3. Bölüm

18 2 4
                                    

Taehyung'un, Bangtan'a katılmaktaki tek amacı kız kardeşini kurtarmaktı. Ama başaramamıştı. Artık eskisi kadar düşünmüyordu Eunjin'in travmatik ölümünü. Bangtan ona iyi gelmişti. Şimdi bu altı adamı kardeşleri ve abileri olarak görüyordu.

Jimin: Hyung, biz şimdi ne yapacağız?

Namjoon: Aklımda bir iş var ama plan yapmamız gerek diye söylememiştim daha.

Seokjin: İş ne?

Namjoon: BigHit bankasını soymak.

Bu büyük bir işti. Bütün üyeler bir süre sessiz kaldı.

Jungkook: Ben bir plan yaptım.

Namjoon: Anlat.

Jungkook: Şimdi, BigHit'in güvenlik sayısı az. Yoongi ve Seokjin hyunglar güvenliklerle ilgilenir. Ben bankanın sistemine girerim, nakit parayı Taehyung ile alırız. Hoseok hyung da nöbet tutar. İşimiz bitince de çıkarız.

Taehyung: Aferin bebeğim!

Namjoon: İyi aslında. Ama BigHit'in güvenlik duvarını aşabilecek misin Jungkook?

Jungkook: Benden şüphe mi ediyorsun? Aşk olsun...

Namjoon: Tamam tamam şımarma hemen.

Namjoon, uzanıp Jungkook'un kafasına hafifçe vurdu ve ikisi de güldü. Jungkook'un bilgisayar konusunda üstün bir yeteneği vardı. Hacker denebilecek kadar.

Hoseok: O zaman, yeni plan bu?

Namjoon: Hee, bu.

Yoongi ıslık çaldı ve bir iki kez el çıprtı.

Yoongi: Özledim bu işleri he! Sonunda sahneye dönüyoruz.

⬤⬤⬤⬤⬤

Bang: Kafayı yiyeceğim, iki haftadır nasıl hiçbir şey yapmazlar!

Seungmin: Hyung, tamam sakin olur musun?

Hyunjin: Gerçekten Bang Chan, sakin ol biraz. Bangtan hapisten kaçtığından beri baban ölmüş gibi davranıyorsun. İyi misin sen?

Bang: Değilim!

Bang Chan birden bağırınca herkes irkildi. Kısa bir süre sessiz kaldılar.

Hyunjin: Bang Chan, ben...

Bang: Özür dilerim, bir an kendime hakim olamadım.

Hyunjin: Özür dilemesi gereken benim. Babanı sana hatırlatmamalıydım.

Bang: Özür dilemene gerek yok, Hyunjin. Lütfen.

Bir süre daha sessiz kaldılar.

Felix: Bangtan ne zaman harekete geçer sizce?

Hyunjin: Yakındır ya.

Jeongin: Bence, iki hafta suları sakinleştirdikten sonra köpekbalığı gibi saldıracaklar.

Changbin: Bangtan hep öyle yapmıyor mu zaten?

Jeongin: Evet!

Stray Kids kendi aralarında tartışmaya, Chan da düşünceli bir şekilde pencereden dışarıyı seyretmeye devam etti...


Suçumu Örtsene (BTSxSKZ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin