Merhaba her gün yeni bölüm yayınlamaya karar verdim bir an önce bitsin bu fic 🙂💜
Jimin'in bakış açısı
"Jiminie! Sana gelecekte daha sık karşılaşacağımızı söylemiştim ve gelecek şimdidir, haha!"
Seokjin hâlâ kapımızın önündeyken yüksek sesle güldü ve ben de kenara çekilip onu içeri davet ederken onun beklenmedik parlak kişiliğine kıkırdadım.
"Dr. Kim, evimize hoş geldiniz!"
"Oh, istersen bana Seokjin hyung, Jin hyung ya da dünya çapında yakışıklı hyung de, umurumda değil."
"Dünya çapında yakışıklı hyung mu?
Ama sen de güzelsin."Biraz kaşlarımı çatarken düşünüyormuş gibi yaptım, Seokjin de benimle birlikte giderken güldü."O halde bana güzel hyung de, sonuçta yeni bir isme ihtiyacım var."
Ayakkabılarını dolabın içine yerleştirdikten sonra göz kırptı, bacaklarından birini kaldırıp tuhaf bir poz verirken parmaklarıyla beni işaret etti.
Beyaz önlüğünü çıkarırken ne kadar kaygısız olduğuna gülerek Seokjin'e oturma odasının yolunu gösterdikten sonra mutfağa gittim.
Ancak o da arkamdan takip etti ve kolunu sıvayıp çekmeceden bir bıçak çıkarıp hemen sebzeleri doğramaya başlamasına şaşırdım.
"S-Seokjin hyung, bunu yapacağım! Seni bir akşam yemeğine davet ettik, yani sen bizim misafirimizsin."
Çılgınca uzun boylu erkeğe doğru yürüyen Seokjin, bunu söylediğinde fikrini bile dile getiremedi.İlk önce Yoongi'nin sesi ortaya çıktı.
"Bırak onu. Dinlenmesi gereken kişi sensin, Jimin. Git biraz atıştırmalık falan ye. Bugün akşam yemeğinden biz sorumlu olacağız." iki önlük alıp birini Seokjin'e uzatarak mutfağa girdi. diğeri bıçağı bıraktı ve eşyayı düzgün bir şekilde giydi.
"Evet, doktorunuz olarak size bugün elma yemenizi emrediyorum! O yüzden yemek yapmamalısınız, sadece yemeniz yeterli, tamam mı?" Seokjin talimat verirken bana karşı sertmiş gibi davrandı ve ben onun ne kadar şakacı olduğuna güldüm.
"Tamam, teşekkürler Seokjin hyung, Yoongi hyung""Bir şey değil tatlım. Aman Tanrım, ben de Joonie'nin seninle tanışmasını istiyorum ama meşgul olduğunu söyledi." Seokjin telefonunu çıkarıp hemen yazmaya başladı ve ben de konuşmamızı dinleyen Yoongi'ye döndüm.
"Joonie?"
"Namjoon. Kim Namjoon onun kocası. Onu tanımalısın." diye omuz silkti, bu haber onun için yeni değildi ve ben kaşlarımı çattım.
Kim Namjoon'u tanıyor muyum?
Kim Namjoon'u mu?
"Namjoon...Kim Namjoon?!""Ah, Yoongi senin Joonie'nin şirketinde çalıştığını söylemişti. Onunla hiç çalıştın mı Jimin?"
Yurtdışındaki şubemizden yeni dönen CEO.
O, herkesin aşık olduğu ideal bir erkeğin simgesiydi.
Evli olduğunu biliyordum ama Seokjin'le mi?!
"Vay canına, Bay Kim'in kocası Dr. Kim? Vay be, aman tanrım" diye mırıldanıyordum, yan yana konulurlarsa ne kadar mükemmel olacaklarını hayal etmeye çalışırken kendi kendime mırıldanıyordum ve Seokjin'in sorusuna cevap vermeyi unutmuştum.
"Onu kaybettik, artık yemek pişirmeye devam et hyung." Yoongi beni terk etti ve Seokjin yemek pişirmeye başlarken ben hâlâ bu haber karşısında şoktaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanma |JİKOOK
Fanfiction"Bu boşanmanın olmasını gerçekten istiyor musun?" Jungkook odaya girdikten sonra yatağın yanında otururken, uzun bir iş gününün ardından biraz yorgun görünerek boynundaki kravatı gevşetmesini izledim. "Evet." Jungkook ayrı uyumaya karar verdikten so...