sese aldığı ama işe yaranayan müziği kapattı.

-
Aglayin smut uyarisi da vermedim😝😝
beles smut(olmdi ama yapack bisi yk)

'𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲..-Jakehoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin