7.resz

82 4 6
                                    

Most ugorni fogunk az időben, pár hónap telt el mióta Naomit el rabolta Gery a fiúk egy percet sem pihentek minden nap minden percében kerestek. De Gery minden héten változtatta rejtek helyet így eléggé megnehezíti a fiúk dolgát. Georg már kezdi feladni a reményt, hogy valaha is viszont fogja látni szeretett húgát. Egy nap arra ébred Georg, hogy hívják, kapott egy fülest, hogy Gery Tokyoba tartózkodik de azt nem tudják megmondani, hogy hol. Georg nak sem kellett több felverte az egész házat.

- Fiúk mindenki nappaliba most! * Kiáltotta Georg*!

A fiúk egyből ki ugrottak az ágyból és úgy rohantak le a lépcsőn mintha az életük múlt volna rajta.

- Na mondjad már Georg miért kellett fel kell tenni minket reggel 7 kor?! * kérdezte duzzogva Bill*.

- Azért Bill mert most jött egy hívás, hogy Gery Tokyoban van!

- Akkor ezek szerint meg lesz végre Naomi?! *kérdezte izgatottan Tom*!?

- Remélem Tom, hogy igen és végre helyére kerül minden. Na de most menjünk gyorsan pakolni 2 óra múlva indul a repülő!

Mindenki azonnal fel is rohant a szobájába és el kezdtek pakolni. Nagyon gyorsan el repült az a 2 óra és most meglepő módon Billre sem kellett várni, el is indultak a fiúk a reptérre! Georg közben abban reménykedett, hogy a húgának nem esett baja! Ezzel a gondolattal szállt fel a gépre is, majd ott hagyva Lipcse forgatagat Tokyoba vettek az irányt.

Eközben Naominal:

Már több hónapja, hogy el rabolta Gery, állandóan váltogatják a helyeket és egyszer sem engedi ki Naomit a lakásból. Gery szokott neki ruhát, ételt, és női holmikat hozni , nem tudta a lány mikor láthatja újra bátyját Georgot és szerelmet Tomot. Gery el vitte a lányt magával Tokyoba itt szokott versenyezni és bevallotta Gery Naominak, hogy vannak neki kis kedvencei és ot is annak szánja. Naomi a kijelentesetol összerezent azt sem tudta, hogy most mi tevő legyen, nem akart a fiúknak a kis kedvence lenni meg akarta neki mondani, hogy nem lesz egy kurva, de múltból ki indulva jobbnak látta, ha engedelmeskedik neki. A fiú megragadta Naomi karját és le vitte a kocsihoz ami egy fodraszatba vitte, Gery megparancsolta neki, hogy változtassa meg a haja színét és hogy tegyen be kontaktlencsét is ha jót akar magának. Naomi eleget tett Gery parancsának, hogy ne legyen baja belőle. Ami után megvolt az át változtatás Naomit egyből haza vitte Gery de most nem valami kis lakás szerusegbe vitte, hanem egy palotába. Felvitte az emeletre Naomi elé egy hatalmas szoba tárult a mennyezet és a fal hófehér volt a jarolap szintén és a bútorok is. Gery mondta a lánynak, hogy este 10 kor lesz egy verseny ő fog mellette ülni úgyhogy dogosen kell kinéznie. Gery be vágta maga mögött az ajtót majd kulcsra zárta és el ment, Naomi érezte, hogy már nagyon éhes és hogy egyre gyengébb lesz. Nem tudta hova tenni ezt az egészet, kétségbe esve a Földre rogyott és csak zokogni tudott a lány. Majd egy kis idő múlva Gery visszatért meg fogta Naomit az ágyba dobta le tépte róla ruháit és magáévá tette a lányt akarta ellenére. Magára is hagyta Naomit amiutan végzet, Naomi teljesen megsemmisült a lelke tele fájdalommal szenvedéssel, de meg titkon reménykedett abban, hogy testvére és szerelme elfog jönni érte.

Eközben a fiuknal:

Landolt a fiúk gépe Tokyoban egy 5 órás út után a fiúk a régi helyükre vettek az irányt, majd ezután fel kellett hivniuk egy - két csajt, hogy fenntartsák a latszatott ami Tomnak nem nagyon tetszett mivel ő Naomit szereti! Ez megtörtént majd Georg szólt a fiúknak, hogy Gery ellen lesz az első verseny! Megkérte a fiúkat járjanak nyitott szemmel hat ha megpillantjak Naomit! Egyszerre bolintottak, hogy értették a feladatot amit mondott nekik Georg. Addig a fiúk is le dőltek pihenni amíg nem kezdődik a verseny.

Eközben Naominal:

Éppen a fürdőben tusolt Naomi amikor valaki bement hozzá kopogas nélkül. Nem lepődött meg hiszen Gery volt, Naomi nagyon ingerült volt a fiúra * mi a fenet akarsz meg tőlem? *.
Gerynek nem is kellett több oda ment a lányhoz és két hatalmas pofont adott neki * te velem így nem fogsz beszélni világos? Majd akkor kapsz enni ha ezt megtanultad*!
Naomi térdre rogyott Gery előtt és csak zokogott, majd ismét be vágódott az ajtó. * Istenem kérlek segits, hogy megtalajanak! *. Ezt a szót ki mondva Naomi el kezdett gondolkodni mi van ha a tesója már itt van és keresi nem szabad fel adnia harcolnia kell és ezt is fogja tenni. Ma este a versenyen keresnie kell valakit feltűnés nélkül akivel tud beszélni, hogy segítsen neki. Naomiban újra felcsillant a remény sugara neki állt készülődni, hogy tényleg szexi legyen fel akarta kelleteni az érdeklődését másoknak is ami ugye Naominak nem olyan nehéz hiszen modell volt meg gyönyörű lány is egyben. Egy pillanatra Naomi valami beszédet hall meg Gery és valami idegen között, de a bátya nevet kiszurte és már rohant is az asztalhoz írni egy kis üzenetet

Az üzenet Georgnak:

Drága bátyám Naomi vagyok én leszek Gery mellett az új lány! Taylor lesz az ál nevem! Annyit kerek, hogy mond azt legyek én a tetje ennek a versenynek! A többi a te dolgod bízok benned!

Szeret és ölel testvered Naomi!
U. I. : Mondd meg Tomnak, hogy szeretem!

A kis üzenet megírása végeztével Naomi a cicijehez bújtatta a kis üzenetet amit remélve át tud majd adni valamelyik fiúnak a bandából, hogy ne fogjon gyanút Gery. Majd Gery rá rontott a lányra és meg kérdezte tőle hogy már készen van e!? Ekkor Gery megfogta a lány karját és maga után húzta a sport kocsijához majd mondta neki mérgesen azonnal szálljon be. Naomi engedelmeskedett ismét a parancsnak, de remélte hogy már utoljára kell ezt tennie. Egy jó 15 perces út után megérkeztek a helyszínre, kezdetét vette Naomi hadjárata, hogy meglelje valahol az egyik fiút a tömegbe. Szercsere meglátta Bill aki láthatóan észre is vette Naomit........,...........

Ilyen lett Naomi

Ilyen lett Naomi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Naomi ruhája

Naomi ruhája

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Remélem tetszik ez a rész egy kicsit próbálok maffiat is bele vinni a dologba remélem nem gond! De ez csak pár részig lesz így utána visszatérnek a fiúk a jó oldalra és újra koncerteznek is majd!!!!! ❤❤❤❤❤ köszönöm a sok olvasást!!! Miatattok csinálnom, hogy legyen egy boldog pillanatotok ez nekem örömet szerez hogy ennyire szeretitek olvasni a storymat!!!! ❤❤❤❤ csoda szép napot nektek!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤ puszika 🥰🥰❤❤❤❤

Georg Listin hugaba szeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora