3.BÖLÜM

9 6 2
                                    

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olurrrr. Yıldıza basmayı unutmayınn

...............

Ben harbi şom ağızlıyım. Kendimi dövmek istiyorum.Maalesef hem fikiriz.

2 SAAT ÖNCE
Lan uyuya kalmışımm. Siktir üssü siktirdi çünkü hem gideceğimiz yeri bilmiyordum hem de daha hazır DEĞİLDİM!
"GÜNEŞŞ"
"Uyanabildin sonunda"
"Geç kaldık lan hızlı amq"
Sadece göz altıma kapatıcı sürüp siyah boğazlı kazağımı ve siyah pantolonumu giymiştim. Hayatımda daha önce hiç bu kadar hızlı olmamıştım. Çünkü şu an rezil olma durumun var. Allah'tan Güneş çoktan hazırdı da oyalanmadan arabaya binmiştik. Navigasyon dan konumu açtık ve sonra aklıma bir şey geldi.
Lan biz rüya görmemiş miydik? Evet rüya görmüştüm ve şu an etkisi altında olduğumu hissediyordum. Çok garipti. Etkisi altındaydım ama rüyayı hatırlamıyordum. Oofff hem moralim yoktu hem de uykunun huysuzluğu vardı. Ağlamak istiyordum ve böyle durumlarda olan şey yine oldu. Sanki içime ağlıyormuşum gibi. Gözyaşlarımı kafamın içinde hissediyordum. Bir serinlik vardı ama dışardan duygusuz pislik gibi göründüğümü biliyorum. Ben adamakıllı ağlayamıyordum bile, ne bok yiyebilirim ki en fazla? Silahlar konusunda o kadar da iyi değilim aslında bu yüzden bıçakları tercih ederim ama herkes bıçakları sevdiğimi düşünür. Hiç bir konuda iyi değilim. Müzik dinlemen.. Bi işe yaramıyordu. Çok garip bi duygu yaşıyordum ve ben böyle durumlarda genel de uyurdum ya da yalnız kalmak isterdim. Ama şu an bu maalesef mümkün değildi.

Eski bir fabrikaya gelmiştik. Harika korku filmi çekilir. Kesinlikle. Güneş'e dönüp:
"Kızımm çook güzell, harika korku filmi çekilir.. "
"Bazen akıl hastanesine yatıp yatmadığını sorguluyorum. "
"Ben de" bana olan şok bakışlarını görünce:
"Şaka... Gül diye.. " kapıya doğru sakın adımlarla yürümeye başladım. 5 kişiydiler. İsimlerini biliyordum. Arel ve Akın bize en yakın duranlardı. Arkadında beyaz tenli ve simsiyah saçlarını at kuyruğu şeklinde toplamış bir kız vardı. Bu kızın adı-
"Gerçekten bunlarla mı görev yapacağız? "
Biraz daha uzakta duran sarışın bi kız vardı ve bunları diyen oydu. Güneş delirecekti. Sarışın kızın adı Deniz'di. Siyah saçlı kızın adı da Duru'ydu. Geldiğimizden beri sadece bana dik dik bakmakla meşgul olan elemanın adı Barlas'tı. Hafif bi yağmur başlamıştı. İnşallah hızlanırdı. Amin.
"Plan belli zaten . Arka kapıdan giriş yapacağız. Çatışma çıktığında ankayınki kart bizdedir. Bir kişi saklanacak bu sırada kartı sahtesiyle değiştirmiş olacağız. Basit kartı al, sahtesiyle değiştir ve çık ama yakalanma ihtimalimiz var bu yüzden önce kendinizi düşünmek zorundasınız. Sorunu veya sorusu olan var mı? " OHA. Konuşan BENdim. Galiba kalp krizi geçireceğim çünkü anksiyetem şu an halay çekiyordu.
"Peki kim saklanacak? " bunu soran Barlas'tı
"Hızlı olan biri olması iyi olur. "
"Daha onu belirlemediniz mi? " bunu da Deniz söylemişti.
"Hatırlatırım biz sizi tanımıyoruz." Güneş'im benim. Sinir krizi geçirmemi engellemeye çalışıyordu. Deniz gözlerini devirmekle yetinmişti.
"Duru , sen saklan en hızlımız sensin. "
Duru başını sallamakla yetinmişti.
"Başka sorusu olan yoksa başlayabiliriz. "
Gerçekten de anksiyetem horon tepmeye başlamıştı ve ellerimin de yavaştan titremeye başladıklarını hissediyordum. İnşallah bayılmadan eve giderdim. Amin.

Belimdeki silaha uzanıp yavaşça kapının yanından içeri girdim benim arkamdan diğerleri de gelip dağılmıştı. Önden ben ve Deniz ilerliyorduk. Sola dönüp karşımıza çıkan merdivenlerden yukarı çıktık. Sağdaki odada 3 kişi vardı.
"Her an baskın yiyebiliriz. Kartın orijinali bende. "
Şimdilik.
Bir anda Deniz'le odaya girdik. Üç el ateş ettiğimde hepsi yerdeydi. Bayılmışlardı çünkü mermilerde sadece bi kaç saatlik bayıltıcı vardı bu da bizim için ideal süreydi.
"Kartın orijinali sende olucak sahtesi de bende. Birazdan buraya gelecekler hızlı olmalıyız. "
"Gerçekten tek amacın böyle görevler mi? "
"Af buyur? "
"Yani gerçekten böyle iyilik meleği misin yoksa başka amaçların da var mı diyorum. "
Ben bu kızı yolarım.
"İyilik meleği olduğumu iddia etmiyorum ama kötü bi niyetim de yok. " Göz devirdi, ben harbiden döverdim bu kızı.
"Sen dümdüz çıkıp arka taraftaki merdivenden ın. İlerlediğinde göreceksin ben de geldiğimiz yerden gidip dikkat dağıtacağım. " odadan çıktığımız da İkimizin de kaşları çatılmıştı. Aynı an da:
"Fazla sessiz . "
"Diğerlerini bulup burdan çıkmalıyız. "
Başını sallayıp dediğim yere koşmaya başladı ardından ben de geldiğimiz yere doğru koşmaya başladım. Diğerlerinin gittiği tarafa geldiğimde yavaşladım. Burada 5 kişi vardı.
"Bi kaç velet gelip bize karşı kazanabilecek lerini sanmaları komik. "
Sensin komik. Piç kurusu.
"1 kız 3 oğlan var. 4 kişi sayısız kişiye karşı. Bu sadece aptallık. "
Güneş ve diğerleri yakalanmıştı. Plan bozuluyordu. Siktirdi. Deniz de diğer taraftaydı aynı anda ateş ettik Allah'tan susturucular takılıydı. Hepsi yere yıkıldıktan sonra yavaşça önünde durdukları odaya girdim. Tam kapının içindeyken Deniz'in çığlığı yankılandı ve eş zamanlı olarak başıma geçirilen siyah şeyin çuval olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

..................
Bölüm sonuuu..

Gecenin İçindeki ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin