2. Bölüm

18 1 0
                                    

Hyunjin'den
Hala coğrafya dersi bitmedi. Ama yanımda oturduğu için Felix'in canının çok yandığını nefes alış verişinden bile hissediyorum. Kalbini tutuyor. Felix'imin canı çok yanıyor belli ki...

Manyak hoca ilk günden ders işliyor.

İçimden sövüyorum.

Çünkü ses Felix'imin canını daha çok yakıyor.

Matematik Dersinde

Felix'den
Canım çok yanıyordu. Bayılacak gibiydim. Kendimi tanıtmak için kalktım. Önce sınıf hocama -matematik hocama- sonra arkadaşlarıma bakıp konuşmaya başladım. Gerçi onlara arkadaş diyemem. Hiçbiri beni gerçekten sevmiyordu kesinlikle!Konuşmak canımı daha da yakıyordu ki son sözümü söyledikten sonrasını hatırlamıyorum.

Hyunjin'den
Felix güzel güzel konuşurken onun canının iyice yandığını farkediyordum. Ve son sözden sonra bayıldı... Tüm sınıf gülmekten krize girmişti sınıf hocamız bile ilgilenmemişti. Ben koşarak gelmesem kimse ilgilenmezdi. Ona baktım. "FELİX! FELİX! İYİ MİSİN? LÜTFEN AÇ GÖZLERİNİ!" Son iki cümleyi biraz daha sessiz söylemiştim. Sınıf hocamıza sert bir bakış attım. O da durumun farkına varmış olacak ki ambulansı arayıp onu revire götürdü. Tek arkadaşı olarak da beni...

Sınıf hocamız sordu "Hyunjin ailesini arayabilir misin?". Ben bir iç çekip "Efendim ailesi ve akrabaları o daha çok küçükken öldürüldü. Tek yakını benim. Mecburen ben gitmek zorundayım." dedim. O da mecburen kabul etti.

I love you - Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin