2 Bölüm

219 22 10
                                    

Jimin'in bakış açısı

Jungkook'la geçirdiğim birkaç gecenin ardından Jeon'un aile doktoru bana hamile olduğumu duyurdu ve dürüst olmak gerekirse, bundan sonra ne olacağını bildiğim için mutluluk hissi her zaman üzüntüyle iç içe geçmişti.

Bu haberi almamız sadece bir ay sürdü ve hamileliğim onaylanır onaylanmaz, Jungkook beni kayınvalideme belge imzaladığımız haberini vermek için ailesinin evine getirdi.

Jungkook'un ebeveynleri dehşete düşmüştü ama hiçbir şeyin oğullarının onun istediğini istemesine engel olamayacağını biliyorlardı, bu yüzden sadece kabul edebilirlerdi.Bayan Jeon, Jeon'un malikanesinde varlığımın her zaman memnuniyetle karşılanacağını söylerken bana sımsıkı sarıldı, Bay Jeon ise sadece fotoğraflarla da olsa torununu bir gün görmek istediğini söyledi.

Her ikisi de bana sonuna kadar çok tatlı davrandılar ama oğullarıyla ilişkim kesildikten sonra onlarla tekrar tanışıp tanışamayacağımı bilmiyordum.

Jungkook'a çocuğun gerçek babasının kim olduğunu hiçbir zaman bilemeyeceğini söylediğimden bahsetmiyorum bile.



Hoseok haberi duyduktan sonra isteyerek yardım teklif ettiğinde eşyalarımı evden çıkarmak o kadar da zor değildi.O benim için bir kardeş gibiydi, memleketimize çok uzak olduklarında annemle babamın yerine benimle ilgileniyordu.

Annem ve babam beni aradılar ve hamileliğim boyunca geri gelip kendileriyle yaşamamı istediler ama ben bunu reddettim ve bunun yerine Hoseok'un arkadaşından bir oda kiralamayı tercih ettim. Şirketimizin Busan'daki şubesine transfer edilen kişilerin sayısı.

Min Yoongi yeni evime alışmam için bana yardım edecek kadar nazik davrandı ve böylece üç ay daha geçti.

"Jimin, suşi yemeye ne dersin?Bugün? Balık ve diğer deniz ürünleri sana uygun mu?" Ev arkadaşım girme iznimi aldıktan sonra başını odama baktı ve ben de bakışlarımı masamdaki dizüstü bilgisayardan uzaklaştırırken gülümsedim.

Hoseok'a göre durumum iyileşene kadar evden çalışmama izin verildi, sabah bulantılarım ve hamileliğin erken dönemlerindeki tüm yan etkiler neredeyse sıfıra inmişti ve şirketin benim gibi hamile çalışanlar için sahip olduğu esneklik için minnettardım.

Hoseok beni, durumumu yakından takip etmek için Yoongi'yi kullanıyordu, sadece işe gitmek için iyiymiş gibi davranma fikrini, yakınının bu kadar sıkı gözetimi altına alınmamı unutmaya zorluyordu beni.

Min Yoongi kartal gözlü bir adamdı.
Evin içindeki her hareketimi sessizce izledi ve biraz boğucu olsa da, ilgilenilmek iyi hissettirdi.

Niyetinin iyi olduğunu ve doktor olduğu için bunun onun mesleki alışkanlığı olduğunu biliyordum.

"Hyung, yemek paletini benimkiyle eşleştirmene gerek yok, tuhaf olmaya başlıyorum ve yemek seçimim yüzünden seni iğrendirebilirim." Yoongi betaya gülümseyerek omzunu silkti, benim tavrımı umursamadı. yiyecek seçimi.

"Seçici bir yiyici değilim, neredeyse yerimne kadar seçici görünsem de," demesi beni kıkırdattı ve saati görünce durmaya karar verdim.

Zaten öğle yemeği saati.

"Her zaman huysuz bir kediye benziyorsun hyung, ama senin yerinde olsaydım ben de öyle olurdum. Hiç uyudun mu?" diye sordum ve doktor başını salladı.

"İyi uyudum, yaklaşık beş saat mi?" Muhtemelen yemek dağıtım uygulamasına bakmak için telefonunda gezindi ve ben de telefonuna bakmak için yanına gittim.

"Bugün suşi yemeyi umursamıyorum, sen konuyu açtığına göre aslında canım biraz wasabi çekiyor." Yeşil macun düşüncesiyle ağzımın sulandığını hissettim.ve Yoongi tepkime bakarak gülümsedi.

Sadece üç ay sonra Yoongi'nin yanında rahat hissetmenin bu kadar kolay olması şaşırtıcıydı.

Az konuşan, birbirimizle çok az konuşmamızı sağlayan bir adamdı ve bu yüzden de soğuk görünüyordu ama muhtemelen davranışları onun sıcak kalpli bir insan olduğunu anında anlamamı sağladı.

O iyi bir adam.

"Hala çok işin var mı?" Başını dizüstü bilgisayara doğru eğerek sordu ve ben de başımı salladım.

"Hayır, bugün yarım gün izin alıyorum. Kontrol randevumu hatırlıyorum hyung. Gerçektengüvenmiyor, öyle mi?" Yaşlı erkeğe somurtup kollarımı göğsümün önünde kavuşturan Yoongi, saçımı karıştırırken yumuşak bir şekilde kıkırdadı.

"Hiçbir şey söylemedim. Öğle yemeğinden sonra ben de vardiyam için hastaneye döneceğim, benimle gelmek ister misin?" Çalıştığı hastanenin, hamileliğimle ilgili aylık kontrolüm için gitmeyi tercih ettiğim hastaneyle aynı olmasını önerdi.

Yoongi'yi bana tanıtırken öneride bulunan kişi Hoseok'tu ve ben de kabul ettim, çünkü burası aynı zamanda Jeon'un şirketinde çalışan çalışanlar için bir panel hastaneydi.

"Tabii ki taksiye binebilirim

5daha sonrasında. Teşekkürler hyung" erkeğe gülümseyerek, Yoongi başını salladı ve siparişi bitirir bitirmez telefonunu kilitledi.

"Sorun değil, sonuçta aynı yöne gidiyoruz. Ben duş alacağım, yemek geldiğinde alabilir misin?" Odasına doğru ilerledi ama benden kapıyı açmamı isterken durdu, ben de tereddüt etmeden isteyerek başımı salladım.

"Elbette. Bir koku almama şaşmamalı, henüz duş almamışsın hyung!" Betayla dalga geçerken Yoongi önünü dönüp bana eğlenmemiş bir yüzle baktığında güldüm.

Çok tatlı bir şekilde gücenmişti.

"Hey, gelmeden önce banyo yaptım

Bu sabah evdeydim ve uyumadan önce bir kez daha duş aldım" diyerek kendimi savunarak odamdan çıkmadan önce biraz daha güldüm.

"Şaka yapıyorum hyung. Git ve kendini tazele, bugün yine gece vardiyan var, değil mi?" Odamın kapısını arkamdan kapatarak oturma odasına doğru ilerledim. Yoongi küçük bir 'evet' mırıldanmadan önce içini çekti ve odasına doğru ilerlemeye devam etti.









Bu bölümde Jungkook yok ilerki bölümlerde olucak. kısa oldu biraz ama bende ilham perileri gelmiyo.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Boşanma |JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin