Gelişme

24 6 33
                                    

Şarkı ismi;'çözemezsin.

Kaç şişe icmem lazım olanları unutmak için?
Kaç şişe icmemem lazım kendime gelebilmek için?.

Arabayı çalıştırdırdığımda şirkete gitmeye karar verdik,Demirin yanına yarın gidecektik öyle anlaşmıştık. İlk önce Esat abiyle Asli ablayi görmemiz lazımdı. Boş bakışlarımla araba sürerken sarp araya girdi
"Bıraksaydında ben surseydim be kızım."
"İyiyim sarp" dediğimde yanağımdan süzülen yaşı sildim. Yorgundum,ne yapicagimi bilmiyordum. Parkta annesini kaybedip sadece çağresizce ağlayan küçük çocuklar gibi hissediyordum.
"İyisin.. baya iyisin ya! Baya iyisin hemde,tabi." Sonlara doğru sesi kısılmıştı eli çenesine gitmişti.
"Ne yapsam olduramıyorum sarp olmuyor."  Sarp bana doğru döndü ve
Konuştu
"Bak Minel olduramıyorum değil,oldurmuyorsun. Kızım çok mu kolay,çok mu kolay bu hemen vazgeçmek? Senmisin Minel bu? Senmisin kızım.. Sen ne dayaklar yedin,ne zorluklar atlattın vazgeçmedin, ya biz seni sokakta karda soğuktan donacekken bulduk sen ne diyorsun? Yapma şunu, kendine gel artık yapma." Dediğinde ne yapicagimi bilemedim, camı açıp gaza daha sert bastım ve sustum,sadece sustum.

Şirkete geldiğimizde hemen girip yukarıya çıktık, toplantı odasına geldiğimizde bağırdım "seelaammm!"
Esat abiyi gördüğümde sesli güldü ve
"Selam kızım,selam" aslı ablaya baktığımda "oo Minel'im" Aslı ablaya sarıldığımda Esat abi konuştu "Güya izinli,2 kere geldi şirkete" diyip gülüştüklerinde somurtup konuştum
"Ama napayım.." gulduklerinde kapı açıldı ve içeriye Samet girdi, Samet şirkete yeni alınmıştı,benimle yaşıt ve kumraldı. Samet konuştu "hoşgeldiniz." Dedi ve sarpin yanına gidip kolumu omzuna attım
"Selam Sametcim,selaam!!" Dediğimde sarp güldü ve taklitimi yaptı, kafasına gülüp vurdugumda Sametin yüzünde hiç mimik oynamadığını fark ettim.
"Samet,sen buraya gireli ne kadar oldu sahi?"
"2. Ayım Minel." Diyince hafifil güldüm. Esat abiye dönüp kas göz hareketi yaptım
"Esat abi Samet bizimle ne zaman görevlere gelir valla çok egleniriz" diyince kahkaha patlattım bi tane.
içinde fırtınalar kopabilir, sakın fark ettirme. Güçlü kal ve yaşa.
Esat abi konuştu
"Gelir bi dahaki göreve" başımı he he anlamıyla salladigimda Samet elindeki dosyaları masaya koydu
"Ben çıkıyorum Esat abi, daha işimiz yoksa bi kaç saat kardeşime uğrayacağım"
"Çık oğlum çık hal ederiz biz" Samet başını sallayıp çıktığında masadaki atıştırmalıklardan alıp ağzıma attım.
"Bu ne be böyle,ne kadar ciddi bu odun" dedim ve oturdum.

Aslı abla gülerek "herkese senin enerjini yakalayamaz fıstık " diyip göz kırptı"ee tabii!" Dedim ve arkama yaslandım. Aklıma bişey takıldı,sametin kardeşi? Bunu sormaliydim. "Esat abi,Sametin kardeşi kim?" Diye sorduğumda Esat abi dosyaları incelerken konuştu "20 yaşında bi genç kız,yurt dışından 2 sene önce gelmiş burda Üniversite okuyor piskoloji bölümünde. Küçükken uçurumdan atlamış, piskoljik sıkıntıları var ve Samet hep yanında olmak için boş vakitlerinde kardeşiyle yani Sanemle ilgileniyor." Esat abi konuştukça ürperdim, uçurum? Daha küçükken uçurumdan mi atlamış bu kız? Peki hayat ne dedi buna,sadece gülüp geçtiğine eminim çünkü hayat acımaz her zaman bütün acımasızlığıyla karşımıza dikilir. Gözlerimi kaçırdım ve sadece sustum.
Sarp konuştu "Annesi babası? Bi ailesi yokmu bunların?" Aslı abla atladı bu sefer "Terk etmişler ikisinide çok küçükken,Samet okulu bırakıp işe girmiş kardeşine bakmış büyütmüş okutmuş.", dediğinde gülümsedim fakat bu buruk bi gülümsemeydi
"Kendi hayallerini kardeşi için hiçe saymış,daha çok küçükken bi birey olmuş desene" dedim elimdeki kalemle oynarken. Hadi ama hayat bari birimize iyi davran,niye kanatiyorsun hep..

Ayağa kalktığımda toplantı odasından çıktım ve arkamdan sarpta çıktı
"Yarın görüşürüz,evime gidip rahatlamak istiyorum" dedim ve hemen çıktım şirketten. Arabama binip her zamanki gibi açtım şarkıyı ve sözlerine eşlik ettim

"Nerden başlasam anlatılmaz,ben pes etsem aşk bırakmaz.
İmkansızdı ya, gerçek olmaz.
Biter sandığım,geçer sandığım sonu kıyamet kaçılmaz." Cami açtım ve nakaratini daha yüksek sesle söyledim

"Sen beni anlat soranlara, sevmemiş gibi yaparsın.
Kurtul bu aşktan kaç,belki de çok yol alırsın.
Sakın sözlerim, yolundan alı koymasın.
Ey yüce insan mükemmel olana layıksın."
Şarkıya yol bitene kadar eşlik ettiğimde eve gelmiştim. İçeri girip odama çıktım ve hemen sıcak bi duş aldım, rahatlatmak istiyordum. Duşum bittiken sonra pijama takımımı giydim ve kendimk yatağa attım. Daha erken olmasına rağmen yorgunluktan bitkin haldeydim, yorgana daha çok sarıldığımda kendimi uykuya bıraktım.

Başka cağrem mi vardı sanki? Nasıl hal edicektim ben,sadece uyumak istiyordum.

___________________

Evet bölümler kısa farkındayım,ama hemen bölüm atmak istediğimden her boş kaldığımda yazıyorum.

Okuyucularıma bol bol öpücük yolluyorum ve sizi çok sevdiğimi belirtmek isterim.

Bölümlerin kısa olması bölüm sayısını etkileyecek,yani planladığımdan çok bölüm atılacak.

İyi geceler.

İHANET KOKAN BEDENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin