Sziasztok szeretnék be mutatkozni a nevem: Naomi Listing! 19 éves vagyok most végeztem az egyetemen Los Angelesben! Sikeres modell is vagyok, nem mellesleg Georg Listing húga vagyok! Imádom a batyamat ő is nagyon sikeres a zene iparban. Van egy bandája a Tokio Hotel. Imádom a bandát, de egyedül Tom Kaulitzot nem tudom hova tenni egyszerűen. Már gyerek korunkban nagyon furcsán viselkedett velem egyfolytában piszkalt az alakom miatt. Most, hogy el telt majd 11 év meg valtoztam mint külsőleg mint belsőleg is. Most jövök haza végleg Lipcsebe a bátyám nem tudja, hogy jövök, de én tudom hogy most jelen pillanatban nincs koncertjük. 2009 juniust írunk, tombol a nyár. Remélem, hogy jó nyaram lesz itt. Imádom a motorokat és a kocsikat is, ezért amint landol a gépem elmegyek egy motor kereskedesbe motort venni. Majd a csomagjaimat Georg házához vitetem.
Leszaltam a gépről és oda mentem az információhoz majd szóltam, hogy a csomagjaimat erre a címre vigyék!
Meg köszöntem és ke intettem egy taxit és már mentem is motort venni. Nem kérdezem meg Georgot róla mert úgy is nemet mondott volna, szóval inkább megkerultem. Be értem a szalonba és megakadt a szemem egy gyönyörű motron. Azonnal le papiroztuk és már vihettem is, felvettem a bukosisakomat és már szaguldottam is vele Georghoz.Ezt a motort vette Naomi
Eközben Gergnal és a fiuknal:
Tom: Georg mikor jön Naomi?
Georg: Nem tudom pontosan de lehet jövő héten miért?
Tom: Semmi csak megkérdeztem!
Néztem a TV-ben a kanapén ülve valami oltári nagy faszságot amikor Georg haza előtt hallottam egy motor hangot. Gondoltam megyek megnézem, hogy ki az. Nem ismertem a csajt de amikor le vette a sisakot nem tudtam nem nézni olyan gyönyörű volt, egyszerűen tökéletes. Majd meg indult felém, nagyon ismerős volt csak nem tudtam, hogy honnan. Na Tom vessd be a csab erőd!
Tom: Hello szépség! Segithetek?
Naomi: Szia Tom! Semmit nem valtoztal azt látom! Georg itt van?
Tom: Itt igen, de te ki vagy? Honnan ismersz?
Naomi: Tom! Komolyan ilyen rövid az agyad? Naomi Listing vagyok Georg húga!
Tom: Az nem lehet! Te nem lehetsz ő, az kizárt dolog!
Tomot félbe szakította Georg!Georg: Szia hugi! Azt hittem, hogy a jövő héten jössz! Miért nem szoltal?
Naomi: meglepi tesó!
Georg: Várj hugi mi ez a ruha rajtad! Te motort Vettel? Normális vagy hugi? Tudod nagyon jól, hogy nem engedem, hogy motorozz! Veszélyes!
Jajj Georg ne izelj már légyszi! Tudod, hogy imádom! Légyszi ne haragudj batyo!- Na jó hugi gyere beljebb!
- Mi van Tom oda fagytal?
- Mi ja nem megyek!
Be mentünk a házba Tom meg mindig bámult engem és egy kicsit idegesitett már!
Tom! Meg tenned, hogy nem bámulsz ennyire!
- Bocsánat, ne haragudj csak nagyon meg valtoztal, dogosebb lettél. Ez nekem új és szemre valobb!Hohó lassits kaszanova, neked is új a kulsod és jól is áll! Bár a csajozós stílusod meg maradt!
- Mivel toltotted a napjaidat Los Angelesben?
- Le diplomaztam és közben híres modell lettem!
Szerepeltem különböző magazinokban mint pl: playboy meg ilyesmit.
Tomnak tagra nyíltak a pupillai.
- Komolyan Naomi, ez fantasztikus és melyik számban?
2009 es számában, most pedig haza jöttem végleg!
- Na hugi mi a helyzet?
Semmi Georg örülök, hogy végleg haza jöttem! De a többiek merre vannak?
- Bill és Gustav a baratnojuknel vannak, majd csak este jönnek, de biztosan örülnek majd neked!
Remélem is, de Tom veled mi van ugyan úgy falod a nőket ahogy eddig?
- Ezt meg honnan tudod Naomi?
Van egy bátyám Georg és szoktam vele beszélni erről - arról.
- Ezt jó tudni kösz Georg nagyon rendes vagy tényleg!
- Tom most mi bajod? Csak az igazat mondtam!
- Mindegy nem számít, most megyek újságot venni!
- Milyen újságot?
- a 2009 es Playboy magazint es Naomi aláírja nekem!
Jó legyen alairom neked Tom.
Tom el ment én egyedül maradtam Georgal.
Na bátyám hol lesz a szobam?
- Gyere meg mutatom!
Követtem Georgot majd egy hatalmas szobahoz értünk, aminek a falai fehérek voltak és fekete bútorok voltak benne és egy hatalmas francia agy! Majd egy hatalmas fürdő és benne wc-vel! Ez csodálatos Georg nagyon köszönöm neked, hogy itt lakhatok!
- Ne nekem koszond! Hanem az ikreknek! Közösen lakunk ebben a nagy házban!
Ooo akkor majd nekik is meg köszönöm! Meg mutatta ki hol alszik velem szemben Tom szobája volt, mondhatom csodás egy picivel arebb
Bill szobája majd mellette Gustave és meg odébb George!
Majd meg mutatta a ház többi részét is ez csodálatos Georg! Nagyon tetszik a ház!
- örülök hugi!
Közben vissza ért Tom le ült a konyhába a barszekbe én pedig vele szembe! Nagyon köszönöm Tom, hogy itt lakhatok veletek! Megszerezted az újságot?- Hát igazán nincs mit Naomi! Igen meg úgyhogy meg is keresem rólad a képet!
Nyugodtan Tom, de segítek fehérneműs kép lesz! Láttam Tom arcát, hogy meg találta majd fel nézett rám és vissza az újságra! Majd el kezdte mozgatni az ajak pirciengjet!- Naomi ez te vagy? Ilyen dögös lettél?
Alairod nekem légyszi!!
Igen Tom én vagyok! Köszi aranyos vagy! És mit írják?- Tommy babynek szeretettel Naomitől!
Oké rendben akkor add oda és meg kapod!
- Köszönöm Naomi!
Igazán nincs mit Tom! Tessék meg is van! Oda adtam neki és mint egy kis gyereknek felcsillant a szeme. Csak mosolyogtam rajta. Bele néztem Tom szemébe és teljesen el vesztem a szemeibe. Kész labirintus a szeme, de mèg az arca és a hangja is csábító meg azok az ajkak! Naomi miket beszélsz vigyaznod kell vele! Meg a tesod legjobb barátja nem teheted felejtsd el! Térj észhez, majd el néztem oldalra mert ha tovább nézem Tom szemeit abból meg baj lehet! Kis idő el teltevel be toppant a két jó madár is..........Naomi Listing
Ez a storym 1 része remélem tetszik nektek majd hozom a kövit is puszi 💋💋💋💋💋💋😘😘😘