Jaeyun yeni sevgilisi,Sunghoon ile gelmişti eve. Kardeşi Leeseo, Gaeul ile gayet mutlu duruyordu. Gelen abisini görünce koşarak ona sarıldı. Jaeyun kollarını ona doladı ve saçlarını okşadı. Babaları fark olmasına rağmen birbirlerine asla üvey kardeş ilişkisi içinde bakmamışlardı. Jaeyun'u gerçek abisi olarak görüyordu. Tabii o da gerçek kız kardeşi gibi.
Gaeul bu ikilinin abi-kardeş ilişkisine göz devirmişti. Kendi abisi ile istese de böyle olamıyorlardı. Genelde abisi, Sunghoon onu kendi işlerinde yardımcı olması için kullanıyordu. Nedensizce bu ikiliyi çok kıskanmıştı.
Leeseo kocaman bir gülümse ile Sunghoon'a döndü. Elini Sunghoon'un omzuna koydu.
"Gaeul unniemin bahsettiği abisi sensin sanırım. Memnun oldum."
Sunghoon gülümseyerek cevaplamıştı. Saat geç olduğu için Gaeul'un ısrarı yüzünden Sunghoonlar gitmişti. Leeseo ile evde tek kalmışlardı. Karşılıklı koltupa oturdular. Yanlarında kızlardan arta kalan bir çerez tabağı vardı. Leeseo tabağı önlerine aldı meraklı gözlerle abisine baktı.
"Gaeul unnienin anlattığına göre Sunghoon orospu çocuğunun tekiymiş. Anlatsana nasıl tanıştınız, nasıl sevgili oldunuz?"
Gaeul'un bu kadarını anlattığı bilmiyordu. Kim bilir abisi hakkında ne demişti.
Anlatıp anlatmaması gerektiğini bilmiyordu. Geçmişte yaşadıkları travmatik olaylarla doluydu. Sunghoon lisenin ilk yıllarından beri böyleydi. Sonradan değişmişti. Değişeceğine söz vermişti. Kardeşinin bilmesine gerek var mıydı bilmiyordu. Kesinlikle bir ton laf işiticekti. Ama sonuçta ondan küçüktü karışamazdı. Derince nefes aldı. Kelime kelime anlatmaya çalıştı.
"Lisenin ilk yılı tanışmıştık. Farklk şubelerdeydik ikimizde. O okulun en çalışkanı, ben ise orta düzeydi biriydim. Kendinde gördüğün gibi çok ilgi çekiciydi. Popülerdi okulda. Beni bilirsin utangaç biriyim. O sene zaten zar zor arkadaş edinebilmiştim. İlk senemiz olduğu için alıştırma denemeleri çok yapılıyordu. O denemelerden birinde yanyana oturmuştuk. Kalbim çok fena atıyordu. Sonradan ise her gün başımda uçuşuyordu. Ama kötü anlamda. İlk hafta çok takmamıştım. Belki hoşlandığından ya da sevgi dili bu olduğu içindir dedim. Ama aksiymiş. Bunu üstüme döktüğü mavi boya ile anlamıştım."
İçini bastıran ağlama duygusunu tutmaya çalıştı. Neden buradan başladığını da bilmiyordu. Rastgele bir hikaye anlatabilirdi. Leeseo her şeye inanırdı. Çerez tabağıdan bir avuç aldı. Teker teker hepsini ağzına attı. Kendi dediklerini anca sindiriyordu.
"Son yılımıza kadar böyleydi her şey. Bir gün bir deneme de iddiaya girmiştik. Ve ben kaybetmiştim. Gerisini anlatmama gerek var mı? Pek sanmıyorum."
Leeseo kızgınca abisine bakıyordu. Düşündüğünden daha aptaldı yanında yokken. Canını acıtmayacak şekilde koluna yumruğunu geçirdi.
"Oppa düşündüğümden de aptalsın sen yah!! Bu kadar şey yapmış sana nasıl sevebiliyorsun onu?"
Leeseo'nun abisi hakkında bilmediği bir şey vardı. Jaeyun obsesif aşk bozukluğuna sahipti. Kısaca;kişinin sevdiğini düşündüğü kişiye ileri derecede takıntılı olması durumu olarak bilinir. Bu yüzden sevmekten vazgeçememişti Sunghoon'u. Yaklaşık beş yıl önce bırakmıştı haplarını. İşe yaramıyordu hiç biri. Neden sevmişti başta onu bile bilmiyordu.
"Annemler sana erotomanik olduğumdan bahsetmedi mi, oh ne gerek var ki değil mi?"
Yerinden doğrularak odasına çıktı. Kendiai gibi olan insanlara genel olarak erotomanik denirdi. Bunu ailesi dışında sadece yakın arkadaşları Jay ve Jungwon biliyordu. Kardeşine bile yeni söylemişti.
Kapısını kilitledi. İyi hissetmediğinde hep yaptığı gibi. Çekmecesinden en son beş yıl kullandığı haplar hala duruyordu. Tarihlerinin geçmesi yakındı. İçlerinden birini seçti. Prozac. Hiç düşünmeden masasındaki bardakla bir tane içti.
Titreşen telefonu ile her şeyini kenara bıraktı. Hafif dolmuş gözleri ile titreşme sebebine baktı. Sunghoon yazmıştı. Yatağına uzandı. Parmağı mesajın üstüne tıkladı.
Sevgilim🤍
Uyudun mu jae?Göremeyeceğini anlık olarak unutmuş kafasını sallamıştı.
Ikeu'm🤍
hayır uyku tutmadı
Birazda karnım ağrıyorSevgilim🤍
Keşke kalın giyinseydin güzelim
Üstünü iyi ört
piken varsa onun üstüne battaniye örtIkeu'm🤍
Tamam babaSevgilim🤍
Oh bak bu hoşuma gitti
Neyse şaka bir yana yanında olmak isterdim
Beline sarılırdım böyle uyurduk
Malum Gaeul tek başına kalmakta ısrarcı
Beraber vakit geçirmek istiyorIkeu'm🤍
Hiç abi-kardeş gecesi yaptınız mı?Sevgilim🤍
Hayır öyle şeylerden hoşlanmam
Ama tabii ki senle yaparız sen ayrısın ondanIkeu'm🤍
Ama o senin kız kardeşinSevgilim🤍
Bunun için kavga etmeyeceğiz değil mi bebeğim?
Hadi geç oldu daha fazla ayakta kalma yarın hafta sonu zaten seninle bol bol valit geçiririzIkeu'm🤍
Gaeul ve Leeseo'da gelse olur mu?Sevgilim🤍
Of çocuk sadece vücudunu görmek istiyorum/
Olur Gaeul ile yarin 11.30 gibi geliriz
Siz o zamana kadar hazır olun kahvaltı da yapmayın beraber bir yerde yaparızIkeu'm🤍
Tamamm sabah Leeseo'ya söylerim
Gaeul unniesi geldiği için mutlu olurSevgilim🤍
Hmhm yalnız olsaydın bende mutlu olacaktım/
Evet bugün çok iyi kaynaşmışlar
Wonyoung'tan ayrıldıktan sonra ilk defa bu kadar mutlu olduğunu söylediIkeu'm🤍
Gaeul'un sevgilisi mi vardı?Sevgilim🤍
Geçen hafta ayrıldılar
Artık eskisi gibi olmadıkları için Gaeul ayrılmış Wonyoung ise arkadaş kalmahı teklif etmiş
Şuan araları iyi
Geldiğimizden beri Leeseo diye tutuşuyorIkeu'm🤍
O da senin gibi sanırım
Umarım Leeseo' mu üzmez, senin beni geçmişte üzdüğü gibi/Sevgilim🤍
Hadi hadi uzatma bakalım sen yat uyu birtanemIkeu'm🤍
İyi geceler sevgilim seni seviyorumSevgilim🤍
Bende seni seviyorum bebeğim
*💗*Telefonunu şarja taktı. Şuan tek istediği uyumak, ve sabah Sunghoon ile takılmaktı. Ve tabii kardeşi ile de. Kafasını usulca yastığına koydu, gözlerini kapattı.
-
Umarim Jaeyun'a olan bakıs acınız az da olsa degismistirOy ve yorum yoksa artik bolum yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲..-Jakehoon
Ficção Geral???? Jake siktiğimin 2 haftası oldu Ve hala gelip şu sikik işi halletmedik Jake🎧 Sunghoon? Orospu ama seviyorum Sunghoon ya evet beyninin bunu anlaması güzel. Şimdi şu sikik işi ne zaman halledeceğiz? Sim Jaeyun×Park Sunghoon Enemies to lovers vib...