GİRİŞ | Kanlı Duygular

122 30 142
                                    

Başlama tarihi?

...
06.06.2020

Karanlıktı. Diğer gecelerden daha afilli bir karanlıktı bu.

Derin korkar, dedi içinde ki o ses. O karanlıktan korkuyor, yalnız bırakmayalım onu.

Derin bir nefes aldı Altuğ. Böyle işe lanet okudu.

Ne olur veda etsek? Zaten özlemimizden gebericez bari son defa...

Öyle de yaptı. Son kez izledi o güzel yüzünü, nasıl bırakacaktı ki onu?

"Biliyorum, sen beni bulursun. Yıllar geçer ama sen beni bulursun ama korkuyorum o yıllar sonraki halim ikimiz içinde iyi olmayacak. Seni seviyorum, ve bu hep böyle kalacak." Diye olduğunca sessiz bir şekilde fısıldadı.

Oturduğu yerden ayaklandı. Sevdiği kadının son kez dudağına öpücüğü kondurdu ve çıktı odadan.

Biliyordu, arkadında bir yıkım bırakmış olacaktı. Ama ona gerçeği bunca zaman saklamışken gün yüzüne çıkaramazdı.

Çıktı evinden, kapattı kapısını. Ama bunları yavaş yavaş kendine hazmetmeye çalışarak yaptı.

Zaten onu kapıda bekleyen arabasına bindi, ruhunu, duygularını o evde bırakıp o buz gibi bedeniyle cehennemi yaşatmaya gitti.

...
GÜNÜMÜZ

Bazen insanın kaybetmesi gerekirmiş daha iyi olmak için. Ama benim kaybetmem kimse için iyi olmamıştı.

Çünkü biliyorlardı, karşıma çıktığı ilk günü onun yüzünden döktüğüm tüm göz yaşlarının intikamını alacaktım. Almalıydım.

"Derin! Kalk artık be, akşam olacak neredeyse," diye bağırdı Beril kulağımın dibinde.

"Of, Hakan'la buluşucaz şimdi. Şu suikastçı için kahvaltı yapamayacağım yani, sen yap kahvaltını" diye tüm her şeyi sıraladım hızla.

Az ve öz konuş.

Derin bir nefes aldım yerimden kalkıp bonyoya girdim.

Banyoda yüzümü yıkarken karşımdaki aynaya baktım bir süre.

Morarmış göz altları, dağınık saçlar, asla gülümsemeyen ve çatlamış dudaklar. Ne olacak senin bu halin be kızım?

Oflayarak banyodan çıktım üzerime sweatshirt ve kargo pantolonu geçirip çantamın içine gerekli şeyleri koydum sonra telefonumu alıp dışarıya çıktım.

...

YAZARDAN

Genç adam sinirli bir nefes aldı. "Bana işi hallettim demiştin! Neden yalan söyledin? Neden? Mal mısın sen?" Adam korkararak başını iki yana salladı. "Değilsen ona göre davran! Benim hayatımı etkileyecek şeyleri benden saklamak geri zekalılıktan başka bir değil! Şimdi siktir git, gözüme de gözükme" dedi, burnundan soluyordu adeta.

Adam korkarak yanından uzaklaşırken genç adam telefonunun ekranını izledi bir süre.

O... Bizi unutmuş mudur?

En korktuğu şey buydu genç adamın, kim bir katilin bir kadının onu unutmasından korkardı ki?.. Altuğ korkardı.

"Altuğ! Polisler, gelmiş. Hemen kaybol!" Diye bağırdı Hakan.

Altuğ içinden bir küfür savurdu. Onları bulmaları imkansızdı ne oluyordu?

Hemen arka kapıdan son sürat koşarak çıktı onu bekleyen araca bindi. Elinde ise sevdiği kadının fotoğrafı vardı. Hiç düşünmemişti ki elinden fotoğrafı, ondan kaçarken bile.

Kanlı Duygular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin