•OPISÓWKA•

112 7 0
                                    

•Molly•

Siedzieliśmy na kanapie u James'a w tle leciał jakiś film chociaż nikt nie potrafił powiedzieć jaki. Ja, Lily i Mary leżałyśmy na kanapie. Marlene gdzies wyszła, a James, Peter, Syriusz i Remus siedzieli na ziemi opierając się o kanapę.

Była to nasza tradycja, noc po przyjechaniu z Hogwartu spaliśmy u Jamesa.

Zaczęło sie na chyba 2 roku kiedy ja siedziałam w domu bruneta czekając na rodziców.

Usłyszeliśmy pukanie do drzwi więc jako ciekawskie dzieci od razu do nich pobiegliśmy.

W drzwiach stał zaplakany Syriusz.

Mama James'a pozwoliła żeby u nich przenocował więc żeby było zabawniej zadzwoniliśmy po resztę.

Dowiedzielismy sie dużo rzeczy i tak głównie ukształtowała się nasza grupka.

Ja czekałam dalej na rodziców.

Nie przyjechali.

Zaczeli życie bez córki.

Ja i James zaczeliśmy zachowywać się jak rodzeństwo ,a Effie była dla mnie jak mama.

-Parker -usłyszałam głos Syriusza i od razu otrząsnęłam sie z transu

-Tak?- powiedziałam lekko łamiącym się głosem.

-Ucichłaś trochę nam

-Wiesz nie ma jak nasza nocka bez płaczu- zaśmiałam się mało przekonująco ,a James i Lily odrazu mnie przytulili.

-EJ MAM POMYSŁ!- krzyknął nagle James co wszystkich rozbawiło.

-Jaki?- zapytali się wszyscy chórem

-Pojedziemy na wakacje. Takie duże! Zabierzemy wszystkich razem z bratem Syriusza i jego znajomymi- powiedział zadowolony ze swojego pomysłu.

-Nie sądzę- chciał coś powiedzieć Black ,ale przerwała mu Mary która przez większość czas siedziała cicho.

-Takk!- krzyknęła- Integracja.

Pokiwałam głową na potwierdzenie.

Wszyscy byli zachwyceni pomysłem.

Oprócz Syriusza

-Pojadę z wami jak Molly zrobi się na niebiesko!- krzyknął wiedząc że tego nie zrobię bo zbyt kocham swoje włosy

Jednak ja i James spojrzeliśmy na siebie naszym ulubionym wzrokiem mówiącym „ja nie mam psychy?!"

-Masz dalej te farby w walizce?-zapytał się James

-Oczywiście- powiedziałam i pobiegłam do swojego pokoju. I wróciłam z 5 opakowaniami farb do włosów.

-To jaki mówiłeś kolor Syri?- zapytałam przesłodzonym głosem.

-Zabije was- powiedział a wszyscy udaliśmy się do łazienki.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><

Blue era?

Jak się podoba mój styl pisania?
Podoba wam się historia Molly. Jeszcze cała nie jest odkryta ale wiecie już trochę o tej tajemniczej postaci.

Do zobaczenia ^^

Instagram•HuncwociOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz