Tom át ment a szobájába osszekeszulni. Majd én is így tettem, megjöttek végre a ruháim is keresgélni kezdtem. Majd meg is talaltam a megfelelő öltözéket. Sminknek csak egy szempillaspiralt tettem fel így is dog meleg van. A hajamat is megcsináltam.
Naomi szettje
Naomi haja
Indultam is le a fiukhoz Tom ki kopte a narancslet amint rám pillantott. Majd a fiúk is csak neztek erre Georg megszólalt.
- Hugi ez nem túlzás egy kicsit? Nagyon ki van mindened!
- nem túlzás Georg melegem van és nyár!
- így igaz de még milyen jó hogy nyár van!
- Nyugi Tom tudjuk hogy élvezed a látványt!
- Hugi reggelizz meg mi pedig lassan el indulunk a probara!
- oké Georg! Tom utanna remélem hogy szabad vagy! El viszlek valahova.
- Persze hogy szabad vagyok Naomi! Oké majd sietek vissza.
- Rendben van, legyetek jók! Sziasztok!
- Szia Naomi!
Na végre hogy már el mentek, addig megnézem hogy kaptam e e mailt. És naná hogy kaptam meg pedig az exemtol Gerytol! Geryrol annyit kell tudni hogy 1 évvel ezelőtt voltam vele teljesen normális volt. De aztán el telt 1 hónap és valamiért agresszívan kezdett el viselkedni. Többször megvert ha rossz napja volt vagy ha éppen nem tettem a kedvére. Ezt meg maga a bátyám sem tudja hogy hányszor voltam kórházba amiatt a szemétlada miatt. Többször el törte vagy a kezem vagy a bordák. Meg mindig felek tőle miatta is jöttem vissza hát ha itt nem talál rám és békén hagy. De tévedtem a karieremet is ő tette tönkre. Vissza a jelenbe itt ülök a gépem előtt és remegő kézzel megnyitom az e-mailt.
E-mail Gerytol:
Gery: azt hitted hogy el bujhatsz elollem? Nagyon szép házban lakik a tesod és a barátaid! Figyellek Naomi!
Uram Isten most mi tevő legyek ha el megyek Tommal akkor őt is veszélybe sodrom ezzel. Gondoltam inkább el megyek a stúdióhoz beszélnem kell Georgal nagyon felek most itthon lenni egyedül. Ki is mentem a házból a motrom felé vettem az irányt és felszalltam rá. El is indultam a stúdióhoz majd valaki szándékosan le akart szorítani az útról. Próbáltam vissza menni az útra de motort valami kavics meg dobta és így le repultem a motorrol. A bukó sisakom ketté nyílt és nem tudtam meg mozdulni sem. Annyit láttam hogy a kocsi el hajtott aki le szorított az útról majd el is ajultam.
Eközben a fiuknal:
Próbáltak a fiúk miközben az ikrek apja be toppant a stúdióba majd a producerel kezdett el beszélgetni aki beszólt a fiúknak hogy jöjjenek ki. Ki is jöttek de nem értették hogy miért kellett ki jönniük. Majd mondta nekik Jörg hogy üljenek le. Valami fontosat kell kozolnie.
- Nos az ilyen híreket nem szeretem közölni. Georg légy erős jó? Mi melletted leszünk!
- Jörg megilyesztesz ugye nem Naomival van valami?
- De sajnos igen Georg, szemtanúk el mondása szerint Naomit valaki le akarta szorítani az útról amikor ide felé tartott a motorjával. Nem tudta vissza vinni a motort az útra ezért le esett rola. Több métert repült és mentő helikopterrel vitték a kórházba. Az állapota mint megtudtam elég súlyos! Sajnálom Georg!
- Nem nem nem veszithetem el a hugomat! Mondtam hogy ne vegyen motort!
- Nyugi Georg itt vagyunk veled nem lesz semmi baja Naominak!
- Köszi Tom! Melyik kórházban van a húgom?
- A Szent Martoni kórházban!
- Fiúk indulás most!
El is indultak a fiúk Naomihoz a kórházba. Tom vezetett Georg ült mellette Bill és Gustav hátul. Tom látta Georgon hogy nagyon ki van még sosem látta ilyennek. De még Tom is belül sírt mert nagyon szereti Naomit és nem akarja el veszíteni. Naomi volt Tom számára az élet. 15 perc alatt meg is érkeztek a kórházba. A fiúk rohantak a recepciohoz majd Georg kezdett el beszélgetni a pultossal:
- Jó napot Naomi Listingrol szeretnék érdeklődni!
- Jó napot! Ki maga valami rokon?
- Georg Listing vagyok Naomi testvére!
- Értem jöjjenek velem oda kiserem önöket a dokihoz aki mutotte!
- Rendben köszönöm!
Oda is ertek a fiúk a dokihoz egy 35 év körüli doki volt az aki mutotte Naomit.
- Jó napot doki! Georg Listing vagyok! Naomi bátya!
- Jó napot Georg! Első kérdésem a húga már szenvedett valami balesetet korábban?
- Tudtommal nem miért?
- Mert a röntgen képek alapján a csuklója és a bordai többször el voltak törve! Nem tud arról hogy valaki bántalmazta e a húgát?
- Jézusom nekem nem mondott semmit hogy valaki bantaná! Ha csak nem a volt pasija volt az Gery de akkor kinyirom a rohadekot!
- Nyugodjon meg uram, nos a húga most jelen pillanatban kómában fekszik. Koponya uri verzese volt amit sikeresen el is allitottunk. A lába eltört és a jobb csuklója is azt is meg kellett operálni. Ha be szeretnének hozzá menni a 244 es be van Naomi
És később be nézek hozzá! Viszlát!- Köszönjük! Viszlát doki!
Geogek meg is kerestek a szobát majd amint meglátta húgát a korterembe majdnem el ájult a fiúk tartottak. Georg össze rogyott a lány agya előtt fejét a kezeibe temette majd zokogni kezdett. Tom oda ment hozzá és át ölelte a legjobb barátja Georg és nagyon rosszul érinti mikor így kell látnia. Tomnak is össze szorult a szíve mikor látta Naomit hogy csövek állnak ki belolle minden honnan. Nem sokára koncert is lenne de a fiúk úgy döntöttek közösen amíg Naomi fel nem ébred addig el halasztjak a koncerteket! Georg nagyon hálás volt a fiúknak hogy meg teszik ezt miatta és a hugaert persze.
- Tom te valamit érzel Naomi iránt ne is tagad!
- Igen Georg nem tudom megfogalmazni hogy mi az. De valami más lett bennem. Most szenvedek hogy így kell látnom!
- Mondott neked valamit hogy valaki bántotta e?
- Nem Georg erről az ég világon semmit!
- Ki kell deritenem mi áll a háttérbe! Segítesz nekem Tom?
- Persze tesó bármiben!
- Hozzd el nekem Naomi laptopjat!
- Rendben van haza megyek érte 15 perc és jövök is vissza.
- Köszi tesó!