Sabah saat 11.20 ve her gün bu saatte telefon elimde bekliyorum...
Her gün bu saatte yayın açar, ben de katılıp baştan sona kadar onu izlerim, onun söylediği her kelimeyi dinler, yaptığı esprilere, komik şakalarına gülerim.
O kim mi? 4 aydır aklımı başımdan alan biri... Z isimli profili ile her gün yayın açan, asla yüzünü göstermeyen ama buna rağmen kızları peşinden koşturan birisi...
Ve, maalesef ki ben de o kızlardan biriyim... Umutsuz bir şekilde yayını izlemekle kalıyorum, ve asla o kişinin bana bakmayacağını biliyorum.
Limon🍋 isimli profilimle onun canlı yayınında en yüksek üye değeri olan ixleyicilerden biriyim, halbuki, o belki beni tanımıyor bile...
Asla yazdıklarımı görmüyor, herkese cevap verip benim yazdığıma bakmıyor bile. Yayına gelrn kızların hemen hemen hepsini takip edib, yayına giriş yapınca onlara selam veriyor ama.... Neyse
BAhsettiğim kişi aslında tam yayıncı sayılmaz. Ben başka bir yayındayken onun pahalı bir hediye attığını görmüştüm, ve herkes chatte onun adını yazıyordu. Merak edip onu takip ettim, ama onun yayın açtığını bilmiyordum. Bi gün ağustos ayının başlarında, onun profilinin canlı yayında olduğu çıktı karşıma. İlk defa orda girdim yayınına, ilk defa orda duydum sesini...
Ama asla birşey yazmamıştım, sadece izlemiştim. İtiraf ediyorum önceleri bana biraz sıkıcı gelmişti. Çünkü yayında sadece araba kullanan ve sadece yolu gösteren, arada sırada konuşan, ve 15 20 kişinin geldiği bir yayındı. Yayına farklı farklı kişiler katılıyor, ve yardım istiyordu, o zaman anladım onun yardımsever biri olduğunu. Kimi hasta çocuğu için, kimi kendisi için, ve o da hiç birini kırmıyor, nazikçe isteklerini yerine getiriyordu.
Bu böyle devam ediyordu, ama yinede onun hakkında düşüncelerim aynıydı. Bi kere sesi biraz kalın çıkıyordu, ve ben bu yüzden yaşının biraz büyük olduğunu düşğnmüştüm. Evet yaşı büyükmüş ama, tehmin ettiğim kadar değil.
Bir gün sabah anaannemlere gitmek için hazırlanıyordum, bu sırada telefonumla yine onun canlısındaydım. Bu arada ona raslayana kadar, hiç bir zaman canlı yayınlara girmez, asla ilgilenmezdim.
Bu sırada yayında ortalığın karıştığını gördüm. Birisi yayına katılmış, ona karşı çirkin ittihamlar ileri sürüyordu. Onun pahalı hediyelerle yayıncı kadınları satın aldığını, yayında gönderdiği hediyelerle yatağa çektiğini söylüyordu. O ise çok sinirlenmişti, hatta şöyle söyleyeyim, ben bile korkmuştum, ve korkumdan chatta hiç birşey yazmamıştım. Sonrasında ise daha çok korktum, çünkü yayın kapanırken adamlarından biri onu aradı, ve yayına katılan kişiyi bulduklarını söyledi...
O zaman gerçekten korkmuştum, hatta uzaklaşmak bile istedim, hiç yayınına girmemek. Sonrasında nasıl yeniden girdim, hatırlamıyorum açıkçası...)
Kafaya çok takmıyordum o sıralar, hatta umrumda bile değildi...
Aynı günün sabahı, anaannemlerde yine yayına girmiştim, ama biraz geç girmiştim, çünkü ben girdikten 5-6 dakika sonra yayını kapattı.Yayın kapandıktan sonra, daha uygulamadan çıkmadan, bir bildirim geldiğini gördüm.
↪
Z kullanıcısı sizi takip etmeye başladıO an ellerimin titrediğini, ve yanımdakilere belli etmemek için heyecandan içimde savaş verdiğimi hatırlıyorum. Sonra ise nefesimi tamamen kesecek birşey oldu
Z kullanıcısından 1 mesaj
Z:))
Evet arkadaşlarrr yeni hikayem, umarım beyenirsiniz, düşğnceleriniz önemli, benimle paylaşırsanız çok sevinirimmm öpüldünüzzz♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Gibi || Benim Hikayem
Non-FictionBenim çok yakınımda ama imkansız olan aşkım...