Hyunjin'den
Telaşlanmıştım. Ambulans geldi. Sedyedeki Felix'im çok güzeldi. Hızlıca bindim. En yakın hastaneye gittik...Felix ameliyat falan olmadı -neyse ki. Ama kalp kapağı hastalığı varmış. Ve tek başına yaşamamalıymış.
Ayıldığında onun yanına gittim "Felix daha iyi misin?". Titrek bir sesle "A-a e-evet d-daha i-iyiyim H-hyunjin ..." dedi o da. "Kekeliyorsun iyi değilsin" diyip ona sıkıca sarıldım. Ondan hoşlanıyor olabilirim ama yine de şu an arkadaşıyım. Öksürmeye başladı. Hemen biraz su verdim.
Sonra doktor geldi. "Merhaba efendim. Siz onun yakınısınız galiba." dedi. Bende "Evet efendim, ben onun yakınıyım" diyip Felix'e doğru gülümsedim. Doktor söze başladı "Efendim KESİNLİKLE yalnız yaşamamalı. Eğer tekrar bayılırsa tek başına bişi yapamaz. Ve ilaçlarını düzenli bir şekilde almalı. Eğer çok büyürse ameliyat etmek zorunda kalacağız. Ve bu çok tehlikeli. Yarın taburcu olur. 1 hafta raporlu, sizde gitmemelisiniz, 2'nize de 1 hafta rapor yazdım. İyi günler"
Aşırı üzgündüm ama bir yandan da mutluydum. Kimsesi olmadığı için mecburen bizde kalıcaktı! Durdum. Ne kadar kötü düşünüyorum. Onun sağlığı daha önemliydi.
Ertesi gün
Felix'den
Kalbimin ağrısı geçmişti. Hyunjin benimle sürekli ilgileniyordu. Şimdi evime gidiyorduk. Eşyalarımı alıp onun evine gidecektik. Evime geldik ve araba durdu.Şoför:Buyrun efendim...
H:Teşekkürler
Ben sadece biraz eğildim. Sonra evime doğru ilerledik. İçeri girdim. Evim her zamanki gibi aşırı düzenliydi. İçeri girip tüm eşyalarımı bir bavula koydum. Ağlayacak gibiydim. Son paramla aldığım evimi terkedicektim. Böyle olduğumu Hyunjin hemen farketti.
H:Neden üzülüyorsun Felix?
F:B-burayı son paramla almıştım Hyunjin. Terketmek zor geldi...
Ağlamaya başladım. Tam o anda Hyunjin eğilip bana sarıldı. Ağlamaya devam ettim.
F:Hyunjin ben ne yapacağımı bilemiyorum. Bir anda bir hastalık,şimdi de evimi değiştiricem,sürekli içimde kilitli tuttuğum sırlarım... Ne yapmalıyım...
H:Geçicek Felix rahatla... Her şeyi bana anlatabilirsin...
Uzun süre bana sarıldı. Sonra "Hadi artık hazırlanıp gitmeliyiz sonra konuşuruz" diyip bana göz kırptı.
İşte o zaman düşündüm. Artık söylemeliyim...
Hyunjin'den
Felix için gerçekten çok zor zamanlar. Ona oldukça yardımcı olmaya çalışıyorum ama sanırım yetmeyecek. Ona sırılsıklam aşığım ama nasıl söylesem bilmiyorum. Keşke biraz önce söyleseydim...Ama galiba ona söyleyeceğim. Bugün...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you - Hyunlix
Mistério / SuspenseHyunjin ve Felix çok yakınlar... Ama felixin bir hastalığı var... Birbirlerinden hoşlanıyorlar ama söyleyemiyorlar...