Medya-Jony (Титры)
Jimin'in bakış açısı
"Bu boşanmanın olmasını gerçekten istiyor musun?" Jungkook odaya girdikten sonra yatağın yanında otururken, uzun bir iş gününün ardından biraz yorgun görünerek boynundaki kravatı gevşetmesini izledim.
Ben de çalışıyordum, durumumuz farklı olsaydı boynuna masaj yapardım.
Eğer birbirimizden boşanmaktan bahsetmiyor olsaydık .
"Evet." Jungkook ayrı uyumaya karar verdikten sonra yatak odasına getirdiğim çalışma sandalyeme oturdu ve cevabındaki tereddütsüzlük kalbimi parçaladı, acımasızca kanadı.Neyin yanlış gittiğini bilmiyordum.
Ama Jungkook bir gün sekreterini her geçen gün daha çok sevmeye başlayınca bana olan sevgisini kaybettiğini söyledi.
Ondan işe ara vermesini isteyerek ilişkimizi düzeltmeye çalıştım ama Jungkook söz konusu sekreterinden uzak kalma fikrinden hoşlanmadığı için bunu reddetti.
Onu hâlâ seviyordum ama o aynı şeyleri hissetmiyordu.
Onu kalmaya zorlayamazdım.
Kalbi değiştiğinde değil.
Ama iyi olan şey şuydu ki dürüstlüğü değişmedi.Bana karşı dürüsttü, hile yapmadı ya da arkamdan hiçbir şey yapmadı ve bu benim çok hayran olduğum bir özellikti.
Karşımda oturan bu adamı sevmemin sebeplerinden biri de bu.
Onunla evlenmeyi kabul etmemin birçok nedeninden biri.
Ama bu evlilik, ben kabul ettiğim anda sona eriyordu.
"Pekala, ama bu tek şartı yerine getirmene ihtiyacım var ve seni serbest bırakacağım," diye titrek bir şekilde mırıldandım, ona bu konuyu sormak için kendimi toparladım.
Bunu Jungkook'a sormak istiyordum ama hep tereddüt ediyordum, bu da bunu kendime daha uzun süre saklamama neden oluyordu.
"Nedir?" diye sordu, ona tutunamayacağımı anlayınca gözlerinde bir rahatlama parıltısı görüldü, ancak sorusunu yanıtladığımda çok geçmeden değişti.
"Beni hamile bırak"
"Ne?" Kaşlarını çattı ve parmaklarımı kucağımda yumruk haline getirdiğimde pantolonumu buruşturdum ama Jungkook'un ne kadar şaşkın olduğuna rağmen geri adım atmadım.
"Kendi bebeğimin olmasını istiyorum. Benim de bir kocam var, neden olmasın?" Sandalyeden kalkmış olan Jungkook'u görmek için başını kaldırdığında, Jungkook odada dolaşmaya başlarken artık öfkeli görünüyordu.
"Şaka yapıyorsun," diye mırıldandı saçını tutarken, ben de dişlerimi sıktım, ayağa kalktım ve onun ileri geri dönmesini engelledim.
"Şaka yapmıyorum." Onun önünde durup ellerimi onun giysili göğsüne koyan Jungkook her iki bileğimi de kavradı ve çok sert tuttuğunda ürktüm.
"Kahretsin, Jimin. Bu hiç komik değil" diye küfretti, çenesini kastı, kara gözleri benimkilere baktı ama ben sözlerimden geri dönmeyecektim.
Bu benim kararım.
"Senden bize destek olmanı istemeyeceğim, işim olduğu sürece bunu kendi başıma yapabilirim. Beni hamile bırak, çocuk senin onun babası olduğunu asla bilmesin."
"Baba," Bakışlarına karşılık verdim ve gitmesine izin verme şartımın yerine getirilmesini talep ettim.
Önemsiz davrandığımı biliyordum ama Jungkook'la tanışmadan önce bile çocuk sahibi olmak benim hayalimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma |JİKOOK
Fanfiction"Bu boşanmanın olmasını gerçekten istiyor musun?" Jungkook odaya girdikten sonra yatağın yanında otururken, uzun bir iş gününün ardından biraz yorgun görünerek boynundaki kravatı gevşetmesini izledim. "Evet." Jungkook ayrı uyumaya karar verdikten so...