düğün (part 2)

404 57 29
                                    

"VE KARŞINIZDA YILIN ÇİFTİ!"

Yeji, büyük sahnenin ortasında elinde tuttuğu mikrofondan tüm kalabalığa seslendiğinde geri kalan gürültüler anında kesilmişti. Böylelikle töreni başlarken, uçlarına doğru tül şeklini alan uzun elbisesinin eteklerinden tutarak sahneden ayrıldı ve kendi arkadaşlarının yanına doğru ilerledi. Hepsi heyecanla ayağa kalkmış, büyük bir alkış tutmuşlardı.

Yeji aralarına girip ağzıyla elini kapatarak "Hyunjin iki kere kusma tehlikesi atlattı." dedi. Jisung ve Felix şokla yanındaki kıza döndüklerinde o sadece omuz silkmişti. Bunu zaten bekliyordu.

O sırada salonun büyük kapısı açıldığında alkışların sesi giderek artmıştı. Bu yüzden sesini duyurmak için hafifçe Yeji'ye eğildi Felix. "Yüzükler kimdeydi?"

"Kesinlikle ben de değil!" diye bağırdı Jisung. Sağdıç olması elbette bu sorumluluğu almasına neden değildi.

Yeji Jeongin'i işaret ettiğinde küçük olan kocaman gülümseyerek iç cebinden saatlerdir özenle sakladığı kutuyu çıkardı. "Tabii ki de ben de."

Felix'in kaşları hafifçe çatıldı. "Sağdıç bile değilsin, bizden birinde olması gerekiyordu." Jeongin ise büyük olana sadece omuz silkti. Sarışın bu sefer huysuz bir ifadeyle Changbin' döndü.

"Hyunjin'in üzerine yanlışlıkla şarap dökmemiz gereken bir konu var."

Changbin'i omuzlarını sarsan bir gülümseme aldığında başını yavaşça salladı. "Bu düğün giderek hoşuma gitmeye başladı."

Konuşmaların üzerine hoş bir müzik başladığında açılan kapıda önce Hyunjin görünmüştü. Seungmin ile birlikte devam edecekleri noktaya kadar yürüdükten sonra yavaşça topuklarının üzerinde döndü ve herkesle birlikte kapıdan çıkacak eşini beklemeye başladı. Seungmin aynı yerden koluna girdiği babasıyla çıktığında yüzünde tatlı bir tebessüm vardı.

Kuru gül yapraklarıyla süslenmiş, mumların aydınlattığı, siyah takımlarına güzel bir zıtlık oluşturan beyaz halıda yürürken Seungmin'in kendisine yaklaştığı her adımda Hyunjin'in de gülümsemesinin büyümesine tüm salon şahit olmuştu. Birkaç adımın sonunda birazdan eşi olacak bedenin yanında durduklarında Bay Kim yerini gurur dolu bir bakışla Hyunjin'e bıraktı.

Hyunjin titreyen ellerini Seungmin'e doğru uzattığında iki sevgilinin de yüzünde durduramadakları bir gülüş hakimdi. Seungmin, Hyunjin'den farksız ellerini onun avcuna bırakırken nikahlarının kıyılacağı alana doğru birlikte yürüdüler.

Jisung ve Yeji Hyunjin'in arkasından, Felix ise Seungmin'in arkasında olacak şekilde onları takip ettiler. Resmi bir nikah olmadığını herkes biliyordu fakat başta aileleri olmak üzere arkadaşları bugünün hiçbir eksik olmadan tamamlanmasını istediklerinden haftalardır bu an için uğraşıyorlardı.

Hyunjin ahşap zeminin merdivenini çıkarken hemen arkasında onu duyan Yeji'ye "Bayılsam dahi bu nikahın kıyılmasını sağla." diye mırıldandı.

Kuzeni ile birlikte diğer arkadaşları da güldüğünde Seungmin kendisine dönmeden konuştu. "Kim olmaktan bu kadar korkmamalısın Hyunjin."

Onlar için hazırlanan alanda durduklarında Hyunjin usulca sevgilisine yaklaştı. "Adımdan çok Hwang demeyi seviyordun sanıyordum." ve bu noktada karşı karşıya gelmişlerdi. Hyunjin'in bakışlarında eğlenen bir ifade vardı.

"Seungmin neden kızardı, ne kaçırdım!" diye fısıldadı Yeji merakla ama ne Jisung ne de Felix o an buna asla cevap veremezlerdi. O yüzden tepki vermemeye çalışarak iki sevgiliden uzaklaşıp yerlerini aldılar.

bence sen de gay tipi var| changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin