Prvni den a prvni trapas

4 0 0
                                    

Laura:
Cesta byla celkem v pohodě. No vlastně jsem celou dobu četla knihu nebo spala. Ups. No každopádně už jsme v CHORVATSKU. Nájemci mají přijet až zítra takže plán na dnešní den je uklidit celou loď. Sice mám napjatou uklízečku ale Bety mám moc rada a tak ji hodně často pomáhám. Loď je opravdu velká a tak to většinou zabere cely den ji poradně uklidit. Ale protože jsme přijeli dřív než jsme si mysleli měli jsme asi o hodinu a půl více času. Když jsme dorazili běžela jsem si rovnou zabrat svůj pokoj nebo chcete-li kajutu.
Pak jsem si vybalila a šla se přivítat s Bety. No a pak jsme už jen uklízeli. Večer jsme si zašli do města na večeři protože se mi dnes nechtělo vařit na lodi většinou nebo vlastně vždy vařím já. Taťka chtěl někoho najmout ale když jsem mu řekla ze vařit budu ja souhlasil ze nikoho najímat nebude. Večer jsme se vrátili hodně pozdě myslím ze až v půl druhé ale jistá si nejsem. V restauraci jsem si dala můj oblíbeny salát se sýrem a protože jsme tam potkali Adamsivi kteří jak se ukázalo přijeli o par hodin dříve, dali jsme si všichni skleničku ale pak už jsme museli jít protože restaurace v jedenáct zavírá. Možná si říkáte co jsme ty další tři hodiny dělali a to vám řeknu naprosto přesně byli jsme na plážích . Nikdo jsme neměli plavky ale koupat jsme se šli stejně jen ne v plavkách ale ve spodním prádle. Adamcovi a mají dvojčata holku Lili a Kluka Sebastiena. Btw se Sebem jsme chodila. 𝙰 𝚙𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚓𝚒 𝚗𝚎𝚟𝚕𝚊𝚜𝚝𝚗𝚒𝚑𝚘 𝚜𝚢𝚗𝚊 𝙹𝚊𝚌𝚎. Je to takový ten typický hezounek co má na každém prstě jednu holku. Jako nedivím se vlasy tmavě hnědé, oči modré jako letní obloha. No nezamilovat se do nej je hodně těžký. ,,Lauro! pojď sem hned!" vytrhl mě ze zamyšlení mamčin hlas. ,,Jo" ježiš to je tak otravný furt tam a zpátky. Nu což s povzdechem jsem vstala a šla za mamkou. ,,Ano mami, co jsi ch.... no to snad ne  ne ne ne mami NE!" Přeměnou stal Lukáš. ,,Ahoj" řekl proste a tvářil se úplně normálně. ,,Mami co ten tu dělá?" Koukla jsem na ni s výrazem zabijáka. ,, No víš on je to kamarád Jace Adamse" houkla mamka směrem ke mně. ,,Ne mami ne já tu s tímhle hajzlem nebudu. Nebudu tu s někým takovým já prostě nemůžu nejde to mami nemůžu a jak to že když jsme včera potkali Adamsovi v restauraci a on tam nebyl?" Teď jsem byla ale šíleně vytočená tak on má koule na to se tu takhle ukázat v celé své kráse a já s tím nemůžu nic dělat? Ani náhodou s ním já na jedné lodi nebudu. ,,No on přijel dneska ráno. Nemohl jest s nimi no to je jedno proč, každopádně je tady." ,,Ne mami tohle vážně nejde." ,,Co nejde? Dobrý den Noah, ahoj Lauro." Přišel Jace no bomba ten tu ještě chyběl. ,,Čau kámo, jak je?" Pozdravil Jace Lukáše. ,,Zdarec bráchou tak co už ti někdo představil tyto půvabné milé dámy?" Prohodil jen tam mimochodem Jace. ,,Jacei tolik komplimentů co pak potřebuješ? Co? No a tohle hovado nám představovat nemusíš před pár dny jsme se rozešli a ne v dobrým takže mi prosím řekni pravdu. Tys mu řekl že sem  jedete nebo jak se to kurva dověděl?",, Lauro notak klidni se" Vyjela na mě výhružně máma. ,,Ne mami já prostě s tímhle hajzlem, podvodníkem na pod jednou střechou nebudu natož snad na jachtě někde uprostřed oceánu. Tak co Jacei řekneš mi to?" Vychrlila jsem ze sebe jedním dechem a tu poslední větu jsem směřovala na toho blonďatého boha co stál vedle mě. ,,No on se Luk jen tak zmínil že by chtěl na nějakou super úžasnou jachtu tak jsem mu nabídl že může jet s námi sem." Řekl stále nechápavě Jac. ,,Tak a už to na tebe práskl. Mami já tu sním prostě nebudu. Nemůžu tu být s někým kdo mi udělal tohle všechno nejde to nemůžu." To už mi ale zase při vzpomínce na to vhrkly slzy do očí. Jace ke mně přiskočil a začal mě hladit po vlasech omlouvat se . A ten hajzl se na mě díval s pohledem úplného neviňátka. ,, Laur promiň já to fakt nevěděl promiň fakt mě to mrzí." Snažil se mě dál uklidnit Jace a na Lukáše hodil takový pohled že kdyby měl zabíjet už by tu ležel mrtvý. ,,Jace to je dobrý tos nemohl vědět, ale že ty máš koule se tu ukázat tomu fakt nevěřím" Řekla jsem s ještě uslzenýma očima. Ale že by ten šmejd alespoň sklopil hlavu? Ne!!!! Dál se na mě dívá jak vlk na ovci tak mlsně. ,,Nečum na mě tak ty ty.. ty.... zasranej podvodníku." Plivla jsem po něm. ,,Pojď L já tě dovedu do kajuty." Nabídl se Jas. ,,Děkuju moc JS" řekla jsem mu mojí přezdívkou z dětství a on se nad tím pozastavil a usmál se tím jeho neodolatelným úsměvem. Podlomila se mi kolena ale nebylo to z toho úsměvu ale kdyby tam nestál Jace a nechytil mě nejspíš bych se už válela po zemi. ,,Dekuju" šeptla jsem. ,,Nemáš zač" hlesl s pohledem upřeným do mých očí. Ty jeho modré jako letní obloha se do mých smaragdových vpíjely. ,,Mm" odkašlala asi mamka přihlížejícího tomu trapasu ,,nerušíme vás náhodou?"prskla s poněkud naštvaný podtónem v hlase. ,, Ouu promiň já už asi půjdu k sobě. Uvidíme se asi na večeři"špitla jsem s tvářemi rudými  tak ze i rajce by vypadalo ze je můj chudý příbuzný a vystřelila z kajuty jak raketa. Jenže to bych ve své nepozornosti nesměla narazit do Seba který šel s Lili právě tam odkud ja se potřebovala co nejrychleji vyplatit.,,Ježíš promiň ja si tě nevšimla." Houkla jsem když jsem se zabírala zpátky na nohy protože ten prudký naráz mě odmrštil dva metry dozadu.,, Ne ty promiň Laur já jsem tě vůbec neviděl promiň jsi v pohodě?" vyptával se starostové Seb a Lili se koukala do rtu aby nevybuchla smíchy. ,,Jo dobrý já jsem ok. Lil můžeš mi říct čemu se tak směješ?" Koukla jsem poněkud podrážděně po Lili protože každý na téhle lodi věděl o mem vztahu se Sebem loni v létě. Táta loď pronajímá na léta už dlouho a Adamsovi byli jedni z prvních hostů teto úžasné lodi no vlastně úplně první a když jsme se poznali bylo mi asi 12 a dvojčatům 13. Když tu byli poprvé nijak zvlášť jsem se s nikým nebavila ale pak jsem začala budovat jakýsi vztah se Sebem prvně to byl čisté kamarádský vztah ale pak to přerostly v něco většího. Ten vztah trval cele léto. Byla to taková ta typická letní láska která s nástupem do školy skončila.,,Hej.... L vnímáš mě???"smála se mi dvojčata a já nezadržitelně rudla. ,, Aaaa.... Co...? Jo... Jasně co jsi říkal no to je fuk já musím jít nó si vybalit tak čau asi na večeři."
Vybalila jsem na ně a utekla k sobě.

Láska na jachtě Kde žijí příběhy. Začni objevovat