Już o 21 byłam gotowa i został tylko czekanie. Ubrałam się w czarną krótką sukienką z dużym dekoltem, czarne szpilki i całkiem delikatny makijaż jak dla mnie do klubu. Usiadłam na łóżku u czekałam. Z mojego transu myśliwego wybudził mnie telefon. Spojrzałam na wyświetlacz. Martina?
-Halo ?
-Hej Hailie pomóż mi proszę on tu zaraz przyjdzie
-Ale kto halo Martina.
-No Dylan
-Co się stało Martina czemu płaczesz ?
- Dylan zamkną mnie w jakiejś luksusowej piwnicy i powiedział że mnie stąd nie wypuści dopóki nie powiem mu że chcę do niego wrócić a ja już nie chce tyle szans mu dawałam...
-CO?!?!-Krzyknęłam wiedziałam że Dylan jest popierdolony ale że aż tak by zamykać swoją byłą w piwnicach-czekaj i spokojnie ja do tego debila zadzwonię.
I się rozłączyłam. Odrazu wybrałam numer Dylana i zadzwoniłam.
-halo co tam Hailie ?
-WYPUŚĆ MARTINĘ Z TEJ PIWNICY JUŻ!!!
-Powiedziała ci...
Kurwa rozłączył się.
Co mam do chuja zrobić ?
Możę do Vincenta zadzwonię ?
Zaczełam dzwonić
Bożę co tam się dzieje?
Żeby Vincent nie odebrał ?
Zaczełam się bać ?
Po chwili wywnioskowałam że muszę tam lecieć i ustawić ich wszystkich do porządku co się tak do cholery dzieje ?
Mieszkam z nimi tyle lat i coś im odpierdala dopiero jak wyjechałam na studia ?
★★★
Pół godziny później byłam na lotnisku. Całą podróż dzwoniłam do braci albo Martiny na zmianę nikt nie odebrał. Dlatego się zaczełam jeszcze bardziej bać. Zanim samolot ruszył wysyłałam do Santana SMS że nie dam rady przyjść i innym razem się spotkamy
★★★
-za pięć minut będziemy w willi monetów oznajmił kierowca.
Jeszcze bardziej zaczełam się stresować. Co z nimi się dzieje ?
Auto stało. Rzuciłam kierowcy kasę i powiedziałam by wyniósł bagaże przy bramie.
Czekajcie....co..karetki... Policja...o nie...
Pobiegłam w stronę braci którzy stali i patrzyli na karetkę w której leżał...Dylan ?
-co mu ?-krzyknęłam do lekaża obok karetki
-pszestrzelono mu nogę bierzemy go do szpitale-odpowiedział .
Shane i Tony zbiegli za mną i stanęli za mną.
-Została zgwałcona i zamordowana.-CO?!
-Maleńka-usłyszałam głos Willa
- Wbiegłam do domu gdzie zauważyłam policję Tony'ego i Shana. Stali przy wejściu do piwnicy. Odrazu wbiegłam do niej i co tam zobaczyłam...
Na ziemi leżała Martina w kałuży krwi.
-Co się tu stało?!- zapytałam policjanta.
-została zgwałcona i zamordowana .
CZYTASZ
Hailie Monet x Adrian Santan
Teen FictionCo gdyby Hailie i Santan byli razem od 18 Hailie ? Jak by się zachowywali ? Czy by zachowywali dystans ? Co że zasadami organizacji ? Czy bracia Monet się dowiedzą o jej tajnym związku ? jak by na to zareagowali?...