Figyelem ez a rész +18 as jeleneteket tartalmaz!!!!!!!!!!
Be vágva szobám ajtaját a taskamhoz mentem ki vettem e a cigimet majd ki ültem az erkélyre. Nyugodtan cigizgetek majd kopognak.
- ki az már?
- Tom vagyok Naomi bejohetek!
- Nem bánom gyere!
Kijött hozzam és le ült a másik székre majd ő is elővette a cigijet és ragyujtott. Én csak néztem őt pár percig majd gondolkodtam hogyan lehet Tom ennyire jó pasi istenem. Azt hiszem ebből baj lesz nem szabad érzelmeket taplalnom iránta Georg megöl mind a kettonket az biztos. Gondolataimbol Tom zokkentett ki
- Figyelj Naomi Georg csak védeni akar ahogy én is. Nem tudod milyen veszélyes dolog volt amit ma tettél. Akármi bajod eshetett volna ez már nem Los Angeles!
- Ajj Tom tudom basszus csak egy kicsit ki akartam kapcsolódni nem akartam bajt csinálni. Fura egy kicsit most nekem ez a helyzet megszoktam
Hogy egyedül vagyok és azt csinálok amit akarok lehet egy kis idő kell amire hozzá szokok ehez az egészhez.- Elhiszem de mi azért vagyunk itt hogy ebben segítsünk neked. Nekem el mondhatsz bármit ha bármi bajod van. Vagy csak beszélgetni szeretnél valakivel én itt leszek.
- Köszönöm Tom ez nagyon kedves tőled.
Közben már fel álltam a székről és bámultam a kertet, majd Tom mellém lépett. Egy kósza szellő megfujta a hajamat majd láttam Tomon hogy engem bámul.
- Tom már mondtam nem illik ennyire bámulni tudod.
Tom maga felé fordított melyen a szemembe nézett.- Tudod Naomi amióta megerkeztel valamit ki valtottal belőlem, nem tudom magam sem hogy mi ez az érzés. Annyit viszont tudok hogy a közelemben akarlak tudni. Annyira gyönyörű vagy és be vallom ebben a ruhában nagyon dögös. Bomba alakod van Naomi teljesen meg babonaztal és az őrületbe kergetsz!
- Tom köszönöm a bokot de te is tudod hogy a bátyám megolne bennünket nem szabad közel kerulnom hozzád. Bár mennyire is szeretnem hogy mellettem legyél Georg nem fogja engedni. Bennem is megváltozott valami irantad próbáltam el hesegetni a gondolatokat de még mindig a fejemben van.
Tom egyre közelebb jött hozzám már az orrunk összeért a labaim el kezdtek remegni. Tom a kezét az arcomra tette és végig simitotta a gyengéd és eres kezével.
- Tom kérlek ne csináld ezt velem, tudod hogy ne..
Tom az ajkaimra tapadt a labaim remegtek a testem forrt a szívem duborgott egyszerűen nem tudtam hogy most mi történik. De nem is érdekelt semmi csak az hogy vissza fogom csókolni mert már nem birom. Bocsáss meg Georg de akarom Tomot. A kezeimmel át kulcsok Tamás a nyakát majd vissza csokoltam. Mire hevesen kezdtem el csókolni méz édes ajkait. Később már a nyelvunkel tancoltunk egymás szájába, nem bírtam ki el kezdtem le venni Tomrol a felsojet ezzel megszakítva szenvedélyes és vad csokunkat majd megfogta gyengéden a nyakamat és magához húzott és újra csokoloztunk majd felkapott és be vitt az erkélyről egyenesen az ágyhoz. Le tett az agy elé és lehúzta a ruhák cipzarjat majd lehúzta rólam csak egy bugyi volt rajtam majd Tom le döntött az agyra és felém mászott. Ismét csokoloztunk Tom le vette a gatyait és ugyan úgy felettem volt. Annyira jól csokol istenem érezni akarom hogy vele milyen. El kezdte a nyakamat csokolgatni én csak nyogtem majd haladt egyre lejebb majd el ért a puncimhoz és el kezdte erőteljesen nyalni közben a szamat befogták hogy ne nyogjek akkorát ami majd el adja a házat is. Belém dugta két ujját és járatta bennem elég rendesen éreztem hogy egy brutális orgazmus van készülőben, de Tom egyből belém vágta magát sikitani akartam de Tom az ajkaimra tapadt úgyhogy bele nyogtem a csokunkba. Tommal egyszerre mentünk el kidőlt mellém lihegve.
- Nagyon jó volt Tom élveztem minden percet!
- Ahogy én is élveztem, nagyon bomba a tested meztelenül Naomi!
- Te sem vagy rossz pasi! Tom ha meg kérlek itt alszol velem?
- Persze Naomi csak előbb oltozzunk fel mert ha be jön Georg és így lát minket megol az biztos!
- Igazad van Tom! Akkor oltozzunk fel!
Hamar feloltoztunk és már vissza is fekudtunk.
- Jó éjt Tom!
- Jó éjt Naomi!
Tom mellkasahoz bujtam és úgy aludtam el.
Másnap reggel 8 óra körül járhatott az idő mikor Tom felébredt. Naomi békésen szuszogott a mellkasán a haja ki bontva a keze Tom derekat karolta. Tom elkezdte Naomi hajat simogatni és gyönyörködni a lányba. Arra gondol, hogy talán miatta megtudna változni, de ott van Georg valahogyan meg kéne győznie, hogy tényleg csak a húga kell neki. De most nem tudhatta meg, hogy lefeküdt a húgával mert mind a kettejüket el asna az udvaron szóval egyenlőre titok marad. Naomi közben ebredezni kezdett Tom karjaiban, majd ki nyitotta a szemét.
- Jó reggelt Tom! Jól aludtal?
- Jó reggelt Naomi! Igen nagyon jól!
- Nem maradhatnank így egésznap?
- Én benne lennék csak probalnunk kell a bandával.
Megszakítva a beszélgetést lepteket hallottunk, majd Georg lépett be a szobámba. Amikor meglátta hogy Tomon fekszek a szemei szikraztak.
- Mi a fasz hugi mit keres nálad Tom? Dugtatok?
- Georg nyugi meg kértem Tomot hogy maradjon itt velem mert az éjjel bejött hozzám beszélgetni. Elég késő volt már és meg kértem hogy aludjon nálam ennyi történt.
- Így van Georg ahogy Naomi mondja megígértem neki hogy segitek neki beilleszkedni mert szokatlan neki hogy nem egyedül van egy házban.
- Bátyám ne haragudj rám a tnap este miatt tudom hogy feltesz csak egy kicsit bulizni akartam tudtam hogy egyedül úgysem engedtél volna el. Éppen ezért surrantam ki de aztán észre vettem hogy valaki felébredt a házba és elbujtam egy fa mögé. Azt hittem hogy Te vagy de kiderült hogy Tom volt az. Tom jött utanam a Discoba és tudom hogy Te kulted mert aggódtal!
- Hugi megbocsajtok de viszont Tomot nem én küldtem utánad. Csak be mentem a szabadba és láttam hogy üres a szobad és ekkor mérges lettem mert tudtam hogy el mentél bulizni.
- Figyelj bátyám szeretném ha megengedned nekem azt hogy megismerjem Tomot közelebbről!
- Ajj Naomi tudod hogy Tom a legjobb haverom. Ne értsd félre haver szeretlek imádlak de tudom milyen vagy a nőkkel.
- Ugyan már tesó ne csináld ezt Naomi t soha nem akarnam megbántani. Fontos nekem Georg vigyázzni szeretnék rá! Kérlek Georg, ha megbantanam szetverhetsz!
- Legyen tesó de vigyázz a hugomra mert ha nem tényleg ki nyirlak
Abban a pillanatban ahogy bátyám ki mondta hogy ismerkedhetek Tommal a nyakába ugrottam és szana szét pusziltam az arcát. Majd kisétált a szobámból az ajtót becsukva maga mögött.
- Szóval Tom nem a bátyám küldött utánam. Akkor miért jottel utánam?
- Naomi mert fontos vagy nekem, nem akralak el engedni téged soha. Magamnak akarlak , az életemet veled akarom le élni gyereket akarok tőled!
- Azta Tom most megleptel, figyelj ismerjük meg egymást menjünk el randizni. Meg nekem idő kell Tom hogy megtudjak benned bízni!
- Legyen így Naomi bizonyítani fogok ígérem neked! Megcsokolhatlak?
- Igen meg!
Ajkaimra tapadt Tom olyan finom és szikrázó volt a csokunk hogy kirázott a hideg. Majd el váltak ajkaink be mentem a fürdőbe meg mosakodni majd ki mentem és mondta Tom hogy át megy a szobájába és osszekeszul.... ...